Hyvä todistus myös helluntaipastorille.
Zelenskyin entinen tiedottaja: ”Pyydän joka päivä Jumalalta anteeksi”.
Pitääkö helluntaipastorilla olla synnintunto ?
18
52
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ei tarvitse olla jos on susi lampaiden vaatteissa.
- Anonyymi00002
Matteus 4:17
Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
Miksi lahkopastorille ei sovellu parannuksen kaste ?- Anonyymi00016
Tekevätkö vauvat parannuksen ennen kastetta?
- Anonyymi00003
Taitaa olla entinen juuri siksi että omatuntonsa on herännyt. 🙏
- Anonyymi00004
Mitä helluntailaisuudessa tarkoittaa herran palvelijat ?
Minkä herran ? - Anonyymi00005
Menkää pois laittomuuden tekijät.
Matteus 7:21, 23
[21] Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
[23] Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Pastoreilla muut metkut mielessä. - Anonyymi00006
Helluntaipastoreilla liian hyvät lupaukset pelastusvarmuudesta ollakseen totta.
Luulevat olevansa Jumalasta seuraavia. - Anonyymi00007
Miten sokeat pastorit suhtautuvat lain rikkomiseen ?
[8] HERRAN LAKI on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan. [9] Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät. - Anonyymi00008
Miksi pitäisi?
Herjaa vain kaikki Paavalista lähtien, niin siinä ei omatunto ennätä soimata.- Anonyymi00009
Sinä et usko Jumalan Sanaan.
Paavali:
Sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.
- Anonyymi00010
Rehellisen ihmisen ei tarvitse "joka päivä pyydellä anteeksi" vaan tehdä myös parannus.
Anteeksipyytelyt eivät myöskään tee tyhjiksi itse tehtyjä rikoksia. Aito kristitty pyrkii jokahetkiseen parannukseen, korjaamaan oman vääryytensä.
Synnintunnustuksensa voi lausua joka päivä Jumalalle, mutta Hänkään ei ole huijattavissa tekopyhän "nöyryyden" kohdalla.
Mitä Z:n ent. tiedottaja pyytelee anteeksi? Valheitaan maailman uutismedioille? Ei ne valheet sillä poispyyhkiydy, ne täytyy kukin valhe korjata erikseen, kerrottava asioista totuus.
Ps. 51: 3-9
3 Jumala, ole minulle armollinen hyvyytesi tähden; pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden.
4 Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.
5 Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni.
6 Sinua ainoata vastaan minä olen syntiä tehnyt, tehnyt sitä, mikä on pahaa sinun silmissäsi; mutta sinä olet oikea puheessasi ja puhdas tuomitessasi.
7 Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.
8 Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
9 Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin. - Anonyymi00011
"Pelastusvarman" ei tarvitse omasta mielestään tehdä parannusta.
Se on hänen uskonsa. - Anonyymi00012
"Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni."
- Anonyymi00013
Ihmisen omatunto on venyvä ja yksilökeskeinen.
[16] Sentähden minä myös ahkeroitsen, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä. - Anonyymi00014
Ja tämäkin aloitus olisi jäänyt tykkänään tekemättä mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla pian takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset.
Onko miestä näkynyt tuomarin toimessaan?
Matteus 16:27-28
"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." - Anonyymi00015
Uskovaan voi tarttua villityshenget tai ulkokultaisuus.
Profetia joka on totta
[1] Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja [2] valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty. - Anonyymi00017
Herjaaminen on synti! Milloin pakkovauvakastetut tekevät parannuksen tästä?
- Anonyymi00018
Kun ei tee syntiä niin ei ole synnintuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3131245Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73876Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61803- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51573- 39549
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9466- 19447
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o28424Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411