Tässä herättävä

Anonyymi-ap

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos haluaa tulla Jeesuksen opetuslapseksi, niin ensin on luovuttava kaikesta helluntailaisuuden lahkon opetuksista.

Luuk. 14:33

Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni.

• Anonyymi00007

Kyllä, tämä tarkoittaa nimenomaan sitä, että on luovuttava kaikesta siitä opista mitä on aikaisempi eikä kyseessä ole todellakaan siitä, että kaikki mitä omistat on luovutettava pois. Tämän jäljemmän osalta tuodaan varmaan kohta Apostolien tekojen talokaupoista mikä ei tarkoita sitä, koska ei luopunut kaikesta seurakunnan hyväksi vaan kuolema tuli valheesta mikä kumosi luvatun. Eli ihminen yritti olla enemmän kuin oli.

Lahkot opettaa toisin, on minun arvio mutta se on jokaisen oma asia mihin uskoo ja mitä opettaa.

• Anonyymi00002

Parhamilaisuus on revittävä juurinensa pois.

Matt. 15:13

Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.

• Anonyymi00008

Kaikki on kitkettävä mikä on liikaa, muu saa jäädä jos on hyvää.

Kaikki opit kaatuu ja se mikä jää on hyvää.

Vuan suattaa viejä aikaa, että sinne päästään.

• Anonyymi00003

Käännyttämällä kuulosta tuleva psykologinen usko on vain haitaksi.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi00009

Se on totta, käännytys on turhaa koska oppi on sydämessä ja sen opin löytäminen ei ole näissä sivuissa. Väärän opin kumoaminen on taas helppoa, näiden sivujen kautta.

Mitä enemmän täällä väärin opetetaan sen helpommin oppi kumotaan, Raamattu riittää ja sana mikä opettaa.

• Anonyymi00004

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkolaisten käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi00010

Aivan varma homma, olen joskus ollut lahkon kokouksissa ja meno oli hurjaa. Onko oikein sanoa, yritän ottaa osan Jeesuksen kantamista synneistä itselleni, mutta en saa kuin toisen käteni naulattua ristille.

Onko se Rakkauden Evankeliumin mukaista?
        Mitä sanoo Self Urge?

• Linkität sisäpiirin juttuja, joihin ei ole pääsyä – "This video is private". Ilmeisesti on niin paksua, ettei uppoa kuin vihkiytyneisiin.

• Joo ei näkynä viteo ei.💻🥺

• Anonyymi00005

Minua arveluttaa sellainen asia, kun tuodaan esiin nimitys Jeesuksen opetuslapsi ja mitä se oikein tarkoittaa? Jumalan sana on oppi ja oppi on Rakkauden evankeliumi mitä Jeesus opetti opetuslapsilleen joista Jeesus valitsi 12 virallisiksi Apostoliksi sanan levittämisen suhteen.

Paavali tuli kuviin myöhemmin ja hän sanoi saaneen opin suoraan Jumalalta Pyhän Hengen välityksellä. Uusi testamentti on siis oppi Rakkauden evankeliumista, oppi jo on asetettu ihmisten sydämiin jo ennen heidän syntymää, siis jo äidin kohdussa ollessa.

Oppi on siis Jumalasta ei Jeesuksesta lähtöisin. Jeesus ei ole se joka opettaa, Jeesus opetti. Jeesus kuoli ja haudattiin jne.

Jumalan asettama oppi, Rakkauden evankeliumi on oppi mikä löytyy Raamatun Uudesta testamentista ja tämän opin voi todistaa myös Vanhan testamentin kautta paikkaansa pitäväksi mutta vanha vereen ja uhriin liittyvä oppi lakkasi Jeesuksen ristinkuolemassa tapahtuneeseen sovitukseen.

Oppi ei ole siis lähtöisin Jeesuksesta vaan Jumalasta joten miksi ja miten ihminen voi kutsua itseään Jeesuksen opetuslapseksi koska kaikki on Jumalasta ja eikö oppilas ole sen opetuslapsi kuka oppia opettaa?

Jumala ei ole asettanut sanan opettajia virkaansa vaan sen ovat päättäneet toiset ihmiset joten eivätkö he ole sen opin opetuslapsia mitä oppi opettaa , ei voida siis sanoa olevansa Jeesuksen opetuslapsi kuin leikillään, koska opetus ei tule Jeesuksesta tai Jumalasta vaan seurakunnan opista jota opettaa seurakunnan valitsema opettaja.

Olenko väärässä?

'

• Anonyymi00006

(Joh. 7:16):
        "Minun oppini ei ole minun, vaan Hänen, joka on minut lähettänyt."

• Anonyymi00012

Jeesus puhuu kirjoitetuista opeista, piirto ja kirjain liittyvät pyhiin kirjoituksiin.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

Jeesus kehottaa uskomaan Moosesta, ei mitään Tarsolaista murhamiestä, Saulusta alias Paavalia. Joka oli miehen valenimi, kun piillotteli ettei olisi saatu kiinni murhista.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Yötuupi sano viteosta että ei tulosta...💻🥺

• Anonyymi00011

Ihminen on syntinen heti sikiämisestä alkaen Aadamin sukuun.

Hellunailaisuus on paha eksytys ja heresia, ne kieltää perisynnin, Kolmiyhteisen Jumalan ja sen, että kaste tai ehtoollinen liittyisivät mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      236
      1459
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      280
      1031
    3. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      93
      801
    4. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      772
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      723
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      609
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      585
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      574
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      40
      481
    12. 31
      471
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      47
      451
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      76
      446
    15. 30
      413
    16. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      412
    17. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      407
    18. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      27
      400
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      400
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      381
    Aihe