On täyttä teatteria mitä poliitikot esittää A-Studiossa ym. ja puhuu jostain velka jarrusta ,leikkauksista ja veronkorotuksista, työttömyyden kasvusta ja samaan aikaan valtio velkaantuu kun mitään oikeaa toimea tehdä.
ja näin Konkurssi lähenee....
Tämä on teatteria niin äänestäjille kuin luottoluokittajillekin.
Suomen talouden paskuudessa on suurin syy SOTAKUPLA ! (joka aiheuttaa maailman suurimman alv veron , työttömyyden,velkaantumisen,energian hinnan nousun,korkojen nousun jne..)
Joka estää kaikkien oikeiden toimien säästöjen / talouskasvun nostamisen tekemisen jolla velkaantuminen saataisiin oikeasti muutettua velkojen maksuksi.
Suomeen pitäisi saada oikeita kunnollisia investointeja jolla tehdään vientituotteita josta saadaan ulkomaista valuuttaa maahamme ,ei data keskuksia jotka muuttaa sähkön hinnan monin kertaiseksi ja tuhoaa näin loputkit valuuttaa tuottavat vientityöpaikat.Nämä Amerikkalaisten data keskukset ei tuota Suomeen mitään muuta kuin köyhyyttä ja kurjuutta .
Ne on kuin sosiaali pummi pakolaiset että ne syö enemmän meidän pussilta kuin tienaa (ihan kuin data keskukset ja julkinen sektori) !
Toisin kuin työperäiset maahan muuttajat jotka tuo pussiin enemmän kuin syövät (Ihan kuin vienti teollisuus)
Suomeen pitää saada SOTAJARRU ! siis
-Ei sekaannuta toisten sotiin
-Ei rahoiteta velaksi eikä muutenkaan toisten sotia (Ukrainan tuki heti seis)
-Ei tuhota omaa taloutta ja turvallisuutta ja kansan moraalia sota hulluudella ja tukemalla toisten sotia isoa naapuria vastaan.
Me olemme SOTAHULLUUDELLA NAAPURIAMME VASTAAN ja Ukrainaa rahallisesti ja aseellisesti aiheuttaneet Energia ja velka ja turvallisuus kriisin Suomeen. Venäjä lopetti meille halvan sähkön,öljyn ,kaasun ja puun ja lannotteiden ym. myynnin kostoksi kun lähetämme sotaan sitä vastaan rahaa ja aseita.
Suomen valtion velka on noussut kesken pitkän maailmanlaajuisen nousukauden aikana yli kaksin kertaiseksi 2014 alkaneen Ukrainan sodan aikana kun sen sotaa on tuettu ! Siis alle 100 Miljardista velka on noussut yli 200 Miljardiin ja velan kasvu vauhti on kiihtynyt aivan järjettömään vauhtiin...
SUOMI ON KUIN JARRUNSA JA JÄRKENSÄ MENETTÄNYT JUNA JOKA SYÖKSYY KIIHTYVÄLLÄ VAUHDILLA KOHTI ROTKOA !
Junan pysäyttämiseen ei auta pelkkä velka jarru ,nyt tarvitaan
SOTAJARRUA , JULKISEN SEKTORIN KULU JARRUA JA SOSIAALIKULU JARRUA ! Jos halutaan pelastaa Suomen talous ja turvallisuus !
ENSIMMÄINEN TOIMI PITÄÄ OLLA UKRAINAN TUEN LOPETUS !
Suomeen (Arkadianmäelle) pitää saada SOTAJARRU !
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sotajarrulla ,Julkisen sektorin kulujarrulla ka sosiaali kulu jarrulla saadaan vain ja ainostaan katkaistua valtion velan kasvu joka pysäyttää yhdessä valuutta tulon kanssa junan .
Mutta muutokset pitää tehdä välittömästi heti nyt ei vaalien jälkeen ,sitten on myöhäistä....Juna menee rotkoa kohden kiihtyvällä vauhdilla..... - Anonyymi00003
Igor iki-ihanalla Pietarista onkin tänään pitkät länkytykset. Kukaan ei vaan niitä vaivaudu edes lukemaan.
- Anonyymi00004
äläs ny ,aatu Berliinistä !
- Anonyymi00006
Pituus korreloi käänteisesti tappioiden määrään ja suoraan panikin lisääntymiseen.
Jos Eurooppa olisi tukenut rauhanturvajoukkoja 0.01 euroa per savuke, niin venäjä olisi jo pakotettu rauhaan. Muutoinhan venäläiset ei rauhaa hyväksy.
- Anonyymi00005
Voisiko venäläiset ampua sen oman kehitysjarrunsa siellä Kremlissä.
- Anonyymi00007
Suomi ei nyt sodi, vaikka hörhöt sellaista kuvittelevatkin.
- Anonyymi00008
Jos haluat sotajarruja niin sellainen pitäisi toimittaa suorinta tietä Moskovaan.
- Anonyymi00009
Olet niin oikeassa toivottavasti ihmiset lukee tämän
- Anonyymi00010
Ei sun juttujas Igor iki-ihana Pietarista Suomessa kukaan lueskele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158764
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
- 54408
- 40407