Demarisäätiön toimitusjohtaja haki vanhuksen sairaalasta lahjoittamaan lähes 100 000 euroa. HS 22.9.2026
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Säätiön toimari ei näe asiassa mitään ongelmaa.
- Anonyymi00005
rosvo on aina toisen rosvon paras kaveri.
- Anonyymi00002
Kaino Nurminen oli 92-vuotias ja sairaalassa. Sieltä Kansan Sivistysrahaston toimitusjohtaja haki hänet pankkiin, jossa Nurminen siirsi säätiön tilille lähes 100 000 euroa.
- Anonyymi00003
"Sairaalajakson aikana käynnistettiin Kaino Nurmisen määrääminen yleiseen edunvalvontaan. Maaliskuun alussa Nurminen kaatui kotonaan ja päätyi päivystyksen kautta Raision sairaalaan.
Kaino Nurminen kuoli kaksi päivää myöhemmin 18. maaliskuuta 2025."
Demarien mukaa rahojen siirto oli normaalia ja siitä oli sovittu vaikka Kainon puoliso tai tytär evät asiasta mitään tienneet.- Anonyymi00018
Oudolta tuntuu jos avoopuoliso ei tiedä. En henkilökohtaisesti pystyisi tekemään noin kusymättä aviopuolisolta,mutta jos ao henkilö oli niin vahva aatteenmies että ohitti omaiset???
- Anonyymi00004
siinäpä oikea, aito demukka.
- Anonyymi00006
Sorjonen Porvoosta on samaa kastia. Demari ja huijari
- Anonyymi00007
Normi juttu. Demarille ihmisten varallisuus on pelkkä verotuksen tai sosialisoinnin kohde. Näin on aina ollut, eikä mikään ole muuttunut.
- Anonyymi00008
Demarihan on toiminut puolueen ohjeiden mukaisesti. Rahat pois vajaavaltaisilta. Näinhän uskonlahkot ovat toimineet vuosikymmenet. Sdp.kin on laskettava uskonlahkoksi. Muutenhan toimintaa ei voi kuvailla.
- Anonyymi00009
Kaiken voi tehdä reilummin ;) = demari varastaa
- Anonyymi00010
Eihän se ole varkaus, Se on vain sijoitus tulevaisuuteen, jonka 90v.muistisairas tarvitsee 20v, päästä, kun olemme yhteiskunnassa jossa vanhukset hoidetaan hyvin hoitajan, jolla on 50 esimiestä, toimesta.
- Anonyymi00011
Se on sitten eri asia, oliko rahat lahjoittanut vaari muistisairas.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on sitten eri asia, oliko rahat lahjoittanut vaari muistisairas.
Haloo... geriatrian palliatiivisella osastolla? Ei sosialistikaan ole noin tyhmä. Siellähän ne täysipäiset virkeät vanhat ihmiset asuu, Vai mitä?
- Anonyymi00012
Kuvastaa vain hyvin sitä, mitä SSDP siskoineen edustaa... eli meidän SSDP:n rahat on meidän ja teidän duunareiden rahat on meidän!!!
- Anonyymi00013
Myös vanha ihminen saa päättää, kenelle rahansa jättää. Vanhuksillakin on ihmisoikeudet.
- Anonyymi00014
Onko tämä säätiö-Vuolanne sukua tälle Helsingin piirissä korkeaa profiilia pitävälle A. Vuolanteelle?
Mikäli näin hetken päästä selviää kenen kansanedustajaehdokkaan vaalikassaan nämä vanhukselta viedyt massit katoavat.
Helsingin piirissä valtaosa ehdokkaista on mamutaustaisia...
"Ottakaa rötösherrat kiinni" - Anonyymi00015
Rikoksen voi tehdä aina reiluummin, ainakin meidän demareiden mukaan.
- Anonyymi00016
Niska perseotteella olen meidän 90+ vanhuksen luokse tunkeneiden uskonlahkojen ja poliittisien rosvojen suhteen olen toiminut. Onpa joku poliittinen rosvo uhannut oikeustoimilla, kun vielä täysipäinen vanhus on soittanut, mitä tälle tehdään?
- Anonyymi00019
Demarit on kusettajia. Aina olleet! Ei ikinä SDP:tä mihinkään muuhun kun linnaan kaltereiden taakse
- Anonyymi00020
Demarit ovat demarirottia kaikintavoin.
- Anonyymi00021
normaalia demukka-aatetta : kaikki omaan taskuun.
- Anonyymi00022
Jee
- Anonyymi00023
Pitää varmaan meillä soziaalisteilla kääntää puhe RASISMIIN.
- Anonyymi00024
Dunja::
Mikähäh pankki on kyseessä? - Anonyymi00025UUSI
Kunnon kusettajien puolue! demari aina muiden rahoja käyttää ja kojjaa. Hyi helvetti mikä puolue
- Anonyymi00026UUSI
Aika törkeätä toimintaa jopa demareiden mittapuulla.
- Anonyymi00027UUSI
10 000 Egen kyssäriä pukkaa;
Stadin demareiden vaade ehdokkaalta on tuo 10 000 Euron kynnysraha.
Itä-Helsingin slummeista listoille valitut mamuehdokkaat saa tästä vanhuksen rahoista Vuolanteen kanavoimana puolueen vaatiman ns.kynnysrahan vaalikassaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59900Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43583
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574- 7542
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24531- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132449- 42428
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399