Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
Vastaukset 51
- Anonyymi00001
Samoin...
- Anonyymi00005
Mitä samoin?
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä samoin?
Samoin.
- Anonyymi00002
Tule heti! Voin ostaa kaikki juomat jos tulet?
- Anonyymi00003
Rommia ja viskiä.
- Anonyymi00004
Tulisin,jos kutsun sais!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tulisin,jos kutsun sais!
No tule. Hoidetaan myös r*kastelu pois alta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No tule. Hoidetaan myös r*kastelu pois alta.
Seli seli,yhteys muuta kautta...
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Seli seli,yhteys muuta kautta...
Laita joku vinkki niin laitan sulle kursun ja puhun niin suoraan ja tehellisesti kuin ikinä osaan. Näytä kerrankin, että olet tosissasi ja haluat?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Laita joku vinkki niin laitan sulle kursun ja puhun niin suoraan ja tehellisesti kuin ikinä osaan. Näytä kerrankin, että olet tosissasi ja haluat?
*kutsun
*rehellisesti - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
V#ttu!!!!
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
:P.
- Anonyymi00008
Sopiihan se. Kun et pysty avautumaan selvinpäin niin humalassa olit aina hyvin avoin mutta huono puoli on että alkoholi teki susta aika kauhean enkä halua sitä että sinusta kuoriutuu alkoholin myötä ilkeä ja katkera ja minä itken 🙏
- Anonyymi00011
Haista ny... Ohi
- Anonyymi00046
Osasit kyllä provosoidakin.
- Anonyymi00010
*rehellisesti siis
- Anonyymi00012
Osasitko sinä ennenkään humalassa puhua?
- Anonyymi00017
Osaan mä puhua vähän liikaakin....
- Anonyymi00016
Hyvä idea, ei muista seuraavana päivänä mitään.
Pidätkö minun päätä kun oksennan ämpäriin?- Anonyymi00018
Hänen kyllä.
- Anonyymi00019
kyl
- Anonyymi00020
En käytä, toistaiseksi.
- Anonyymi00021
Mene terapiaan
- Anonyymi00022
Päättyykö se keskustelu rajuun ja hellään sexiin?
- Anonyymi00026
Tuskin. Sinä sammut pöydän alle ja minä nojaan pöytään räkä poskella ja itkuhuudan kun et vastaa kysymyksiini.
- Anonyymi00030
Sillä se alkaa ja kännit unohtuu ottaa
- Anonyymi00023
Niin, mehän ei tosiaan olla edes koskaan keskusteltu selvinpäin, kaikki tutustuminen ja kommunikointi ym on tapahtunut silloin kun molemmat on oltu kännissä.. :D Siinäpä hyvä pohja kaikelle joo.. :D eihän tästä mitään tulekaan mutta oikeesti, onko tarkoitus tullakaan mitään tämän kummempaa?!
- Anonyymi00027
Ei teidän kohdalla todellakaan ole tarkoitus.
- Anonyymi00025
Kannatan!
- Anonyymi00028
Ei ollut minulta...
- Anonyymi00029
Jaa, niin toimiko mun soitto?
T.tällw jätkälle.....
https://m.youtube.com/watch?v=8fGLiIvKKys - Anonyymi00031
Sovitaan vaan ilta. Valkkaria koneeseen.
- Anonyymi00049
Hyi, vttu valkkaria. Ostanut sitä vain ruuanlaittoon ja rahojen olleen vähissä.
- Anonyymi00032
Jätä välistä en halua kuulellla mitää humailaisten lätinää.
Selvinpäin pitää puhua jos puhut .
Naiselta miehellle - Anonyymi00033
Johtaisiko keskustelu mihinkään muuhun kuin syyttäisit minua
- Anonyymi00034
Jep, mitähän siitäkin tulis simahettain muutaman oluen jälkeen. Mutta olen mukana. Ei vaan tainnut olla vanhalle naiselle :P
- Anonyymi00035
Ei ollut ei...
- Anonyymi00036
en mä ede stiedö kauan mä heilun täällä niin miksi
- Anonyymi00037
et köyttäs katotaan mitä tapahtuu
- Anonyymi00038
ota jykevää vtun satuttavaa saatanan köyttä ja puno mut pskaksi sillain etten hetkeen hengitä:)
- Anonyymi00039
Viiniä jossain hämärässä ravintolan nurkassa. Saattaisi selvitä kaikki asiat
- Anonyymi00040
Onko mielessäsi ruskea tukkainen nainen?
- Anonyymi00041
Kännissä siitä tulee vielä vähemmän ja jos edes jotenkin onnistuu niin menee hukkaan ette aamulla muista mitään kuitenkaan
- Anonyymi00042
Se keskustelu olisi yhtä merkitsevä ja uskottava kuin puhelu kaksivuotiaan taaperon kanssa. Kumpikaan ei ymmärrä toista ja viikon päästäkään tajua mitä toinen yritti viestiä.
- Anonyymi00045
Ei kyllä ne yleensä on aika valaisevia sellaiset jurritukset. Joko lähentää tai lähtee eri teille.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei kyllä ne yleensä on aika valaisevia sellaiset jurritukset. Joko lähentää tai lähtee eri teille.
Puhutko kokemuksesta? Omani oli kyllä tuo yllä mainittu. Mietin vieläkin mitä se yksi naperon tasolle vajonnut yritti selittää...
- Anonyymi00043
Kun kaiken on sitten sanonut miljoona kertaa, niin meneekö se niin, että aamuisin aviovuoteessa osoitetaan toiselle rakkautta teoin...
- Anonyymi00044
Lisää tunnisteita kenelle kiitos
- Anonyymi00048
Täytyy sanoa, hyvä idea. Saunaan en lähde jurrissa. Olen joskus niin tehnyt ja en pitänyt siitä psyykkisesti enkä fyysisesti.
- Anonyymi00050
Mulla rupeaa alkoholista naama punoittamaan entisestään.
- Anonyymi00051
Nykyisin vaan ei maistu. Ilman alkoholia kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407