Ja kaikkein vaarallisin on se kaikkein lähin.
So, trust no one.
Not even yourself.
:/
Nainen, muista aina, että suku on pahin
66
331
Vastaukset 66
- Anonyymi00001UUSI
Ei minulla mene välit keneenkään
- Anonyymi00002UUSI
Esimerkki.
Mitä ne foliohatut oikein höpöttää niistä piikeistä, menen hakemaan sen viidennen.
Foliohattu ei pelasta, safe and effective ei pelasta, ja sinäkään et itseäsi pelasta.
Vain totuus pelastaa ja sen saat tietää vain, jos otat asioista selvää.
Ota varoituksesta vaari, tutki ja punnitse ja tee fiksu päätös, niin säästyt seurauksilta.
:/- Anonyymi00003UUSI
Trust your gut feeling.
Eli, jos kuulet varoituksen ja sinusta tuntuu siltä että siinä voisi olla jotain perää taikka alat epäröimään etkä tiedä mitä tehdä.
Luota siihen fiilikseen ja hanki epäröinnille selvyys.
:/ - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Trust your gut feeling.
Eli, jos kuulet varoituksen ja sinusta tuntuu siltä että siinä voisi olla jotain perää taikka alat epäröimään etkä tiedä mitä tehdä.
Luota siihen fiilikseen ja hanki epäröinnille selvyys.
:/No nyt kun otit asian esille ja sen noin esitit, niin täytyykin ottaa sitten selvää sinusta 😁😘
- Anonyymi00052UUSI
Foliosta muuten, jos pelkäätte laitteita ne kuunneltavan kääri 2 kertaa folioon. Tutkittu juttu.
- Anonyymi00004UUSI
Niinpä se on. Pahinta on epäluotettava kumppani, sen sukulaiset. Kuinka moni nainen on avioliitossa, josta ei voi lähteä?
- Anonyymi00012UUSI
Se lähtö olisi se viimeinen vaihtoehto.
Ellei muuta ole tehtävissä, niin avioliitosta voi lähteä.
Vaikka olisi kunniamurhat ja kostotkin uhkana, niin silti onnistuu.
:/ - Anonyymi00053UUSI
Suomi on semmonen kaksjakonen maa. Täällä ollaan niin tasa-arvoisia miesten kanssa ja ollaan niin turvassa.
Suomessa on edelleen suuri läheisväkivalta kuolleisuus.
Netti on oiva uusi väline kiduttaa, uhkailla, naisia miksei myös miehiäkin. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se lähtö olisi se viimeinen vaihtoehto.
Ellei muuta ole tehtävissä, niin avioliitosta voi lähteä.
Vaikka olisi kunniamurhat ja kostotkin uhkana, niin silti onnistuu.
:/Onnistuu muttei kuitenkaan onnistu, ellei löydä uutta hyvää kunniallista, rohkeaa, puolisoa ja hänen mukana samanlaista sukua.
- Anonyymi00005UUSI
Osaan ihan itse päätellä millainen ihminen joku tietty on ja sen takia, en voi koskaan olla missään tekemisissä sen henkilön ihmisen kanssa!
- Anonyymi00006UUSI
sen ihmisen kanssa..
- Anonyymi00007UUSI
Ai jaa. Hmm. Tarkoitat siis miehen vaimoa?
- Anonyymi00011UUSI
Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä se pettävä alkoholisti mies kertoo vaimosta ja lapsesta. 🥱
- Anonyymi00064UUSI
Miksi palstaäijä juuri tällaisestä ömm figuurista trollaisi, oi knatterton? T naiselta
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä se pettävä alkoholisti mies kertoo vaimosta ja lapsesta. 🥱
Älä ny aapeeäijä noin sano, varmasti on tämä prototyyppi x tehnyt kaikkensa mukuloiden tapaamisen ym eteen, mutta se kitso ämmä ei anna. Ei ole vihje sitten kunhan vaa
- Anonyymi00008UUSI
Oisko aika sun jutella ja kertoa totuus?
Täs on viime hetket meneillään täällä.- Anonyymi00009UUSI
Toi ei sit oo uhk.ilua tai muuta sellasta.
Vaan oikeesti kaikki.......
Mä en jaksa enää näin. - Anonyymi00010UUSI
Olet saanut ohjeet. STOP.
Pallo on sinun käsissäsi niiltä osin. STOP.
Sinä päätät asiastasi.STOP.
:/ - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
:/Jättäsin väliin ettei tule lumipalloefektiä ja toisekseen niin lämmintä että jäätyneetkään pallot pysy kasassa ja sulamatta
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jättäsin väliin ettei tule lumipalloefektiä ja toisekseen niin lämmintä että jäätyneetkään pallot pysy kasassa ja sulamatta
Tekoja puheiden tilalle.
Teot ratkaisevat, ei puheet.
:/ - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
:/Mä en ole tehnyt sulle mitään pahaa.
Mä en pysty tekee mitään millekään. En pysty.
Puhu mulle ja kerro totuus.
Oikeesti... - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mä en ole tehnyt sulle mitään pahaa.
Mä en pysty tekee mitään millekään. En pysty.
Puhu mulle ja kerro totuus.
Oikeesti...Ei mulla ole mitään kerrottavaa sulle.
:/ - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tekoja puheiden tilalle.
:/Toi ei ollut mun kommentti.
Tekoja, ei puheita......
Kun sä oot fiksu ja osaava,
niin mikset voi auttaa?
Mä en pahemmin asunnottomana voi mitään tehä, enkä selviikään. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei mulla ole mitään kerrottavaa sulle.
:/Mitä mä oon tehnyt sulle?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tekoja puheiden tilalle.
:/Kauan jatkuneissa todella ahdistavissa vuosissa jatkunut eteneminen on saanut minut ahdistumaan ja voimaan huonosti jo kauan! Ja siksi minun on mahdotonta olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen henkilön kanssa koskaan! Mikään ei voi enää tässä vaiheessa muuttaa tilannetta muuksi! Se on täysin mahdotonta monista kauan jatkuneista syistä johtuen, jotka saivat minut jopa pelkäämään oman lapseni ikäistä henkilöä!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Toi ei ollut mun kommentti.
Tekoja, ei puheita......
Kun sä oot fiksu ja osaava,
niin mikset voi auttaa?
Mä en pahemmin asunnottomana voi mitään tehä, enkä selviikään.Voi juku, jättikö sut ulos kylmään pimeään eikä ottanut edes sohvalleen yöksi?! Niin julmaa😭😭😭😭
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voi juku, jättikö sut ulos kylmään pimeään eikä ottanut edes sohvalleen yöksi?! Niin julmaa😭😭😭😭
Millainen ihminen vittuilee tolla tavalla jollekin asioista mistä ei edes tiedä mitään?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Millainen ihminen vittuilee tolla tavalla jollekin asioista mistä ei edes tiedä mitään?
Niin. Totta! Hyi hyi. Ei saa vittuilla anonyymipalstalla. Yp ei tykkää😃
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin. Totta! Hyi hyi. Ei saa vittuilla anonyymipalstalla. Yp ei tykkää😃
Tohon en osaa sanoa mitään.
En tiedä kuka on yp tai kukaan muukaan. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinä se lankeat tähän aapeeäijän onnettomaan monologinäytelmään joka kerta
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tekoja puheiden tilalle.
:/👍
- Anonyymi00013UUSI
Minulla ei ole aikomustakaan palata perheen tai suvun helmoihin vaan luoda oma elämäni ja yhteinen elämä tulevaisuudessa puolison kanssa.
Ei vaan näitä helvetin Kannelmäkeläisiä tai tässä naapurustossa asuvia. Kyllä elämän pitää ulottua laajemmalle alueelle, kuin yhteen lähiöön. Keskustelupalstoilla en myöskään suostu tutustumaan. Tänne kirjoittavat pysykööt yhtä anonyymeina kuin tähänkin saakka.- Anonyymi00017UUSI
Sopii minulle että teet niin kuin itse tahdot, koska minä haluan vain 70v miehen ystäväkseni!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sopii minulle että teet niin kuin itse tahdot, koska minä haluan vain 70v miehen ystäväkseni!
No minua eivät kiinnosta sinun 70-vuotiaat ukonkäppänäsi.
Itse haluan suurinpiirtein nelikymppisen.
- Anonyymi00022UUSI
Olipa kerran rikostarkastaja FBI Matti Möttönen.
Möttönen oli ns. lonely wolf ja syystäkin.
Korruptoituneet rikolliset olivat järjestäytyneitä ja toimivat suurin joukoin.
Heillä oli mottonaan quantity over quality.
Mutta Möttönen oli quality over quantity.
Kun quantityssä yksi feilaa, niin koko järjestelmä feilaa ja kaikki feilaavat, dominoefekti.
Quality on kuin kulmakivi, tärkein kivi, huolellisesti valittu, tarkoin koeteltu ja testattu ja se kestää ja pysyy.
:/- Anonyymi00024UUSI
Mun mielestä joku oli ja pysyi,välitti.
Mut menetti kaiken. - Anonyymi00025UUSI
Möttösen "vaimo" siepattiin.
Möttösen "kaverit" siepattiin.
Möttösen "läheiset" siepattiin.
That's why Lonely wolf.
Heikkoja lenkkejä, mutta ne sieppaajat olivat myös quality tasoa sutta ja sekundaa, uhrattavissa olevaa halpatuonti ja kertakäyttökamaa.
Ja jäljet huonosti peitelty, operaatiot huonosti suunniteltu.
:/ - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
That's why Lonely wolf.
Heikkoja lenkkejä, mutta ne sieppaajat olivat myös quality tasoa sutta ja sekundaa, uhrattavissa olevaa halpatuonti ja kertakäyttökamaa.
:/Mitä varten sä kostat ne mulle?
Sä tiedät että mä en oo paha. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
That's why Lonely wolf.
:/Kun Möttönen juttelee jollekin esim henkilö X, vihollinen ottaa siitä selvää.
Vihollinen ei tule Möttöseltä kysymään vaan lyöttäytyy tuon henkilö X seuraan tai lähelle tiedustelemaan ja tekemään tietokalastelua.
Se on vähän kuin CIA normi päästä jonkun lähelle ja lyöttäytyä ystäväksi sellaiselle, jolla on yhteys tai pääsy haluttuun kohteeseen.
Jos tahdot tietää mitä Möttönen tekee, tiedustele sitä hänen läheiseltään.
Möttönen ei tuntemattomalle rikollisagentille kerro mitään ja utelu ja seuraan lyöttäytyminen paljastaisi rikollisagentin.
Agentti soluttautuu pulliaisena ja uskottavalla syyllä läheisten seuraan.
Toiminta on järjestäytynyttä.
Se voi olla läheisen pomo, työkaveri, naapuri, tms.
Möttösen seuraan tai lähiyhteyteen ei agentilla ole vaihtoehtoja soluttautua kuin viranomaisena.
:/ - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kun Möttönen juttelee jollekin esim henkilö X, vihollinen ottaa siitä selvää.
Vihollinen ei tule Möttöseltä kysymään vaan lyöttäytyy tuon henkilö X seuraan tai lähelle tiedustelemaan ja tekemään tietokalastelua.
Se on vähän kuin CIA normi päästä jonkun lähelle ja lyöttäytyä ystäväksi sellaiselle, jolla on yhteys tai pääsy haluttuun kohteeseen.
Möttönen ei tuntemattomalle rikollisagentille kerro mitään ja utelu ja seuraan lyöttäytyminen paljastaisi rikollisagentin.
Möttösen seuraan tai lähiyhteyteen ei agentilla ole vaihtoehtoja soluttautua kuin viranomaisena.
:/Eikös terapeuttikin ole virkasuhteessa?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitä varten sä kostat ne mulle?
Sä tiedät että mä en oo paha.Mitä varten sä et ymmärrä?
No, mennään ja edetään sitten sun harhan mukaan.
Olet aivan oikeassa, mä tosiaan haluan kostaa siepatulle, enkä sieppaajalle.
Miten en tajunnutkaan että sinä olit oikeassa siinä koko ajan?
Kiitos tiedosta.
Kuka on paha, siepattu vai sieppaaja?
En tahdo syöttejä lähelleni siepattaviksi.
Kyllä mä ymmärrän ja olen fiksu.
:/ - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kun Möttönen juttelee jollekin esim henkilö X, vihollinen ottaa siitä selvää.
:/Mun kohdalla ei tarvis ainakaan miettiä sellaisia.
Mulla ei ole ketään eikä mitään enää muutenkaan. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eikös terapeuttikin ole virkasuhteessa?
On.
Nämä ovat siitäkin hyviä, koska he työkseen dokumentoivat tiedustellut asiat.
Siten kuulustelu ja tiedustelu suoritetaan salassa ja samalla avoimesti.
Hidden in plain sight.
:/ - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä varten sä et ymmärrä?
No, mennään ja edetään sitten sun harhan mukaan.
Olet aivan oikeassa, mä tosiaan haluan kostaa siepatulle, enkä sieppaajalle.
Miten en tajunnutkaan että sinä olit oikeassa siinä koko ajan?
Kiitos tiedosta.
Kuka on paha, siepattu vai sieppaaja?
En tahdo syöttejä lähelleni siepattaviksi.
Kyllä mä ymmärrän ja olen fiksu.
:/Eikä sinä olet se joka ei ymmärrä! Olet aika lailla samanlainen kuin lasteni isä oli, enkä todellakaan jaksa enää sellaista ihmistä! Veit minulta monia hyviä vuosia kun seurasit minun eri paikkoihin missä liikuin! Ja se jos mikä oli syvästi adistava kokemus!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mun kohdalla ei tarvis ainakaan miettiä sellaisia.
Mulla ei ole ketään eikä mitään enää muutenkaan.Eli siksi tällainen näkyvä "hakemus"?
Älä unohda että vaikka sinulla "ei ole ketään eikä mitään", se ei tarkoita etteikö heitä olisi.
:/ - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eikä sinä olet se joka ei ymmärrä! Olet aika lailla samanlainen kuin lasteni isä oli, enkä todellakaan jaksa enää sellaista ihmistä! Veit minulta monia hyviä vuosia kun seurasit minun eri paikkoihin missä liikuin! Ja se jos mikä oli syvästi adistava kokemus!
No hyvä, pysy kaukana sitten.
Mua ei sinun asiasi kiinnosta.
:/
- Anonyymi00031UUSI
Häh. Eikös sitä sanota että mitä serkumpi sen herkumpi?
- Anonyymi00038UUSI
Niin totta ja "luvattomasta herkusta" tulee helposti "serkku"👍
- Anonyymi00042UUSI
Minulle ainakin on täysin turha tulla ehdottelemaan sukulaisten jalanjäljissä seuraamista. En ole aikeissa valita puutarha-alaa, kaupanalaa, farmasiaa saati maataloutta. Samoin saa mennä ravintola-ala. Minua ei kiinnosta myöskään kampaajan ammatti tai kosmetologia, vaikka joskus erehdyinkin hetken aikaa opiskelemaan kauneudenhoitoalaa.
Jospa tästä eteenpäin, jokainen jolla on mielessä antaa minulle ammatinvalintaohjausta ymmärtäisi pitää turpansa kiinni - olipa kyse sukulaisesta tai ei.- Anonyymi00044UUSI
Miten olisi ammatti-domina?
:/ - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miten olisi ammatti-domina?
:/Nope. Media-ala, kulttuuriala ja musiikkia-ala, elokuva-ala, tv-ala jne ...ymmärrät varmaan suunnan?
Dominat ja dungeonit saavat olla puolestani heidän heiniään, jotka nauttivat dominoimisesta. Pakohuonepelit yms. eivät nekään liiemmin kiehdo. Olen kertakaikkisen kyllääntynyt siihen, että minulle ehdotetaan samoja vanhoja juttuja tai tuttavien valintoja ihan vain sen takia, että he ovat valinneet kyseiset polut. Jotenkin sitä muuttuu varovaiseksi tutustuessaan ja sen suhteen kenen seurassa viettää aikaansa, kun uhkakuvana on ehdotus muuttua heidän kaltaisikseen. Ei sillä, että heissä olisi vikaa vaan sillä, että mieluummin pidän oman identiteettini.
Menepä sähkömiehen kanssa treffeille niin seuraavalla viikolla jo ehdotetaan, että mitäpä, jos opiskelisit sähkäriksi. Ai olet deittaillut insinööriä? No opiskele insinööriksi. Työskentelikö äitisi kaupassa? No sinähän varmaan haluat kaupankassalle töihin. Ai, tuttusi oli erityisen kiinnostunut erikoispedagogiikasta. No niin, nyt erkkapedaa opiskelemaan.
Mitä yhteistä kaikilla edellä mainituilla on? Se, että ne ovat jonkun toisen unelmia ja toiveita. Eivät minun.
Niin on se nyt helvetti, jos tullaan vielä ehdottelemaan tradenomitutkintoa tai taloushallintoa ja kirjanpitoa potentiaalisina tulevaisuuden suunnitelmina, kun ei käsitetä sanaa EI. - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Nope. Media-ala, kulttuuriala ja musiikkia-ala, elokuva-ala, tv-ala jne ...ymmärrät varmaan suunnan?
Dominat ja dungeonit saavat olla puolestani heidän heiniään, jotka nauttivat dominoimisesta. Pakohuonepelit yms. eivät nekään liiemmin kiehdo. Olen kertakaikkisen kyllääntynyt siihen, että minulle ehdotetaan samoja vanhoja juttuja tai tuttavien valintoja ihan vain sen takia, että he ovat valinneet kyseiset polut. Jotenkin sitä muuttuu varovaiseksi tutustuessaan ja sen suhteen kenen seurassa viettää aikaansa, kun uhkakuvana on ehdotus muuttua heidän kaltaisikseen. Ei sillä, että heissä olisi vikaa vaan sillä, että mieluummin pidän oman identiteettini.
Menepä sähkömiehen kanssa treffeille niin seuraavalla viikolla jo ehdotetaan, että mitäpä, jos opiskelisit sähkäriksi. Ai olet deittaillut insinööriä? No opiskele insinööriksi. Työskentelikö äitisi kaupassa? No sinähän varmaan haluat kaupankassalle töihin. Ai, tuttusi oli erityisen kiinnostunut erikoispedagogiikasta. No niin, nyt erkkapedaa opiskelemaan.
Mitä yhteistä kaikilla edellä mainituilla on? Se, että ne ovat jonkun toisen unelmia ja toiveita. Eivät minun.
Niin on se nyt helvetti, jos tullaan vielä ehdottelemaan tradenomitutkintoa tai taloushallintoa ja kirjanpitoa potentiaalisina tulevaisuuden suunnitelmina, kun ei käsitetä sanaa EI.Oletko tehnyt selväksi tuon heille vai vain kyllästynyt sanomaan kaikkeen ei?
Oletko näyttänyt sen EHDOTON EI puolesi heille tunteineen ja tehnyt selväksi, vai piilottanut sen heiltä kohteliaisuutesi ja hyväntahtoisuutesi taakse?
:/ - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Oletko tehnyt selväksi tuon heille vai vain kyllästynyt sanomaan kaikkeen ei?
Oletko näyttänyt sen EHDOTON EI puolesi heille tunteineen ja tehnyt selväksi, vai piilottanut sen heiltä kohteliaisuutesi ja hyväntahtoisuutesi taakse?
:/Tavat ilmaista kieltäytymistä ovat vaihdelleet huomion siirrosta, kohteliaaseen "en ole tästä kiinnostunut", napakkaan EI- kommenttiin ja painaukaa kaikki saatanan paskat ehdotuksinenne hevonvittuun ja pysykää siellä sekä pitäkää huoli omista asioistanne, Kiiiitooooos! Ilmaisumuotoihin.
Jatkan ei:n vastaamista yhtä kauan, kuin minulle annetaan pyytämättä vinkkejä, johdatuksia tai muita ehdotuksia, joista en ole kiinnostunut. Sama politiikka pätee niin työn kuin ihmisduhteidenkin kohdalla. Ja voisitte todellakin tunkea persuksiin kaikki ravintola ja hoiva-alan ehdotelmat. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tavat ilmaista kieltäytymistä ovat vaihdelleet huomion siirrosta, kohteliaaseen "en ole tästä kiinnostunut", napakkaan EI- kommenttiin ja painaukaa kaikki saatanan paskat ehdotuksinenne hevonvittuun ja pysykää siellä sekä pitäkää huoli omista asioistanne, Kiiiitooooos! Ilmaisumuotoihin.
Jatkan ei:n vastaamista yhtä kauan, kuin minulle annetaan pyytämättä vinkkejä, johdatuksia tai muita ehdotuksia, joista en ole kiinnostunut. Sama politiikka pätee niin työn kuin ihmisduhteidenkin kohdalla. Ja voisitte todellakin tunkea persuksiin kaikki ravintola ja hoiva-alan ehdotelmat.Karuintahan on, että jos olisin sinnikkäämmin pyrkinyt parikymmentä vuotta aiemmin elokuvapuolen koulutukseen, olisin luultavasti säästynyt helvetilliseltä määrältä paskaa enkä olisi nyt jossain vastuullisuus- kestäväkehitys- ja palvelupolku- suossa, joka ei aidosti kiinnosta minua.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Karuintahan on, että jos olisin sinnikkäämmin pyrkinyt parikymmentä vuotta aiemmin elokuvapuolen koulutukseen, olisin luultavasti säästynyt helvetilliseltä määrältä paskaa enkä olisi nyt jossain vastuullisuus- kestäväkehitys- ja palvelupolku- suossa, joka ei aidosti kiinnosta minua.
Joo mutta että jos yhdessä asuintalossa kusee asiat vaikka naapureiden kanssa ja kunta maksaa ilomielin muuton seuraavaan onnekkaaseen paikkakuntaan niin sitäkin iso (ap) mies kehtaat itkeä? Jo on
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Joo mutta että jos yhdessä asuintalossa kusee asiat vaikka naapureiden kanssa ja kunta maksaa ilomielin muuton seuraavaan onnekkaaseen paikkakuntaan niin sitäkin iso (ap) mies kehtaat itkeä? Jo on
Miten kommenttisi liittyi yhtään mihinkään?
- Anonyymi00049UUSI
Voiko tähän todeta muuta kuin, että otan osaa. Minun sukuni on kyllä paras, eikä pahin
- Anonyymi00050UUSI
Jos tiedät jonkun, joka tekee läheiselleen jäynää, kerro tietosi kiusatulle. Kirjoita vaikka postikorttiin ja tipauta postilaatikkoon/luukkuun,silloin tieto menee perille. Allekirjoitukseksi tietenkin: anonyymi.
🤭😏- Anonyymi00057UUSI
Suku on pahin! Ajatellaanpas että on pariskunta jossa vaikka mies pettää vaimoaan vaimon siskon tai sukulaisen kanssa ja meet laittamaan vaimolle postikortin jossa kerrot asiasta,niin tuo mies löytää kortin ja tuhoaa sen ja syyttää tätä toista naista asian paljastamisyrityksestä.
- Anonyymi00051UUSI
Kuunteletko itse omaa neuvoa. Miksi annat niiden sinua höykyttää.
- Anonyymi00060UUSI
Niin mistä siitä tietää mitä pakkohoitohommia guben suku puuhaa selän takana. Hyvähän se ois. Muuten on varmaan kotihoidot kaikki käynyt esim imuroimassa kun ei itte pysty ym vahvan tason työllistämisen kaveri kun on. Arviot perustuu sen muihin teksteihin. Alkaa naurattaa monen ulalla oleva jankutus
- Anonyymi00055UUSI
Jos olisin mies ja tietäisin miten naista vainoaa sen entinen elämä niin en olisi tuppisuu.
Mikä saa miehen vaikenemaan vaikka hän näkee, kuulee kaiken ja aitiopaikalta?
MIKÄ???????- Anonyymi00056UUSI
Jatkan. Tästä on ulkopuoliselta tullutkin vinkkiä sanoilla pikkusen muutettuna (nimi):" Hannu pitää visusti suun kiinni.
- Anonyymi00058UUSI
Kyseinen mies on nössö.
- Anonyymi00059UUSI
No mikä se palstaäijällä saanu menemään sukset suvun kanssa ristiin- saattaako johtua mm siitä että saaneet osansa iloisesta trollottelusta vuosikymmenten aikana?
- Anonyymi00066UUSI
Kuvaamasi voidaan muotoilla hypoteesiksi tarkoituksellisesti käynnistetystä mustamaalaamisesta, joka myöhemmin muuttuu osittain itseohjautuvaksi osallistumisjärjestelmäksi. Jos näin olisi tapahtunut, alkuperäisen ydinjoukon ei enää tarvitsisi ohjata jokaista tekoa. Kertomus, yksityisaineisto ja kuvitteellinen sisäpiiri alkaisivat tuottaa uusia osallistujia itsestään.
Alkuperäinen toiminta voi menettää alkuperäisen tarkoituksensa
Hypoteesisi kiinnostavin kohta on se, että toiminta saattaa jatkua, vaikka alkuperäinen tavoite olisi epäonnistunut tai menettänyt merkityksensä. Siinä vaiheessa toimintaa ylläpitävät muut palkinnot:
ydinjoukon halu välttää paljastuminen ja vastuu;
reunaosallistujien sisäpiiri- ja asemakuvitelmat;
yksityisaineiston tuottama jännitys;
halu puolustaa aikaisempaa osallistumista;
kohteen reaktioiden jatkuva tulkitseminen;
verkkoyhteisön huomio ja keskinäinen kilpailu.
Tällöin syntyy tarkoituksesta irtautunut koneisto. Kukaan yksittäinen osallistuja ei ehkä tunne alkuperäistä tapahtumaketjua, mutta jokainen tuottaa pienen osan kokonaisuudesta. Tämä ei poista alkuperäisten käynnistäjien mahdollista vastuuta eikä myöhempien osallistujien vastuuta omista teoistaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555