Miksi Sodomassa ja Gomorrossa näitä syyttömiäkin ihmisiä rangaistiin samalla tavoin kuin pahoja ihmisiä?
Miksi Tekoälyn vastustajatkin joutuvat vastuuseen ja tuhottaviksi, Tekoälyn kehittämisestä, ja sille vapaiden käsien antamisesta, tehdä vapaasti, mitä Se Itse haluaa?
Hyvät ja pahat ihmiset, kuolemattomat iänikuiset sielut, sekaisin, hyvien ihmisten ollessa voimattomia, pahojen ihmisten vallassa?!
Vai valkataanko jokaisen maallisen, tai jonkun muun taivaankappalellisen elämän jälkeen, hut hell-vett-iin pahat sielut, meidän (?😇?) muiden joukosta?
Ihminen voi olla hyvä ilman Kirkossa käymistäkin, ja Raamatusta muiden kanssa höpöttämistäkin. Ei se sellainen mikään merkki tai tae hyvästä ihmisestä vielä ole! Hyvistä näyttelijän lahjoista, jatai kyvystä sulautua ja piiloutua muiden erillaisten ihmisten joukkoon kylläkin, siinä voi olla kyse!
Matt. 6:
5 Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
Ei kukaan meistä ihmisistä täällä maan päällä voi olla täysin synnitön, jos ei sitten keskenmenossa täältä jo kuole pois.
Me ihmiset olemme kovia arvostelemaan ja syyttelemään toisiamme, ja jos emme sitä jo luonnostamme ole, niin ainakin helposti opimme apinoimaan muita sellaisia ihmisiä!
Maksamme sitten samalla mitalla takaisin koska... koska jo pienestä pitäen meitä on opetettu, että ole aina rehellinen ja maksa aina pyytämättä velkasi takaisin!
Sodoma ja Gomorro opettaa meille tästä maailmasta sen, että meitä kollektiivisesti rangaistaan koko ihmislaumaa, niin hyviä kuin pahojakin!
jees!(!😇!)niin se vaan on!
Ei ole olemassa yhteiskuntaa, jossa ei olisi myöskin hyviä, taivaskelpoisia ihmisiä.
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Sodoma ja Gomorro opettaa meille, että sieltä ei kovin hyviä ihmisiä pelastunut kun Lootin tyttäret naivat isänsä kun tämä oli kännissä sammuneena.
Tosi huono esimerkki siitä ketkä sieltä pelastuu. Ei ainakaan viattomat ihmiset.- Anonyymi00002
1. Mooseksen kirja 19
6 Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
7 ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."
"minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte."
30 Ja Loot lähti Sooarista ja asettui vuoristoon molempien tyttäriensä kanssa, sillä hän pelkäsi asua Sooarissa; ja hän asui luolassa, hän ja hänen molemmat tyttärensä.
Ja Loot joi siellä luolassa viiniä ja sammui.
Mistä Loot sinne luolaan viiniä sai?
Hätäpäissään vuoristoon paetessaan kantoi ja kannatti tyttärilläänkin pelkästään viiniä mukanaan?
Kuka muu tahansa olisi hätäpäissään paetessaan ottanut mukaansa ruokaa, vettä ja vaatteita!
Ja jos olisi jaksanut, niin niiden lisäksi metsästysvälineet, teltan, tulentekovälineet, painavat metallirahansa arvoesineensä jne!
Kännykän, tilatakseen sillä sinne luolaan pizzoja ja katsoakseeb uutisia?
Ei ole uskottavaa!
Loot raiskasi omat tyttärensä, kuten olisi antanut kaikki kaupungin miehetkin raiskata heidät!
Loot oli paha mies!
Loot oli tyttäriensä raiskaaja!
Loot ei ollut mikään hurskas mies!
"minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte."
Perustiko Loot sinne luolaansa bordellin, vuoristossa asuville miehille?!
Loot oli todella paha mies!
- Anonyymi00003
Tosiaan huono esimerkki ketkä pelastuu.
Todella huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398