Suomi on kurkkuaan myöden veloissa ja presidentimme lapio rahaa läpimätään maaha mikä on tuomittu häviöön? Herää kysymys, saako Stubb itse jotakin hyötyä kun hän ohjaa suomalaisten rahaa korruption kyllästämään valtioon jossa käydään länsimaiden kauttasotaa Venäjää vastaan?
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
290miljoonaa menee seleskyyn taskuun, Vieläkö huvittaa veroja maksella""
- Anonyymi00008
Melkein viisimiljardia euroa on haihtunut ruutisauhuna vieraiden valtojen sotiin ja korruptoituneiden roistojen taskuihin!
- Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Melkein viisimiljardia euroa on haihtunut ruutisauhuna vieraiden valtojen sotiin ja korruptoituneiden roistojen taskuihin!
Suomi rahoittaa Ukrainan sotaa ottamalla velkaa mikä jää tulevien sukupolvien maksettavaksi. Liki viisimiljardia euroa velkaraa on kulutettu vieraan valtion sotaan vaikka oman maan kansa on hätää kärsimässä!
- Anonyymi00002
Niin niin mielenkiintoinen näkemys 🤔 nooh jos nyt korruptiota haetaan niin meillä täällä,Suomessa se on ollut jo kauvan laillista! Ja mitään ei voi! Tai voi tietenkin, osittain! Mitä on korruptiota ja miten ja kuka sen luokittelee! Eihän eu"sa saa olla esim:monopoli asemaa,eipä juu ei!!alko,Trafi,veikkaus,VR,jne jne
- Anonyymi00011
Pieni esimerkki suomalaisesta korruptiosta on nuohoojien kartellit. Ei voi tilata piippuaan nuohoamaan naapurikunnan (Joutsa) hyväksi todistettua kunnon nuohoojaa, vaan kunkin kunnan apajat on jaettu hyväveliporukan kesken. Sellainen tyhjäntoimittaja tulee sitten rahastamaan sen satasen työnnettyään imurin (!) hormiin vähäksi aikaa! Ikäänkuin imuroimalla hormiin tarttunut piki irtoaisi! Itse joutuu sitten kuitenkin nuohoamaan, jos ei halua, että koti palaa. Vakuutusyhtiön vuoksi on tuollainen pelle tilattava, koska se on 'virallinen nuohous', vaikka onkin turhaa kartellipuuhastelua.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pieni esimerkki suomalaisesta korruptiosta on nuohoojien kartellit. Ei voi tilata piippuaan nuohoamaan naapurikunnan (Joutsa) hyväksi todistettua kunnon nuohoojaa, vaan kunkin kunnan apajat on jaettu hyväveliporukan kesken. Sellainen tyhjäntoimittaja tulee sitten rahastamaan sen satasen työnnettyään imurin (!) hormiin vähäksi aikaa! Ikäänkuin imuroimalla hormiin tarttunut piki irtoaisi! Itse joutuu sitten kuitenkin nuohoamaan, jos ei halua, että koti palaa. Vakuutusyhtiön vuoksi on tuollainen pelle tilattava, koska se on 'virallinen nuohous', vaikka onkin turhaa kartellipuuhastelua.
Milloin Ukraina alkaa tukemaan Suomea samalla tavalla kuin Suomi Ukrainaa, että saatuja rahoja jaetaan sumeilematta "veljien kesken" ilman että se vaikuttaa annettaviin tukiin millään tavalla? Kuinka Paljon annetuista tuista kiertää Stubbin ja tuista päättäneiden suomalaisten ja muiden EU-politiikkojen salaisille pankkitileille?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Milloin Ukraina alkaa tukemaan Suomea samalla tavalla kuin Suomi Ukrainaa, että saatuja rahoja jaetaan sumeilematta "veljien kesken" ilman että se vaikuttaa annettaviin tukiin millään tavalla? Kuinka Paljon annetuista tuista kiertää Stubbin ja tuista päättäneiden suomalaisten ja muiden EU-politiikkojen salaisille pankkitileille?
Taisteleeko tässä nyt Ukrainan vai Suomi sitä Venäjän hyökkäystä vastaan?
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Taisteleeko tässä nyt Ukrainan vai Suomi sitä Venäjän hyökkäystä vastaan?
Yhdysvallat ja globalistit taistelevat yhdessä ukrainalaisilla Venäjää vastaan, Ukrainan juutalaisen presidentin suotuisalla avustuksella.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Yhdysvallat ja globalistit taistelevat yhdessä ukrainalaisilla Venäjää vastaan, Ukrainan juutalaisen presidentin suotuisalla avustuksella.
Ja miksipä ei Venäjä sinne on Venäjän tyhmän presidentin johdolla hyökännyt.
- Anonyymi00003
Eisenvällii oo . Onhan me eliitti daaneet hyviä veroalejytkyjä , kiitos Orpopurran .
- Anonyymi00004
Juu Ukrainas tutkitaan 3 miljoonan euron korruptiota. . Persut oli hiljaa Kun Putinin hyvä ystävä Unkarin Orban huijasi EU lta satoja miljoonia euroja lähipiirilleen .
- Anonyymi00005
Presidentti lapioi :DDD
Ei taida venäjäbotti ihan tietää kuinka suomen hallinto toimii - Anonyymi00006
Presidentti ja kokoomus eivät lapioi rahaa mihinkään mistä eivät hyödy itse.
- Anonyymi00007
Aha . Mistä muuten moinen purkaus ,eikö maksusitoumuksella tälläkään kertaa olutta saanut ?
- Anonyymi00009
Espanjan talous nousee kun rahat sinne valuu oligarkkien taskussa Puolasta ja Ukrainaasta.
- Anonyymi00010
Ja työttömyys laskee Suomessa taas nousee syy ona sama Suomi maksaa ja Espanja saa...
- Anonyymi00012
Toi jätkä tuli jo eduskunta-aikanaan niin vitun kalliiksi, nyt miljoona kertaa kalliimmaksi, kun ämmäänsäkin raahaa joka päikkaan. Kun paska lähtee "kylään" on tuliaisina miljardilasku suomalaisille!! Samanlainen kusipää, kuin Marin!
- Anonyymi00013
Mitähän tarkoittaa korptio?
- Anonyymi00017
Korptiolla tarkoitetaan tässä yhteydessä korruptiota. Kyse on siis pienestä näppäilyvirheestä, ei sen kummemasta. Noita sattuu vähän kaikille silloin tällöin.
- Anonyymi00014
Miksiköhän pelaa golfia Trumpin kanssa ja oli Grahamin hyvä kaveri. Niilolla menee yli hilseen.
- Anonyymi00018
Hölöpölö. valtiontaloudesta päättää Eduskunta eikä presidentti.
- Anonyymi00019
Luultavasti saa jos ei muuta niin leikkiä ylevää ei Stubb välitä omasta kansasta
- Anonyymi00021
Tyhmät Suomalaiset maksaa kun kaikesta leikataan ja veroja korotetaan ja velkaa meidän nimiin otetaan.
Tuppi pakenee maasta veroja heti kun Presidentti kausi päättyy.
Näin se perseilemällä tienaa tulevaa huippu virkaa.- Anonyymi00022
On tainnut erikoisoperaatio mennä hyvin kun noin kismittää.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
On tainnut erikoisoperaatio mennä hyvin kun noin kismittää.
Ukrainan presidentti Zelenskyi kertoi ettei Venäjä ole voittamassa Ukrainassa käytävää sotaa nato-maita vastaan mutta Venäjä ei ole myöskään häviämässä sotaa?
Caj-Göran Stubb on kertonut että Ukraina on jo voittanut sodan Venäjää vastaan. - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ukrainan presidentti Zelenskyi kertoi ettei Venäjä ole voittamassa Ukrainassa käytävää sotaa nato-maita vastaan mutta Venäjä ei ole myöskään häviämässä sotaa?
Caj-Göran Stubb on kertonut että Ukraina on jo voittanut sodan Venäjää vastaan.Sen ukon juttuja ei kannata ottaa todesta. Mutta tyhmään kansaan uppoaa kaikki mitä maksettu media oksenta 😭🥱🥱🥱
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Caj-Göran Stubb on kertonut että Ukraina on jo voittanut sodan Venäjää vastaan.Siis oletko kysymyssä tuota vain miksi siellä on kysymysmerkki perässä? Onko joku epäselvyys kysymysmerkin merkityksestä?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sen ukon juttuja ei kannata ottaa todesta. Mutta tyhmään kansaan uppoaa kaikki mitä maksettu media oksenta 😭🥱🥱🥱
Tyhmä kansa ei osaa edes kysymysmerkkiä käyttää oikein.
- Anonyymi00030
Miksi Ukraina on Suomen presidentille tärkeämpi kuin Suomi? TV:ssä Stubb sanoi, että "Ukraina on tärkein".
- Anonyymi00031
Miljardit vilistää, kun miljoonat ei riitä.😳
- Anonyymi00032
Hienoa että mahdollisimman paljon kyrpäryssiä kuolee SLAVA UKRAINE!
- Anonyymi00033UUSI
Hienoa että mahdollisimman paljon meidän rahaamme annetaan vastikkeetta Ukrainaan ja ukrainalaisille !
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hienoa että mahdollisimman paljon meidän rahaamme annetaan vastikkeetta Ukrainaan ja ukrainalaisille !
Aika iso vastike kun tämän maan suurimman ulkoisen uhkaajan hyökkäysjoukot tapetaan siellä Ukrainassa.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Aika iso vastike kun tämän maan suurimman ulkoisen uhkaajan hyökkäysjoukot tapetaan siellä Ukrainassa.
Minkä verran itse olisit valmis jakamaan OMAA omaisuurtasi Ukrainaan ?
Minä maksaisin 0 euroa ukreille.
No, poliitikkomme jakavat yhteisiä rahojamme, kansalta ei ole kysytty, eikä uskalleta jatkossakaan kysyä, voisi tulla VÄÄRÄ vastaus...... - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minkä verran itse olisit valmis jakamaan OMAA omaisuurtasi Ukrainaan ?
Minä maksaisin 0 euroa ukreille.
No, poliitikkomme jakavat yhteisiä rahojamme, kansalta ei ole kysytty, eikä uskalleta jatkossakaan kysyä, voisi tulla VÄÄRÄ vastaus......Jos olisit Suomen kansalainen meidän muiden tapaan, etkä Pietarin FSB:n farmin työntekijä, tietäisit kaikkien kansalaisten jo nykyisellään maksavan osaansa avusta Ukrainaan.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jos olisit Suomen kansalainen meidän muiden tapaan, etkä Pietarin FSB:n farmin työntekijä, tietäisit kaikkien kansalaisten jo nykyisellään maksavan osaansa avusta Ukrainaan.
Miksi Ukrun nuolija määkii täällä? Miksei tuollainen Prs-reikä mene Ukrainaan sotimaan? Hus, menetkös siitä!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksi Ukrun nuolija määkii täällä? Miksei tuollainen Prs-reikä mene Ukrainaan sotimaan? Hus, menetkös siitä!
Miksi minun pitäisi olla siellä teidän joukkojanne listimässä kun ukrainalaiset tekevät sen puolestani?
- Anonyymi00035UUSI
Tuleeko liian kalliiksi Suomelle Ukrainan auttaminen ? Euroopan maat on arkajalkoja kun eivät uskalla lyödä vanjaa kanveesiin vaikka on se vahvempi osapuoli.
- Anonyymi00038UUSI
Aika kaukana totuudesta. Euroopan maat ovat aika hyvin saaneet itsensä toimintaan ja uskaltavat jo lähettää muutakin kuin tiukasti puolustukselliseksi määritettyä kalustoa. Kukaan, varsinkaan Putin, ei olisi edes uskonut tilannetta mahdolliseksi vuosikymmen sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62773Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25740- 156739
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39455
- 57445
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit76431Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397