Tämä palsta on nimetty keskusteluille Suomen Keskustasta. Enemmän täällä kyllä on puhuttu muusta. Täytyypä nyt tuoda esille puolueen ajankohtaisista kuulumisista.
Niistä näette tästä linkistä:
https://keskusta.fi/ajankohtaista/
Ihan mielenkiintoistakin. Enpä viitsi kommentoida tuota enempää kuin vain toteamuksella, että ihan hyviäkin asioita, tarpeellisiakin, joskaan en kannata siitä kaikkea – kun en ole puolueen kannattaja.
En ole viime aikoina tänne mitään laittanut. Lähes päivittäin olen palstan avannut enkä ole nähnyt mitään sellaista, joka olisi houkuttanut minua siihen tarttumaan. Perinteiseen tapaani halusin kuitenkin tulla tänne tuomaan viikonlopputoivotukseni. Joten nyt vain Oikein Hyvää viikonloppua kaikille tämän lukeville!
Keskustan kuulumisia
10
68
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Puhutaanko siinä tulevista vatuloinnesta. Vai puhuttaisiin kuten Antti Kurvinen joutavia ylimielisesti. Ennen, kuin jutut asettuvat paikoillee, tiedä tässä väiheessa lupaillakaan vielä niitä ja näitä, sitten myöhemmin keväällä tietää Katri Kulmuni, että perunantaimia istuttamalla kyllä me pärjätään.
- Anonyymi00006
Oikein hyvää viikonloppua palstan parhaalle kirjoittajalle.
- Anonyymi00009
Kapi on tyylikäs herrasmies mutta ei hän mikään palstan kirjallisesti paras ole.
Parempia on esimerkiksi MPP ja Oikeistodemari.
Toki monta luokkaa parempi kuin Arska ja tämä copypastaaja. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kapi on tyylikäs herrasmies mutta ei hän mikään palstan kirjallisesti paras ole.
Parempia on esimerkiksi MPP ja Oikeistodemari.
Toki monta luokkaa parempi kuin Arska ja tämä copypastaaja."copypastaaja"
No sieltähän paljastui itse Paituli (Oikeistodemari) itsekehuineen :)
- Anonyymi00007
Polkaisit taas keput tulille viikonlopuksi. Kaikkonen ehdottaa kohta Pansion laivastoaseman siirtämistä alueelle, kepualueelle eli sevettijärvelle. Keskustalaisittain oikein hajasijoitettu alueelle.
Kyllähän tuossa linkissäni kepun hajasijoittamistavoitteisiinkin vihjailtiin, mutta en sentään nähnyt siinä mainitsemaasi tavoitetta. Enkä tarkoittanut avauksellani potkaista kepuja tulille viikonlopuksi vaan Oikein Hyvää viikonloppua tarkoitin heillekin toivottaa.
Oma viikonloppuni tulee kyllä olemaan varsin rauhallinen, täällä kotioloissa. Viikon ruokaostokset tein aamupäivällä ja ruoanlaittamista on ohjelmassa. Täällä oli sateinen aamupäivä, mutta iltapäivällä selkiintyi ja tallustelin parin kilometrin lenkin noilla Paloheinä Pitkämäen puistomaisemissa kulkevilla mainioilla hiekkateillä.
Kiitoksia vain vielä hauskasta viestistäsi ja Oikein Hyvää viikonloppua Sinulle!
- Anonyymi00008
Hyvää viikonloppua kapteeni Korhoselle 👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581432- 241039
- 80915
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11662Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 106589
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 36580
- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 37487
- 37481