mielestänne isänmaallisuus?
mitä on
4
213
Vastaukset
- Pro-Staff
oli "keskustelua" juuri äskettäin eikä siitä oikein meinannut tulla mitään.
- KSKDSDKDFÄLOÅ!
Isänmaallisuus on! Puolustaa suomea hengestä vereen! On rohkea ja valtaa käsissä! Ei hyväksy muita kuin suomalaisia maassa! Vihaa pakolaisvirtaa ja haluaa katkaista sen kuin oksan! Kunnioittaa perinteitä! Kunnioittaa sotaveteraaneja ikuisesti! Ei puhu paskaa saksalaisista! On suomalainen ja saksalainen 25 prosenttisesti mielessä!
- Pro-Staff
mahdollista, niin kasvattaa vielä pienet viikset nenän alle. (Naisten kohdalla tästä vaatimuksesta voitaneen luistaa).
- Folio Mulder
Mihin maahan lie syntyykin; on ihmisellä ensimmäinen vastuu lähestyessään aikuisuutta ottaa vastuu omista pienistä asioistaan ja päätöksistään sekä alkaa ymmrtämään se tosiasia, että kun on saanut kasvatuksensa ja palvelunsa synnyinmaaltaan monissa eri muodoissaan; on puolestaan annettava itsestään sille jotain takaisin jollakin omalla panoksellaan, vaikka se ei olisi suurikaan...kunhan vain osallistuu rakentavasti yhteiskuntaan työpanoksellaan.
Suomessa asuvan nuorukaisen tulisi tajuta, että suomalainen yhteiskunta on vapaa siksi, että meillä oli todellisia sotureita mm:ssa 1940-luvulla puolustamassa itsenäisyyttämme välinpitämättömien venäläisten murtautumisyrityksissä. Se on yksi mieleenpainuvin asia, vaikka ei ole ainoa. Meissä suomalaisissa on erityinen ominaispiirteemme ja meitä ei voi verrata kehenkään toiseen kansakuntaan, vaikka pohjoismaat ovatkin lähellä toisiaan ja kehityksessään maailman kärkeä kuten ehkä ymmärrät, jos ajattelet näitä pohjoismaita. Geenistö pohjolassa on ihanteellinen, ja se on saanut suotuisaa sekoitusta tuhansien vuosien takaa eri roduista (ei mustista) luultavasti, sillä väkimäärästään huolimatta täältä löytyy keksintöä ja mallia vaikka millä mitalla maailmalle ja suhteellisesti ottaen pohjoimaat ovat varmasti kehittynein ihmiskunnan osa maailmassa saksalaisten, joidenkin aasialaisten, valkoisten brittien ja yhdysvaltojen valkoisten ohella, jos ei sitten nykyajan ihmisvirrat saa sitä alaspäin, jota epäilen vahvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450