Hei, olisiko tänään kuumaa 30-60v. naista seksi seuraan 50v siistille vaitiolovelvolliselle nuorekkaalle miehelle. Paikka on tai voidaan sopia jokin muu. Nyt toivon jotta tulisi aitoja asiallisia viestejä jotka aidosti ovat valmiita tänään tai huomenna pitämään kanssani yhteistä kivaa.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Täällä olisi kiinnostunut N 49 salarakkaaksi. 160/66/D80. Joko toinen viikko ma-to olen yksin.
- Anonyymi00004
Missä päin olet voin tulla käymään ukm53
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä päin olet voin tulla käymään ukm53
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00023
Ota yhteyttä treffit palstalla nimimerkki Panna
- Anonyymi00005
Todella ikävää kun täällä vaan pellejä. Mistä sivustolta löytää aitoja viksuja naisia. Varmasti on ihmisiä jotka kaipaa ihanaa seksiä. Mutta ihmiset ei vaan kohtaa. T. Ketjun aloittaja.
- Anonyymi00006
Poistu netistä ja ala elämään
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Poistu netistä ja ala elämään
Olet kyllä täysin oikeassa. Tuolla kaduilla ja toreilla vähän hankala vaan tietää kuka samoilla ajatuksilla liikkeellä🤔
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet kyllä täysin oikeassa. Tuolla kaduilla ja toreilla vähän hankala vaan tietää kuka samoilla ajatuksilla liikkeellä🤔
Tuollanen akkansa pettäjä penkalle ja kuula kalloon
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuollanen akkansa pettäjä penkalle ja kuula kalloon
Kyllä itse olen ihan sinkku. Mutta mitä olen kohdannut niin suurin osa on ollut avoimessa tai kulissi suhteessa. Tosin jotkut naisistakin hakee piristystä parisuhteeseen. Se on sitten jokaisen oma asia. Vastailkaapa naisetkin. Ja kiva olisi treffata. T. Aloittaja
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä itse olen ihan sinkku. Mutta mitä olen kohdannut niin suurin osa on ollut avoimessa tai kulissi suhteessa. Tosin jotkut naisistakin hakee piristystä parisuhteeseen. Se on sitten jokaisen oma asia. Vastailkaapa naisetkin. Ja kiva olisi treffata. T. Aloittaja
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi00021
Sää mää ja bää on taas radalla buaahaa
- Anonyymi00011
N39 P-Savosta olisi kiinnostunut tutustumaan salaisesti😉
- Anonyymi00012
Millainen?
- Anonyymi00014
Rämesika riehaantui hyh hyh
- Anonyymi00015
N39 Milloin kävisi. T. Aloittaja
- Anonyymi00016
N39 asutki missä päin. Itse siilinjärvellä. Mutta voin ajella missä parhaiten sinulle kävisi. T. Aloittaja
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
N39 asutki missä päin. Itse siilinjärvellä. Mutta voin ajella missä parhaiten sinulle kävisi. T. Aloittaja
Aja niuvanniemen drive in kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa992164Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411408Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381054Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321028- 95873
- 82856
- 79751
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53747Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 92710
- 51669
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28516Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14480Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28472- 35464
- 33443
- 40437