Lähtee pohja sun rakkaus ja tunteilu lässytyksiltä.
M>N
Mikset säkin voi vaan myöntää, että haluat s*ksiä?
27
233
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Kuka sulle lässyttää rakkaudesta?
- Anonyymi00002
Tuskin läskin kanssa.
- Anonyymi00003
Ei kait sitäkään kaikkien kanssa halua.
- Anonyymi00004
Näinkö sä yrität puhua tuhmia?
- Anonyymi00005
Joo yks yritti ,eikä se vieläkään ymmärrä ,enkä ymmärrä minäkään.Olenko vara Jeesus?Jeesuksella ei ollut ejakulaatio ongelmaa,lasti ei lähdeliikkelle edes ajattelemalla.
- Anonyymi00006
Mä voin hyvinkin myöntää.
- Anonyymi00007
Täällä käy lapsiakin ja koko muu Suomi. Ei tää oo mikään seksistä keskustelupaikka eiköhän ne ole kahdenvälisiä asioita.
- Anonyymi00008
Mikäs mörrimöykky siellä epätoivoisena kituu?
- Anonyymi00017
Sun oma sellainen.
- Anonyymi00009
Vittuako sinäkin vaan täällä palstalla lässytät?
- Anonyymi00010
Sulla panettaa kyllä taas koko ajan.
- Anonyymi00018
Jep
- Anonyymi00011
En ole kirjoittanut tänne rakkauslässytyksiä. Ne on muilta.
n>m - Anonyymi00012
En myönnä koska haluan muutakin🙄
- Anonyymi00019
Miten kuvittelet saavasi myutakin, jos et halua lähemtyä?
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten kuvittelet saavasi myutakin, jos et halua lähemtyä?
Mistä tiedät ettei haluaisi muuta? Oletko kysynyt? Tuskin.
- Anonyymi00013
Rakkaus ja hellyys ollut aina paljon tärkeämpi asia. Olen hyvin herkkä. Tarvitsen seksiin syvän yhteyden
- Anonyymi00023
Sama. Siksi ei kiinnosta yhdenillan jutut tuntemattomien kanssa.
- Anonyymi00014
Anteeksi muta haluamme sitten eriasioita tulevasuuydesssa .
Sulle oon vain arvoton pano
Pakkkomielle väkivalta pano
Kiitti vitusti 🤮
Luulin että niitä tuitakin olis
Kun niitä sain hetken nähdä
Naiselta miehel
On varmaan paree et poistun elmästäsi siten kokonaa
Ja saa etsiä
Dominlivan ihanan naisen vaikka tekoälyllä leikkien ..
Mullakun ei ollu mitään välu
Jos olis
Sulle olis ikeny hätä
Kun kuulet et jouduin sairaalaa
Mut olitki tunteeton väty
Mikis leikit näin pitkää
*lävtee järkyttynernä nukkuu*
Sulla piti plla sydänkin mies ..
A-Naiselta😭💔- Anonyymi00015
Älä omi tuollaisia ikäviä kun et tunne kirjoittajaa kuitenkaan.
- Anonyymi00016
Sinähän se yks aivoton pässi oot! Tottakai, nainen haluaa seksiä vaikka ei sitä mainostakaan. Milloin ja kenen kanssa on sitten vähän kulmikkaampi juttu, siihen täältä sivusta vaikea vastata.
- Anonyymi00020
En minä ainakaan halua, enkä voikaan enää harrastaa seksiä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En minä ainakaan halua, enkä voikaan enää harrastaa seksiä!
Varmasti sullekkin joku kiinnostuksen aihe löytyy josta saat ison OOn 😉 Ootko kokeillut postimerkkien keräilyä? Joku harvinainen merkki voi nostaa tuntemukset pintaan toisessakin päässä... "joku" tosin on ajatuksen voimallakin päässyt hyvään lopputulemaan...
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Varmasti sullekkin joku kiinnostuksen aihe löytyy josta saat ison OOn 😉 Ootko kokeillut postimerkkien keräilyä? Joku harvinainen merkki voi nostaa tuntemukset pintaan toisessakin päässä... "joku" tosin on ajatuksen voimallakin päässyt hyvään lopputulemaan...
Ainoa mistä saan hyvän mielen on lenkkeily!
- Anonyymi00022
Sitäkin, mutta paljon muuta myös ❤️ k
- Anonyymi00024
Miksi vastailette näin typerille tyypeille? 🐒
- Anonyymi00027
Tottakai ihastukseen liittyy halu. Mutta on siinä muutakin. Hellyyden ja rakkauden ja lämmön ja uteliaisuuden ja kiinnostuksen ja ihailun ja jännityksen ja suojelunhalun tunteita. Kyllä kuka vain nainen halutessaan saisi seksiä, jos pelkästään seksi kenen kanssa vain kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427