Sillä on enemmän sotilaita ja aseita ja kalustoa kuin Natolla yhteensä. Tämä näkyy Ukrainan sodassa. Odottakaa kun Venäjä hyökkää Natoa vastaan! Se on lopun alku.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Nato lähettää korkeintaan 5000 sotilasta maata kohden eivätkä kaikki maat lähetä sitäkään. Natolla ei ole selkeitä puolustuslinjoja. Vain Puolalla ja Suomella on satoja tuhansia taistelijoita.
- Anonyymi00004
Turkilla on 481000 sotilasta mutta ei se lähetä niitä mihinkään.
USA:lla on vielä enemmän, mutta se antaa vain 5000-10000 maasta riippuen. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
USA:lla on vielä enemmän, mutta se antaa vain 5000-10000 maasta riippuen.Yhdysvaltain asevoimissa on yhteensä noin 1,35 miljoonaa aktiivipalveluksessa olevaa sotilasta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
USA:lla on vielä enemmän, mutta se antaa vain 5000-10000 maasta riippuen.Aloittaja muistelee laulua "suuri ja mahtava neuvostoliitto" :D
Onhan se nähty jo nyt 50-60 panssarivaunut rintamalla.
Siitä on suuruus kaukana - onhan nuo asevarustelut netissä nähtävillä mm. laivasto, hävittäjät ym. AI NIIN MUTTA eihän ryssälässä toimi netti, putte lähettää omaa probakandaa - Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aloittaja muistelee laulua "suuri ja mahtava neuvostoliitto" :D
Onhan se nähty jo nyt 50-60 panssarivaunut rintamalla.
Siitä on suuruus kaukana - onhan nuo asevarustelut netissä nähtävillä mm. laivasto, hävittäjät ym. AI NIIN MUTTA eihän ryssälässä toimi netti, putte lähettää omaa probakandaaJep. Niinkuin tämäkin lapsellinen aloitus.
- Anonyymi00002
Vähän kuin olisimme kerjäämässä ydinsotaa. Pitääkö sitäkin vielä kokeilla jotta järki saavuttaa.
Venäjä on kummallinen maa. Kun sitä kerjää rauhaa, ei ole puhettakaan että mitään tapahtuisi. Kun kerjää hyökkäystä ja ydiniskua, se, ainakin kätyriensä mukaan, on aina valmis palvelukseen.
Toivottavasti se ei nykyisen kaltaisena enää kauan kukkoile.
- Anonyymi00003
Heh, Naton kalustoylivoima ja laatu on valtava.
- Anonyymi00009
Miksi sitten Ukrainalla on pulaa kaikesta vaikka Nato varustaa sitä?
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ukraina ei vielä ole Naton jäsen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ryssällä se pula on - ainakin polttoaineesta
- Anonyymi00006
Hihii, missä perunakuopassa ja propagandassa veli venäläinen asustaakaan?
Ota lisää vodkaa niin voit kestää sen kurjuuden. - Anonyymi00007
Naton ilmaylivoima on murskaava, Nato ei tarvitse mitään jauhelihahyökkäyksiä pitääkseen alueensa koskemattonana.
Se tehdään ilmasta käsin voimalla jos on tarpeen.- Anonyymi00010
Nykysotia ei voiteta ilmasta käsin. Dresdenin kaltaisia pommituksia ei enää tehdä.
- Anonyymi00008
Venäjä on yksin heikompi kuin Ukraina.
Vaikka olisi P-Korealaisia mukana.- Anonyymi00011
Hevonpaskaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hevonpaskaa.
Venäjällä tosiaan sotahulluja riittää. Tapettavaksihan ne tietysti joutaakin niin eivät liikaa lisäänny. Demografia on aika karua. Venäjä on muuten parissa sukupolvessa muslimienemmistöinen maa jos sattuisi jollain ilveellä pysymään hajoamatta.
- Anonyymi00014
Aivotonta rupusakkia.
- Anonyymi00015
Putin on tehnyt useita virheitä
eräs on se kun hänellä on pskakassinkantaja
kaikissa neuvotteluissa koska ei voi tietää
milloin hätä tulee
niin putin on kovassa hädässä pskantanut ohi
pussin ja tiedot hänen terveydestään ovat valuneet
sen mukana julkisuuteen
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012278588.html - Anonyymi00017
Igor iki-ihanan mietteitä kaalimaan pientareelta. Suoraan Pietarista. Olkaa hyvä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407