Pitääkö helluntaipastorilla olla synnintunto ?

Anonyymi-ap

Hyvä todistus myös helluntaipastorille.

Zelenskyin entinen tiedottaja: ”Pyydän joka päivä Jumalalta anteeksi”.

18

52

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tarvitse olla jos on susi lampaiden vaatteissa.

• Anonyymi00002

Matteus 4:17
      Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

Miksi lahkopastorille ei sovellu parannuksen kaste ?

• Anonyymi00016

Tekevätkö vauvat parannuksen ennen kastetta?

• Anonyymi00003

Taitaa olla entinen juuri siksi että omatuntonsa on herännyt. 🙏

• Anonyymi00004

Mitä helluntailaisuudessa tarkoittaa herran palvelijat ?
      Minkä herran ?

• Anonyymi00005

Menkää pois laittomuuden tekijät.

Matteus 7:21, 23
      [21] Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      [23] Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Pastoreilla muut metkut mielessä.

• Anonyymi00006

Helluntaipastoreilla liian hyvät lupaukset pelastusvarmuudesta ollakseen totta.
      Luulevat olevansa Jumalasta seuraavia.

• Anonyymi00007

Miten sokeat pastorit suhtautuvat lain rikkomiseen ?

[8] HERRAN LAKI on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan. [9] Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.

• Anonyymi00008

Miksi pitäisi?
      Herjaa vain kaikki Paavalista lähtien, niin siinä ei omatunto ennätä soimata.

• Anonyymi00009

Sinä et usko Jumalan Sanaan.

Paavali:
        Sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.

• Anonyymi00010

Rehellisen ihmisen ei tarvitse "joka päivä pyydellä anteeksi" vaan tehdä myös parannus.

Anteeksipyytelyt eivät myöskään tee tyhjiksi itse tehtyjä rikoksia. Aito kristitty pyrkii jokahetkiseen parannukseen, korjaamaan oman vääryytensä.

Synnintunnustuksensa voi lausua joka päivä Jumalalle, mutta Hänkään ei ole huijattavissa tekopyhän "nöyryyden" kohdalla.

Mitä Z:n ent. tiedottaja pyytelee anteeksi? Valheitaan maailman uutismedioille? Ei ne valheet sillä poispyyhkiydy, ne täytyy kukin valhe korjata erikseen, kerrottava asioista totuus.

Ps. 51: 3-9
      3 Jumala, ole minulle armollinen hyvyytesi tähden; pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden.
      4 Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.
      5 Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni.
      6 Sinua ainoata vastaan minä olen syntiä tehnyt, tehnyt sitä, mikä on pahaa sinun silmissäsi; mutta sinä olet oikea puheessasi ja puhdas tuomitessasi.

7 Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.
      8 Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
      9 Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin.

• Anonyymi00011

"Pelastusvarman" ei tarvitse omasta mielestään tehdä parannusta.
      Se on hänen uskonsa.

• Anonyymi00012

"Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni."

• Anonyymi00013

Ihmisen omatunto on venyvä ja yksilökeskeinen.

[16] Sentähden minä myös ahkeroitsen, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.

• Anonyymi00014

Ja tämäkin aloitus olisi jäänyt tykkänään tekemättä mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla pian takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset.
      Onko miestä näkynyt tuomarin toimessaan?

Matteus 16:27-28

"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
      28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

• Anonyymi00015

Uskovaan voi tarttua villityshenget tai ulkokultaisuus.

Profetia joka on totta

[1] Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja [2] valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty.

• Anonyymi00017

Herjaaminen on synti! Milloin pakkovauvakastetut tekevät parannuksen tästä?

• Anonyymi00018

Kun ei tee syntiä niin ei ole synnintuntoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      313
      1245
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      73
      876
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      803
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      42
      659
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      596
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      51
      573
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      39
      549
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      542
    11. 45
      527
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      466
    16. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      447
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      78
      440
    18. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    19. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      28
      424
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe