Se ei siis ole rasismia? Jos ei, niin ainakin se on huonoa käytöstä!
Missä hyvät tavat? Eikö niitä ole opetettu kotona?
Nasima haukkuu suomalaisia
18
<50
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ehkä ei kuulu kommunismiin ja sosialismiin hyvät tavat, kun kuuntelee niitä juttuja?!!
- Anonyymi00002
Saisi pyytää anteeksi suomalaisilta!
- Anonyymi00003
Mikä on siinä väärin, että joku tuo esiin hänen kotimaansa ja uskontonsa? Eihän se voi olla rasismia?
Moni suomalainenkin on ylpeä kotimaastaan ja uskonnoltaan! Näitä hän kehtaa haukkua salonkikelvottomiksi!
Hävetköön!- Anonyymi00004
Itse aiemmin sanonut jopa haluavansa muuttaa entiseen kotimaahansa nyt halutaan häivyttää kansalaisuutta? Miksi?
- Anonyymi00005
Voi lapset, ei Nazima ole suomalaisvastaisia haukkunut. Eikä Nazima saanut lapsena päättää maataan kun perhe vei minne vei.
Älkää olko isot miehet lapsellisia!- Anonyymi00006
Siis haukkunut suomalaisia kansana.
- Anonyymi00007
Miksi eivät jääneet Venäjälle?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siis haukkunut suomalaisia kansana.
Haukkui suomalaisia salonkikelvottomiksi!
Hävetköön! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hävetköön!Itse aloitti toisten haukkumisen!
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse aloitti toisten haukkumisen!
Just
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hävetköön!Asuiko prinsessana moskovassa?
- Anonyymi00010
”Elinkeinoelämän tutkimuslaitos Etlan mukaan Suomessa syntyneiden työttömyysaste on nyt 7,8 % eli käytännössä sama kuin viisi vuotta sitten. Peräti 45 prosenttia työttömyyden kasvusta selittyykin ulkomailla syntyneillä, joista työttömänä on 19,3 prosenttia.
SDP- ja keskustajohtoinen hallitus toi maahan mittavasti humanitaarista maahanmuuttoa, kansainvälisiä opiskelijoita leipäjonoihin, teki anteliaita perheenyhdistämisiä ja piti erittäin alhaista tulorajaa työperäiselle maahanmuutolle, niin onko joku yllättynyt? Nyt nämä väylät on tukittu, mutta työllisyyteen ne vielä vaikuttavat.
On hävytöntä syyttää nykyistä hallitusta olosuhteista, joissa on Lindtmanin peukalonjälki.
Nyt työllisyysluvut paranevat, talous kasvaa, investoinnit lisääntyvät ja teollisuuden tilauskirjat täyttyvät. Suomi alkaa vihdoin menestyä. Onko meillä malttia vaurastua?”- Anonyymi00011
Jospa koko kansan YLEkin noista uutisoisi tästä niin kansalaisten tietoisuus lisääntyisi.
- Anonyymi00014
" Mamuihin uppoaa miljardeja euroja - rikollisuus noussut - kiitos mamujen. "
Älä hyvä ihminen mamuja syyttele, ongelmista joita täällä suomessa ovat ryhtyneet tekemään.
Sylttytehdas on Arkadianmäellä, virkamiehet/ naiset, sekä EK.
Ja kaikista pahin rikollisjärjestö, laillinen sellainen kylläkin, on Eu.
Edellä mainitut ovat tarkoituksella romuttaneet meidän lintukotoamme.
Edellä mainitut rikollisroskasakit, eivät voi hyväksyä sitä, että tavan kansalaisilla menee hyvin.
Tuo rikolliseliittijengi, haluaa kaiken itselleen, kaiken ja kaikki.
Tavankansalaisten tulisi ryömiä tuon roskasakin edessä, ja pyytää armonpaloja.
Siinä on demokratia kaukana. Yhtä kaukana, kuin aito demokratia Sveitsi, on kaukana suomesta. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
" Mamuihin uppoaa miljardeja euroja - rikollisuus noussut - kiitos mamujen. "
Älä hyvä ihminen mamuja syyttele, ongelmista joita täällä suomessa ovat ryhtyneet tekemään.
Sylttytehdas on Arkadianmäellä, virkamiehet/ naiset, sekä EK.
Ja kaikista pahin rikollisjärjestö, laillinen sellainen kylläkin, on Eu.
Edellä mainitut ovat tarkoituksella romuttaneet meidän lintukotoamme.
Edellä mainitut rikollisroskasakit, eivät voi hyväksyä sitä, että tavan kansalaisilla menee hyvin.
Tuo rikolliseliittijengi, haluaa kaiken itselleen, kaiken ja kaikki.
Tavankansalaisten tulisi ryömiä tuon roskasakin edessä, ja pyytää armonpaloja.
Siinä on demokratia kaukana. Yhtä kaukana, kuin aito demokratia Sveitsi, on kaukana suomesta.Vihervassarit-rkp syypäitä!
- Anonyymi00020
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00016
Mussukoilla ei ole hyviä tapoja joita opettaa kotona.
- Anonyymi00018
Siltä vaikuttaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881323Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu39869- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647- 58638
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan91614- 65610
- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 9525
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505