Selvitämme maahanmuuttajia töihin velvoittavaa uudistusta
Anonyymi-ap
2026-09-19 06:00:24
Ilmoita
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sisaministeri-mari-rantanen-mtv-lle-selvitamme-maahanmuuttajia-toihin-velvoittavaa-uudistusta/9394694
Sisäministeri Mari Rantanen haluaa ottaa mallia Tanskan kotoutumispolitiikasta, erityisesti työnteon vaatimisesta sosiaalitukien saamiseksi.
– Minusta siitä kannattaisi käynnistää selvitys ja ajattelin sen kyllä käynnistääkin, jotta voimme katsoa, miltä osin tanskalainen kotomalli voitaisiin tuoda Suomeen, Rantanen kertoo MTV:n Asian ytimessä -ohjelmassa.
Enintään 37,5 tunnin viikottainen työvelvoite koskee Tanskassa henkilöitä, jotka ovat asuneet kymmenen vuoden aikana maassa vähemmän kuin yhdeksän vuotta ja työskennelleet vähemmän kuin 2,5 vuotta kokoaikaisesti.
Velvoite on täytettävä sosiaalitukien saamiseksi.
työnteon vaatimisesta sosiaalitukien saamiseksi
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Heh heh taas…. Mahtavaa logiikkaa persuhenkisillä.
Jos on työtä saatavilla, niin eihän silloin tarvitse turvautua sosiaalitukiin laisinkaan sen paremmin kanta- kuin maahanmuuttajasuomalaistenkaan. - Anonyymi00002
Miksi nuorilla romanimiehillä ammatin kohdalla on usein "eläkeläinen"?
- Anonyymi00003
Montako tunnet ihan omakohtaisesti?
Voit tietysti valehdella tai kertoa tottakin. Ei kiinnosta, mutta ehkäpä tiedostat sitten ihan itse…. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Montako tunnet ihan omakohtaisesti?
Voit tietysti valehdella tai kertoa tottakin. Ei kiinnosta, mutta ehkäpä tiedostat sitten ihan itse….En tunne, mutta kun nuori romanimies on ollut tuomiolla, ammatti on yleensä eläkeläinen. Voi itse tarkistaa asian.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tunne, mutta kun nuori romanimies on ollut tuomiolla, ammatti on yleensä eläkeläinen. Voi itse tarkistaa asian.
Ok, sulla varmasti onkin linkki tai muu vihje, mistä tuon voisi itse tarkistaa. Jaksaisitko kertoa lähteesi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111383
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.106516Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e99474- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?117466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410