Raamatunkohta joka lupaa naapurini joutumisen Kadotukseen?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Nämä pätevät sinuun ja naapuriisi ja kaikkiin muihinkin ihmisiin:
"Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
"Pakanatkin ovat kanssaperillisiä ja yhtä ruumista ja osallisia lupaukseen Kristuksessa Jeesuksessa evankeliumin kautta."
"Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä." - Anonyymi00002
Kadotukseen löytyy tie raamatusta 1.Kor.3:13, mutta taivaaseen ei kristinuskossa, koska se on Jeesuksen opetuksessa, joka ei kuulu kristinuskoon, meidän todellisuutemme.
- Anonyymi00003
"mutta taivaaseen ei kristinuskossa"
"koska se on Jeesuksen opetuksessa"
"joka ei kuulu kristinuskoon"
"(meidän todellisuutemme)"
Tuo selitti osittain, mielessäni jo vuosikymmeniä pyörineen kysymyksen,joka liittyy erääseen tapaukseen, lähes puoli vuosisataa sitten. - Anonyymi00004
Mitä höpötät? 😂
Jeesus itse on kaita tie taivaaseen, ovi, jonka kautta sinne taivaaseen pääsee. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä höpötät? 😂
Jeesus itse on kaita tie taivaaseen, ovi, jonka kautta sinne taivaaseen pääsee.Sitä vaan höpötän että ollessani kuolleena, ei "siellä jossain" puhuttu mistään kristinuskosta, ei Jeesuksesta, vaan jotain jostain tehtävästäni, mitä en vieläkään näiden vuosikymmenien jälkeen ole onnistunut ymmärtämään. Aivan käsittämättömiä ja mahdottomia toteuttaa. Onnistuivat sairaalassa herättämään minut kuolleista. Vakuutuin täysin tuonpuoleisesta elämästä ja tästä elämästä täällä vain lyhyenä paussina siitä Todellisesta Elämästä tämän maallisen epätodellisen unielämän jälkeen.
Missä ovat ympäristöt, ihmiset, sinä itse, se elämä, jota elit vuosikymmeniä sitten? Ei sitä ole enää, jos oli silloinkaan! Unta vain se oli silloin ja muisto se on nyt!
Sitä höpötän!
- Anonyymi00005
Ei meidän tarvitse uskoa Jeesusta, uskoa "Jeesukseen", uskoa Kadotusta eikä uskoa pelastusta. Sen kun vain elää omaa elämäänsä. Ei siitä tarvitse tiliä tehdä kenellekään!
Vapaus on sitä että elää vapaasti omaa elämäänsä sitä milään tavalla ehdollistatta. Tehkää niin, niin elämänne alkaa parantua.- Anonyymi00006
Näin se on, jos ei uskolla ole istutte helvetti pelkoa, kun se uskovaisilla on muuttunut konkreettiseksi, kun eivät ymmärrä, ettei Jumala pelottele helvetillä tai omista sitä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin se on, jos ei uskolla ole istutte helvetti pelkoa, kun se uskovaisilla on muuttunut konkreettiseksi, kun eivät ymmärrä, ettei Jumala pelottele helvetillä tai omista sitä.
Tämän asian todistaa se uskovien lasten helvettipeloista tehty dokumentti "Ystävä sä lapsien".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398