Paras suoja ja lääke maaseudun eläjille ja maataloutta työkseen tekeville. Perussuomalaiset on samaa sukua ja maaseudun asukkaista lähteneitä. Viisainta olisi yhdistyä ja lopettaa Kaikkosen lähentyminen vasemmistopuolueeksi.
Vastaukset 72
- Anonyymi00001
"Keskustalaisena" = persuna.
- Anonyymi00002
Ihme tapa haukkua, olen ollut keskustalainen 30 vuotta ja isovanhemmat oli maalaisliittolaisia. Miksi haukut ja maalitat? Ei tuolla tavalla saada maaseutua nousuun.
- Anonyymi00019
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ihme tapa haukkua, olen ollut keskustalainen 30 vuotta ja isovanhemmat oli maalaisliittolaisia. Miksi haukut ja maalitat? Ei tuolla tavalla saada maaseutua nousuun.
Jokohan sinä ap osaisit kertoa miksi sinä et mene peilin eteen itsesi kanssa keskustelemaan miksi sinun pitää tehdä se s24 palstoilla? Poistaen kaikilta palstoilta joissa monologejasi harrastat muiden viestit jotka niitä häiritsee.
- Anonyymi00050
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siksipä sinä tiedätkin, että keskusta ja persut ovat samaa sukua.
Jos tietäisit senkin, että suku on pahin, niin et puhuisi mitään keskustan ja perussuomalaisten yhdistymisestä.
- Anonyymi00003
Maatalon isäntä olen tullut samaa tulokseen ja nyt meidän perhe siirtyy kannattamaan oman edun vuoksi Perussuomalaisia.
- Anonyymi00004
Minä taas olen päättänyt siirtyä perussuomalaisista keskustaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Moni homo tekee sinun tapaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aina on yksi asemalle jäävä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Teeppä se sinimustia fanittava Soinia isäksi kutsuva ap.
- Anonyymi00046
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä pääsen helpolla, kun minun ei tarvitse siirtyä perussuomalaisista minnekään.
Minä olen nimittäin ollut aina joku muu kuin perussuomalainen. - Anonyymi00047
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sinun veljesi ei ole hylännyt teidän isäänne Timoa niin kuin sinä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sinun veljesi ei ole hylännyt teidän isäänne Timoa niin kuin sinä.
mitä vttua sinä ap taas sekoilet?
- Anonyymi00071
Anonyymi00020 kirjoitti:
"Anonyymi00020
2026-09-24 11:03:49
Teeppä se sinimustia fanittava Soinia isäksi kutsuva ap."
.............
Miksi ihmeessä sinä Litanisti et halua ymmärtää
että emopuolueesi Perssut ovat suomen Sini-Mustin puolue??????x100
- Anonyymi00005
Jos katsotaan asiaa sen myönteisestä laidasta, niin mikä ettei. Tässä tapauksessa sitä myönteistä laitaa edustaisi persuuntuminen siltä kuin minkä esm. persujen pääfilosofi Jussi Halla on tuonut esille. Kepussa se aiheutti kyllä melkoisen ripulipamauksen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/989e9cc5-97ea-449a-a5b7-1b319e59a492- Anonyymi00022
Ei ihme että ko. herraa kutsutaan mestariksi ao:n jauhottaessa muutamalla sanalla valtavan lauman kepujen kärkikaartia. 🤣
- Anonyymi00006
Kas kun aloittaja ei tarjoa persujen emopuoluetta Yhtenäistä Venäjää?
- Anonyymi00023
Sinun oma avauksesi ap joka terrorisoit vuoden jokaisena päivänä joka toista palstaa yksinpuheluillasi persut aina vainon ja maalituksen kohteena.
- Anonyymi00055
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinun oma avauksesi ap joka terrorisoit vuoden jokaisena päivänä joka toista palstaa yksinpuheluillasi persut aina vainon ja maalituksen kohteena.
Kuvitteletko sinä, että joku ottaa vielä vakavasti tuon sinun yksinpuhelu-mantrasi?
- Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kuvitteletko sinä, että joku ottaa vielä vakavasti tuon sinun yksinpuhelu-mantrasi?
Siinähän se vitsi että sinä ap naurettavimmillaan kiihdytät itsesi raivareihin väittelyiden lopuksi itsesi kanssa. Joiden parissa olet hukannut elämästäsi jo 20 vuotta s24 palstoilla jatkaen edelleen saman parissa 18-22 tuntia 365vrk vuodessa. Persut aina pakkomielteisen vainosi kohteina oli ne oppositiossa tai hallituksessa.
- Anonyymi00072
Anonyymi00059 kirjoitti:
Siinähän se vitsi että sinä ap naurettavimmillaan kiihdytät itsesi raivareihin väittelyiden lopuksi itsesi kanssa. Joiden parissa olet hukannut elämästäsi jo 20 vuotta s24 palstoilla jatkaen edelleen saman parissa 18-22 tuntia 365vrk vuodessa. Persut aina pakkomielteisen vainosi kohteina oli ne oppositiossa tai hallituksessa.
"Anonyymi00059
2026-09-24 16:32:36
ukannut elämästäsi jo 20 vuotta s24 palstoilla jatkaen edelleen saman parissa 18-22 tuntia 365vrk vuodessa. Persut aina pakkomielteisen vainosi kohteina oli ne oppositiossa tai hallituksessa."
++++++++
Ei se kommentoiti ole sitä että kirjoitat samaa Litaniaasi 50x viikossa.
- Anonyymi00007
Kyllä minä keskustalaisena alan ymmärtää, että kannettu vesi ei kaivossa pysy ja en voi elämääni tukiaisille perustaa. On tehtävä myös työtä ja kasvatettava yhteistä kakkua, ei keskustalaisittain vain syödä sitä.
- Anonyymi00011
Samaa mieltä, viime vaaleissa Keskusta vaihtui Perussuomalaisiin.
- Anonyymi00009
Kaikkonen ja Kurvinen on vasemmistoon kallellaan.
- Anonyymi00053
Purra ja Halla-aho eivät ole kallellaan mihinkään suuntaan, mutta Orpo ja Essayah ovat kallellaan oikealle kohti persuja.
- Anonyymi00012
Persut voi yhtyä ihan keskenään.
- Anonyymi00014
Sinne on jo valtava määrä kepulaisia yhtynyt. Vasemmisto meno ei kaikille maistunut.
- Anonyymi00054
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinne on jo valtava määrä kepulaisia yhtynyt. Vasemmisto meno ei kaikille maistunut.
Milloin tuo siirtymä on saanut valtavat mittasuhteet?
- Anonyymi00013
Kepu on jäämässä yhden asian maatalouspuolueeksi. Supistuu vielä huomattavasti pienemmäksi kuin vasemmisto.
- Anonyymi00024
Mikä ihmeen maatalouspuolue kyseessä ollessa SE puolue joka vei soteuudistuksen nimissä junttaamansa maakuntamallin mukana valtaosan kepukuntien isäntien vallasta ja varoista maakunnan pomoille? Laatien sotelait joka pakottaa aluevaltuutetut maakunnissaan ajamaan sotepalvelut alas kepukunnista. Kepujen nyt miettiessä keinoja millä saisivat vielä vietyä kepukuntien pomoilta vallan päättää miten kunnissa järjestetään persukoulutus ja missä. Kaikki muu elämä pienistä kepukunnista on jo viety ja mikä irvokkainta kepujen toimesta. Mistä aiheutuneen pahan mielen kepulaiset purkaa persujen niskaan joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00015
Persut on entisiä keskustalaisia, luopukoon uskostaan ja nöyrinä takaisin keskustan joukkoon.
- Anonyymi00025
Niin että persut hyppäisi kepujen riveihin nuolemaan vihervassareita rajojen avaamisineen mamuille jotta edelliset demarien lisäksi saa äänestäjiä itselleen edellisistä?
- Anonyymi00016
Timo Soini ui vastavirtaan ja kauhoo sitä vettä mitä on alla.
- Anonyymi00026
Soini käy hautaan asti yhden miehen sotaansa Halla-aholaisia vastaan joita ilman ei olisi koskaan saavuttanut yhtään mitään ilman Halla-aholaisia. Se sairain asia näissä omaan pesään paskovissa Soinilaisissa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Soini käy hautaan asti yhden miehen sotaansa Halla-aholaisia vastaan joita ilman ei olisi koskaan saavuttanut yhtään mitään ilman Halla-aholaisia. Se sairain asia näissä omaan pesään paskovissa Soinilaisissa.
Keskusta kohdistaa vihansa persuihin kun oma kannatus pysyy jopa oppositiossa pohjamudissa minkä ei pitäisi olla edes teoriassa mahdollista. Sen sijaan että harrastaisivat itsetutkintaa sen suhteen miksi keskustalla menee niin heikosti kuin menee. Soinin kohdalla sama juttu joka ei kykene katsomaan peiliin syyllisen löytämiseksi siihen, miksi hän itse on ulkona politiikasta ja Halla-aholaiset valtansa huipulla.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Keskusta kohdistaa vihansa persuihin kun oma kannatus pysyy jopa oppositiossa pohjamudissa minkä ei pitäisi olla edes teoriassa mahdollista. Sen sijaan että harrastaisivat itsetutkintaa sen suhteen miksi keskustalla menee niin heikosti kuin menee. Soinin kohdalla sama juttu joka ei kykene katsomaan peiliin syyllisen löytämiseksi siihen, miksi hän itse on ulkona politiikasta ja Halla-aholaiset valtansa huipulla.
Joukkonarsismia ja narsismia henkilötasolla.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Persut on sotkeneet asiat kunnissa ja pilanneet keskustan valta-asemaa, ei persuja vihata, mutta miksi sotkeutuivat meille pyhään asiaan?
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Persut on sotkeneet asiat kunnissa ja pilanneet keskustan valta-asemaa, ei persuja vihata, mutta miksi sotkeutuivat meille pyhään asiaan?
Kohiseeko koski ap kun keskusta on taas jeesuksen uusi tuleminen? 🤭
- Anonyymi00017
Lestakepuja pakenee tällä hetkellä laumoina KD puolueeseen. Kaikkosen pride ja Only fans oli liian hapokasta.
- Anonyymi00018
En minä olisi välttämättä yhdistämässä persuja ja kepulaisia mutta se olisi suotavaa että OIKEISTOA edustava keskusta lopettaisia pyhän sotansa OIKEISTO persuja vastaan korvaten sen sodalla VIHERVASEMMISTOLAISIA vastaan. Keskustan vajotessa kohta taas kymppikerhoon jopa vasemmiston taakse hyppäämällä huulipunakakkoseen edellisten apupuolueeksi. Pyrkien taas koko hallituskauden pääsemään eroon vihervassarien apupuolue leimasta eroon pääsemiseksi.
- Anonyymi00021
Meillä Keskustassa on paljon enemmän yhteistä Vasemmistoliiton kanssa, kuin rasistisen Persun kanssa. Keskusta on sivistyspuolue.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Meillä Keskustassa on paljon enemmän yhteistä Vasemmistoliiton kanssa, kuin rasistisen Persun kanssa. Keskusta on sivistyspuolue.
Vai vassareita fanittava kepu sinä sinimustia diggaileva ap taas olet? Huolimatta siitä, ettei kepu tälläkään kertaa hyväksynyt Soinia ehdokkaakseen eduskuntavaaleissa. Mikä oli viimeinen tilaisuus Soinilla palata kansanedustajaksi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vai vassareita fanittava kepu sinä sinimustia diggaileva ap taas olet? Huolimatta siitä, ettei kepu tälläkään kertaa hyväksynyt Soinia ehdokkaakseen eduskuntavaaleissa. Mikä oli viimeinen tilaisuus Soinilla palata kansanedustajaksi.
Kaikkonen on selvästi ilmoittanut, että samaan hallitukseen ei rasistien kanssa mennä ja Vasemmistossa on monta yhteistä asiaa keskustan kanssa. Persujen kanssa ei yhtään.
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kaikkonen on selvästi ilmoittanut, että samaan hallitukseen ei rasistien kanssa mennä ja Vasemmistossa on monta yhteistä asiaa keskustan kanssa. Persujen kanssa ei yhtään.
Vai ei se ”Emme rikollisia, emme pummeja tänne kaipaa” Kaikkonen lähde rasistien kanssa samaan hallitukseen mutta "Rikollisia, pummeja lisää tähän maahan kiitos" vassarihallitus kelpaa? 🤣🤣
- Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
ihan omiaan lestakepulaisille pride marsseihin osullistuvat feministivassariantifat. Ei tarvitse persujen miettiä mistä v ttuilisivat kepulaisille 4 vuotta oppositiosta käsin kepujen vajotessa taas kymppikerhoon.
- Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Älä jauha ap p,,skaa kepua kun ei erota persuista kuin nimestä. Ja siitä, ettei persut halua maahan ulkomaalaista halpatyövoimaa.
- Anonyymi00030
Sen verran on minulla metsässä huojuvaa, että vaikka viimeiseen tukkiin katsotaan, mutta persuihin en liity.
- Anonyymi00034
Parempi se on jättää yksi vahvaoksainen mänty pystyyn mihin ripustautua häpeästä keskustan kohta taas hypätessä vassarien apupuolueeksi? Sen jälkeen kun naurun kanssa tarjosivat Orpolle hallitusneuvotteluissa tyhjän A4:n hypäten muiden vassarien tavalla oppositioon pakoon hallitusvastuita.
- Anonyymi00057
Anonyymi00034 kirjoitti:
Parempi se on jättää yksi vahvaoksainen mänty pystyyn mihin ripustautua häpeästä keskustan kohta taas hypätessä vassarien apupuolueeksi? Sen jälkeen kun naurun kanssa tarjosivat Orpolle hallitusneuvotteluissa tyhjän A4:n hypäten muiden vassarien tavalla oppositioon pakoon hallitusvastuita.
On siellä yksi vankka kelo, siinä on oksa kova ja pihka tiukassa!
- Anonyymi00033
Avaaja on joko todella tyhmä tai sitten vittuilee niille jotka eivät ymmärrä.
- Anonyymi00036
Sinun oma avauksesi ap.
- Anonyymi00035
Moni kokematon nuori pelkää mennä tupailtaan. Isännät katselevat siellä kieltään lipoen.
- Anonyymi00037
Miksi pervoa koko ajan Kapi? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00043
Hyvä ajatus.
Juureva kepukoulutus voisi palauttaa maaseudun pikkutilalliset ja työläiset takaisin vennamolaisiksi, joka olisi mahtava parannus poliittiseen ilmapiiriin!
Veikkoa muistamme kaiholla ja kunnioitamme ryhtimiehen muistoa!- Anonyymi00044
Historia toistuu aina vain.
Nykyiset koulupudokkaat ja muuten vähälahjaiset eivät ole kokeneet natsien aikaansaannoksia omassa nahassaan,
joten persujen rasismifasismi vihapuhejankutus uppoaa tyytymättömään mieleen. - Anonyymi00045
Kekkoslaisuus palauttaisi meille ilmaisen öljyn ja puun, Väyryselle uskon itseensä, maitolaiturit, naapuritilan tyttäret keskustapersnuorille miehille, maatalojen kannattavuuden ja lujan uskon Neuvostoliiton ikuisuuteen ja YYA sopimukseen. Markalla käytäisiin kauppaa ja Kekkosen kuvia ihailtaisiin palautettavissa kansakouluissa. Elintarviketuonti loppuisi ja Osuuskauppa takaisin isäntien haltuun, aina puhelinkeskuksia ja paikallispuhelinyhtiöitä myöten. Samoin omat voimalaitokset jokaiselle kylälle. Vaimot nyrkin ja hellan välissä rakkaudesta. Radion ainoalla kanavalla Rautavaara laulaisi Juokse sinä hummani Hei ja levyn käännön välissä Naapurinurkka kertoisi iskurityöläisten saavutuksista Neuvostoliitossa. Lada ja Mosse jokaisen isännän pihamaalla ilman kommervenkkejä. Se oli ihanaa aikaa, pankissa isännät käyttäytyi nöyrästi tarkistaessaan oliko maitotinki jo tullut tilille. Kekkosen isällinen ääni kertoisi suurista Neuvostoliiton saavutuksista tieteessä ja länsimaailman epäonnistumisesta. Maaseudulla silmät kostui Stalinin poismenon johdosta. Se oli ihmisen parasta aikaa.
- Anonyymi00049
natsikortin heiluttaja joka naurettavimmillaan poistaa viestit joissa auotaan päätä Hitlerille kun ei ole sedällä lääkitys kunnossa.
- Anonyymi00052
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kekkoslaisuus palauttaisi meille ilmaisen öljyn ja puun, Väyryselle uskon itseensä, maitolaiturit, naapuritilan tyttäret keskustapersnuorille miehille, maatalojen kannattavuuden ja lujan uskon Neuvostoliiton ikuisuuteen ja YYA sopimukseen. Markalla käytäisiin kauppaa ja Kekkosen kuvia ihailtaisiin palautettavissa kansakouluissa. Elintarviketuonti loppuisi ja Osuuskauppa takaisin isäntien haltuun, aina puhelinkeskuksia ja paikallispuhelinyhtiöitä myöten. Samoin omat voimalaitokset jokaiselle kylälle. Vaimot nyrkin ja hellan välissä rakkaudesta. Radion ainoalla kanavalla Rautavaara laulaisi Juokse sinä hummani Hei ja levyn käännön välissä Naapurinurkka kertoisi iskurityöläisten saavutuksista Neuvostoliitossa. Lada ja Mosse jokaisen isännän pihamaalla ilman kommervenkkejä. Se oli ihanaa aikaa, pankissa isännät käyttäytyi nöyrästi tarkistaessaan oliko maitotinki jo tullut tilille. Kekkosen isällinen ääni kertoisi suurista Neuvostoliiton saavutuksista tieteessä ja länsimaailman epäonnistumisesta. Maaseudulla silmät kostui Stalinin poismenon johdosta. Se oli ihmisen parasta aikaa.
Asennekysymys.
Terveydenhoito toimi, sairaanhoito toimi vielä paremmin ja kouluissa kasvatettiin luku-, kirjoitus- ja laskutaitoisia kansalaisia teollisuuden ja julkisen puolen käyttöön.
Se oli hyvää aikaa heikommilla eväillä pohjalta ponnistaville,
yläluokka tietenkin koko kurjuutta, kun eivät kaikkea ahnehtimaan pystyneet. Kuten nykyisin. - Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Asennekysymys.
Terveydenhoito toimi, sairaanhoito toimi vielä paremmin ja kouluissa kasvatettiin luku-, kirjoitus- ja laskutaitoisia kansalaisia teollisuuden ja julkisen puolen käyttöön.
Se oli hyvää aikaa heikommilla eväillä pohjalta ponnistaville,
yläluokka tietenkin koko kurjuutta, kun eivät kaikkea ahnehtimaan pystyneet. Kuten nykyisin.Ja tukka oli vielä päässä ja neuvostoliittolaiset katseli kaupoissa appelsiina suu auki ihmeissään. Silloin otti vielä eteenkin ja verenpainetta ei ollut. Puhelin ei aiheuttanut stressiä, eikä yli kahta kanavaa telkkarissa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00048
2026-09-24 13:31:06
Anonyymi00044 kirjoitti:
Historia toistuu aina vain.
Nykyiset koulupudokkaat ja muuten vähälahjaiset eivät ole kokeneet natsien aikaansaannoksia omassa nahassaan,
joten persujen rasismifasismi vihapuhejankutus uppoaa tyytymättömään mieleen.
Lue lisää
Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suomi24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta persuista pihalle potkittuja kainaloiden tuulettajia fanittavalta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta. 🥱 - Anonyymi00058
Keskustelu persuista ei kuulu tämän palstan aiheeseen.
- Anonyymi00061
Persut syntyi keskustasta ja keskustan pelastus voi olla yhtyminen persujen kanssa, ei kielletä tosiasioita.
- Anonyymi00062
Älä keksustalaine yhdy vasemistoline vaan oikestolaine. Viner on duontipulla.
- Anonyymi00063
Mutta sitten kepu sälyttäisi kuntasotkunsa persujen syyksi.
- Anonyymi00064
Ossikin Inkeroisissa on yhtynyt persuihin, Kouvolan roikkumattomiin, Väyrysen kansalaispuolueen, Seitsemään tähteeseen, IPU ja saunaillassa vielä Turtiaiseen eli VKK puolueeseen. Ossi seisoo uskomiensa asioiden edessä.
- Anonyymi00065
Ossi on sellainen puolueiden jalkoja nylkyttävä piski.
- Anonyymi00066
lopettaa Kaikkosen lähentyminen vasemmistopuolueeksi.
- Anonyymi00067
Tunnustaisit nyt, että olet hyödyllinen idiootti, jota on helppo vedättää.
- Anonyymi00068
Juma, mä luulin, että tää on Suomen Keskustan palsta, mutta tää taitaakin olla persupalsta.
- Anonyymi00069
Pitkä ketju persupalstalta on näemmä siirretty kepupalstalle.
- Anonyymi00070
Että sinäkö Keskustalainen?!!!!!!!!!!!
Olet 101 %`sen varma
Persurilainen. - Anonyymi00073
Olemme samaa sukua Perussuomalaisten kanssa, perheenä pärjäämme paremmin.
- Anonyymi00074
Jaaha, maaltapako on siis jo niin kauan jatkuessaan tyhjentänyt paremman aineksen maaseudulta, että ainoastaa persutasoinen jakojäännös on jäljellä?
Surullista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497