V-nainen? 🙂❤️ Täällä Sua taas ajattelen....
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
V-nainen ei todellakaan ole millään tavalla ihana minun näkökulmasta katsottuna!
- Anonyymi00002
Pasja haisee ja banjot soi..
- Anonyymi00003
Vietän iltaa nuorempien miesten kanssa.
- Anonyymi00004
Et ole hän ja meillä ei ole kuin muutama vuotta ikäeroa. En ole mikään vanha.
- Anonyymi00005
Ollaan molemmat kolmekymppisiä..
- Anonyymi00016
Täällä jotkut luulee heti, että on iso ikäero, kun kirjoittaa "nuoremmalle naiselle". Se tarkoittaa, että hän on mua nuorempi.
- Anonyymi00017
Niin, Veera, niitä nuorempia tarvitkin useampia. Tälläsessä kypsemmässä miehessä olis yksikin liikaa. Tuu mun kans!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin, Veera, niitä nuorempia tarvitkin useampia. Tälläsessä kypsemmässä miehessä olis yksikin liikaa. Tuu mun kans!
Ei ollut aloittajalta tämä viesti. Aloittaja ei kaipaa Veeraa, eikä ole "kypsempi mies".
- Anonyymi00007
Kuskin hommat perruuntu joten lojun kotona..
- Anonyymi00008
???
- Anonyymi00009
Haluaisin vähitellen pois täältä palstalta ja rakentaa meidän suhdetta ja luoda meidän tarina IRL. Rakastan Sua. ❤️❤️Tää palsta sekoittaa ajatuksia, vaikka onkin ollut kiva jutella sun kanssa V. Ja täällä ärsyttää noi väliinkommentoijat jotka häiriköi. Jos olisin varma, että se oot sä jonka kanssa olen täällä jutellut kauniita juttuja, niin voisin rohkaistua ottamaan yhteyttä irl.
- Anonyymi00010
Mä oon semmoinen, että uskallan lähestyä, kun olen varma toisen tunteista. Tää palsta sotkee asioita. 😐
- Anonyymi00011
Toivon, että luotat siihen mitä meidän välillä on ollut IRL. Multa on täällä ollut vaan rakkaudellisia viestejä. Välillä ajattelen, ettei olisi pitänyt tulla palstalle, mutta olen iloinen jos noi kivat viestit on ollut sulta...❤️
- Anonyymi00012
Mä olen herkkä, niin tää palsta ei oikein sovi mulle. Kuitenkin täällä on monia meitä herkkiä vähän kuin petojen keskellä...
- Anonyymi00013
Pitää vaan yrittää olla välittämättä noista ilkeistä...
- Anonyymi00014
Olisi V ihana nähdä sua IRL 😌❤️
- Anonyymi00015
Onko kulta vielä täällä? ❤️
- Anonyymi00019
Milloin näit hänet viimeksi?
- Anonyymi00020
Viime talvena. Ollaan nähty vain muutama kerta, mutta ihastuin häneen heti. 😌❤️
- Anonyymi00021
Oletko sinä hän?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oletko sinä hän?
En luule.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
En luule.
Millä perusteella niin?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Millä perusteella niin?
Olemme tunteneet toisemme pari vuotta.
- Anonyymi00022
Onko kulta täällä ja hereillä? ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34614Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427