Ilkassa näin: Jakeluvelvoitteen ......alentaminen näyttää hallituspuolueiden ilmastoposeerauksen takia mahdottomalta.
Unohtaako hän, että kuuluu itsekin hallituspuolueeseen? Vai kritisoiko hän oman puolueensa päätöksiä? Jos häntä äänestää jatkossa, äänestääkö persuja vai jotain muuta?
Kansanedustaja kirjoittaa
10
90
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Sannan jättämät kymmenien miljardien lainat, 4 miljardin vuosikorolla siellä vaikuttaa, ei mitkään poseeraukset.
- Anonyymi00002
Hän tarkoittaa sitä että Perussuomalaiset olisi valmis heti pudottamaan jakeluvelvoitteen alimmalle tasolle, mutta muut hallituspuolueet, kokoomus ja RKP vastustaa.
- Anonyymi00003
Eli jos äänestää Sdp+kepu niin saa halpaa löpöä??? Tuolle nyt nauraa jokainen, hehän korottivat polttoaineveroa ja säätivät Euroopan kunnianhimoisimmat ilmastotavoitteet.
Jakeluvelvoite heidän mielestä pitäisi olla 30%- Anonyymi00008
Polttoaineasiassa Taakaleet EIVÄT ole hallituspuolue.
- Anonyymi00004
Hän voisi kirjoittaa niin, että sen kaikki ymmärtävät. Ettei tarvitsisi täällä kysyä ja toisten selittää.
Voisi vaikka täällä kirjoittaa, koska näitä varmasti ainakin lähipiiri lukee.- Anonyymi00007
Se ei ittekkää ymmärrä.
- Anonyymi00005
Vai onko niin ettei persut olekaan hallituspuolue jolla on omat mielipiteet ja tahto.
- Anonyymi00006
Kun saadaan SDP, Kommunistit ja Kepu samaan hallitukseen niin bensan hinta romahtaa?
- Anonyymi00009
Tuskinse läpimeno eduskuntaan jää sinun äänestä riippuvaiseksi
- Anonyymi00010UUSI
Essayah tyrmää taakaleen väitteen,ovat RKP.ssä itse ehdottaneet velvoitteen pudottamista 10%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41139
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r162998Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216793- 64713
- 61712
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?135616Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66589Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 47485
- 47478
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40473- 30463
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?95454Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40453- 37448
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440