Etelä-Pohjanmaa aloitti isot yt-neuvottelut – jopa 400 henkilötyövuotta vaarassa | Tehy-lehti https://share.google/4p6NB2tuyoibNtqY0
Ensimmäisena saa kenkää Tero Järvinen, hän on luotsannut ephyv.keskusta ihan alusta lähtien ja tässä tulos, joten ULOS !
Ylilääkärien vakanssit LÄÄKÄREIKSI niin säästyy rahaa kymmeniä, hyvä ettei satojatuhansia tai ULOS !
Osastoille riittää yksi ylihoitaja ja loput ULOS !
Nyt jo säästyy miljoonia heti.
Vieläkö arvioidaan lisää, voin neuvoa arvioitiryhmää kyllä.
Tervetuloa puhumaan hyvinvoinnistamme
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Lähettäisiinkin tuohon supistukseen mutta Tero järjesti itsensä arviointiryhmän jäseneksi.
Hyvä että joku edes ulkopuolelta tai sisältä taloa antaa neuvoja vielä ilmaiseksi. - Anonyymi00002
Aluevaltuutetut ovat varmoja, että suunnitellut sopeutukset näkyvät palveluissa – "Karmeaa"
https://www.ilkkapohjalainen.fi/aluevaltuutetut-ovat-varmoja-etta-suunnitellut-sop/13677685
LASSE HAUTLA (aluehall.pj. kepuli) puhuu vääristeltyä tietoa.
Hoitakien palkat eivät ole suurin kuluerä.
VAAN.... UUDET JA YLI HINNOITELLUT SEKÄ PRAMEAT UUDET HYVINVOINTIKESKUKSET vaikka olisi valmiina JO esim. Ähtärissä toimivat tilat.
HYVA:een HALLINTOHIMMELI JA HEIDÄN ÄLYTTÖMÄT PALKAT, PUOLUE TUET SEKÄ ISOT KOKOUSPALKKIOT OVAT KULUJA JOILLA EI YKSIKÄÄ SAIRAUS PARANE, YHTÄKÄÄN LEIKKAUKKAUSTA TEHDÄ,
MITÄÄN TOIMENPIDETTÄ HOIDETA TAI TILOJA SIIVOTA.
OLETTE NIIN SANOTTU KULUERÄ! - Anonyymi00003
E-P:n hyvinvointialueen arviointimenettelystä ja rahoituksesta
https://www.ilkkapohjalainen.fi/e-pn-hyvinvointialueen-arviointimenettelysta-ja-ra/13679767
LASSE HAUTALA esittelee ja erittelee syitä E-P hyvinvointialueen ARVIOINTIMENETTELYYN joutumisesta.
Kaksi kolmesta ilmoittaa oleva Sanna Marinista johtuvaa.
Kolmas pitkäaikaissairauhen diagnostiikan takia.
Tuon kolmannen tilalle olisi voinut laittaa ylimielisen ja ylivaltaisen sekä päättömän että silmittömän taloudenhoidon ja eurojen viskelyn.
Heti kun Marinin hallitus näytti vähänkin vihreää valoa että sotea taotaan läpi se E-P:lla tajuttiin jotta nyt jos koskaan ON VALTIOLTA PIIKKI AUKI. Silloin alkoi iso mylly pyörimään ja eurojen jakelu ja sijoittaminen oli jo kovassa kiidossa. Uusia keskuksia paperilla ja hankkeet hyvä ettei lyöty lukkoon.
Kuului vain että rahaa on ja lisää tulee ihan niin kuin silloinen valtion hallintokin ilmaisi, otetaan velkaa kun sitä ei tarvi maksaa takasin ja samalla saatiin johtajien palkat pilviin, puolueiden tuet sekä kokouspalkkiot kuntoon,siihen samaan hyvä ettei konkurssiin.
Näin hoidettiin hyvinvointiamme. - Anonyymi00004
Ainahan se on niin ettei itsessä ole tai ei ainakaan kerrota olevan mitään syytä yhtään mistään.
Firmaa,yritystään tai toimialaa aina johtaa joku tai jotkut ja sanovat kuinka toimitaan, tämä vain on tosi asia.
Konkursiikaan ei ole työntekijöiden vika, yleensä taloudenhoito on ollut syynä ja kuka sitä teki?
Sama se on arviointimenettelyyn joutumisesta ihan taatusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24629Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477