Rahat meni hevon kuuseen. Ukrainassa Amerikkalaiset F-16 hävittäjät seisoo kentällä varaosa puutteiden takia. Samoin käy Suomen F-35 hävittäjille , kun Valkoisen Talon Kommunisti-isäntä kieltää vara-osien myynnin Suomeen Putlerin käskyttämänä.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Ruotsalainen Gripen olisi ollut luotettavampi. Trumpetti on Putlerin orja.
- Anonyymi00002
Tai tiltun potkurilentokone mallia 1930😉
- Anonyymi00003
Jaa mikä näissä nyt vikana? eikö punikkia nyt miellyttänyt?
- Anonyymi00004
Kohta jo punikki tulee lääkepäissään selittään että olis pitänyt ostaa jotain miggejä venäjältä ;)))))
- Anonyymi00017
Lueppa pahvi mikä niissä on vikana..ei tarvitse kuin lukea,jos osaat.Googlaa...
- Anonyymi00019
Flygari on toimimaton, ylihintainen, monimutkainen ja superkallis ylläpitää surkealla ohjelmistolla. Mistä näitä jenkkifaneja tähän maahan oikein sikiää, kun kritiikittä ostetaan ylihintaan mitä vain. Kunhan vain on jenkkilästä, muuten joku luulee meitä kommareiksi. Tyhmä kansa ollaan
- Anonyymi00005
33 pros hajosi matkalla
- Anonyymi00006
Eu tiltu🤣
- Anonyymi00007
Termospullokokoomuslainen🤣🤣
- Anonyymi00008
Tiltu, kremlin natsien vaalipropagandisti ja näytösvaalien tarkkailija, joko äänestit puttea?😂😂😂
- Anonyymi00015
Samovaaritiltu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tiltu, kremlin natsien vaalipropagandisti ja näytösvaalien tarkkailija, joko äänestit puttea?😂😂😂
Sinä olet sellainen vähällä älyllä varustettu pösilö, jonka ei pitäisi edes tänne kirjoittaa yhtään mitään. Pelkkää tiltua, moskovaa, putinia, siis ei mitään järkeä kirjoituksissa. Mistä lie hoitolasta kirjoittaa tekemisen puutteesta
- Anonyymi00010
Teidän tiltujen mielestähän kaikki satsaukset Suomen puolustusvoimiin on tietenkin virheinvestointeja.
Kyllä me suomalaiset sen oikein hyvin ymmärrämme. Ja juuri siksi puolustusvoimiin satsataankin…- Anonyymi00022
Nykysodat käydään drooneilla ja se on miljoona kertaa halvempaa!!!
Ja mitä nuo voi
Venäjän hypersoonisille ohjuksille, niitä ei voi torjua, mekö tässä uhataan Venäjää ydisaseella??
Voi hyvää päivää sentään!
- Anonyymi00011
ap,, akkas huutelee kylillä et sulla ei seiso kuin järki ahhaaheheh
- Anonyymi00013
SULLA HINTILLA EI OLE EDES AKKAA,,,AHHAAHHEHEH
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
SINÄHÄN OOT SEKAISI SE AKKA ON TRANSU AHHAAHEHEH
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sekö sinun akkasi on transuhomo?
- Anonyymi00021
Heti kättelyssä jo 1 kone jäi Azoreille teknisen vian vuoksi!!
Ja nythän ilmoitettiin, että koneet ei EHKÄ saavukaan ajoissa 🙈
Hyvä diili, paljonkohan nuo koneet tänne hommannut ukkeli kääri liiveihinsä??- Anonyymi00024
8 euroa.
- Anonyymi00023
Nämä koneet muodostavat Suomen kalleimman romurautakasan. Parasta lentää suoraan Kuusakosken metallikeräykseen. Yhtä hyvä kauppa kuin aikoinaan oli ostaa Saksan ilmatilaa monella miljardilla. Onko ihme jos Suomi horjuu konkurssin partaalla? Kiitos tästäkin kokoomukselle!
- Anonyymi00025
Voihan ne ollakkin hyviä koneita, mutta niillä ei tee mitään, koska Amerikan Oranssi ei myy niihin ohjuksia, koska Putte-setä ei anna Isokokoisen Lapsen myydä ohjuksia Suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951531Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471033- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534