Oot ihana ja haluan sun kanssa paljon läheisyyttä ja kosketusta 😍🥹❤️❤️
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
Aih ku ihanoo millon out tulos.
- Anonyymi00003
Ei ole Oulusta hän vaan etelästä ollaan.
- Anonyymi00002
Onko kulta täällä? ❤️❤️
- Anonyymi00004
Täällähän mä❤️ sivusta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täällähän mä❤️ sivusta
Tykkäätkö leffoista? Mä käyn usein leffassa ja tykkään monesta genrestä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tykkäätkö leffoista? Mä käyn usein leffassa ja tykkään monesta genrestä.
Tykkään, mut halua käydä yksin leffaa❤️
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entä jos pitäisin sua kädestä kiinni ja pussaisin kun leffas ? 😍
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minkälaisesta musasta tykkäät? Mä oon kaikkiruokainen musamaultakin... soitan myös itse.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minkälaisesta musasta tykkäät? Mä oon kaikkiruokainen musamaultakin... soitan myös itse.
Mä tykkään melkein kaikesta. Jazz ja ooppera ei oikein iske. Ai, et ois kiva kuulla sun soittavan. Se ois romanttista. Mitä soitat?❤️👍
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä tykkään melkein kaikesta. Jazz ja ooppera ei oikein iske. Ai, et ois kiva kuulla sun soittavan. Se ois romanttista. Mitä soitat?❤️👍
Kitaraa ja pianoa ym.
Mä tykkään jazzistakin paljon mut en kyl oopperasta 😅 - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mul on melkein aina kuulokkeet korvilla kun tykkään musiikista ihan sikana 😅
No ei nyt kokoaikaa ne kuulokkeet kun harrastan niin paljon kaikkee muutakin😅
Ootko sä samanlainen että tykkäät tehdä ja kokeilla vähän kaikkea? ❤️🙂 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mul on melkein aina kuulokkeet korvilla kun tykkään musiikista ihan sikana 😅
No ei nyt kokoaikaa ne kuulokkeet kun harrastan niin paljon kaikkee muutakin😅
Ootko sä samanlainen että tykkäät tehdä ja kokeilla vähän kaikkea? ❤️🙂Juu oon samanlainen. Vietän paljon aikaa myös perheen kanssa.🩷Mäkin kuuntelen paljon musiikkia 🤍
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juu oon samanlainen. Vietän paljon aikaa myös perheen kanssa.🩷Mäkin kuuntelen paljon musiikkia 🤍
Ihanaa, sä oot kumppani, jonka kaa voi tehdä kaikkea yhdessä 😃❤️
Tykkäätkö reissata? 🌍 - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihanaa, sä oot kumppani, jonka kaa voi tehdä kaikkea yhdessä 😃❤️
Tykkäätkö reissata? 🌍Nuorempana kyllä, mut en enää oikeestaan välitä ulkomaan matkoista. Kotimaa ja mökkeily kiinnostaa kyllä🩷🤍
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nuorempana kyllä, mut en enää oikeestaan välitä ulkomaan matkoista. Kotimaa ja mökkeily kiinnostaa kyllä🩷🤍
Mä olin just tänään saunomassa ja uimassa. Tykkään kovasti. 😊 Voitas mennä yhdessä, näkisin sut saunassa oikein mielellään 😅😘
Reissaan paljon ulkomailla mut kotimaassa myös... - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä olin just tänään saunomassa ja uimassa. Tykkään kovasti. 😊 Voitas mennä yhdessä, näkisin sut saunassa oikein mielellään 😅😘
Reissaan paljon ulkomailla mut kotimaassa myös...Eikö vesi ollu kylmää? Mä en tykkää kylmästä vedestä ollenkaan. Huh!😏🤗
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikö vesi ollu kylmää? Mä en tykkää kylmästä vedestä ollenkaan. Huh!😏🤗
Allas Sea Pool
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikö vesi ollu kylmää? Mä en tykkää kylmästä vedestä ollenkaan. Huh!😏🤗
Mä uin talvellakin. Virkistää. 😅😅
Oon uinut myös Jäämeressä mut tosin kesällä 😅 - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Allas Sea Pool
Aa ok. No sitte....👍🤍🩷
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nuorempana kyllä, mut en enää oikeestaan välitä ulkomaan matkoista. Kotimaa ja mökkeily kiinnostaa kyllä🩷🤍
Mihin mennään häämatkalle? ☺️❤️
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mihin mennään häämatkalle? ☺️❤️
Johonkin ulkomaille,jos sä haluut tai sit mökille, jossa on täysvarustus💍
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä oot nähnyt jo koko maailman? Mäkin oon käynyt noin 30 eri maassa.
Tykkään tosi paljon kotimaan luonnosta ja täälläkin on tosi paljon kaikkea hienoa nähtävää. 😊 - Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mua kiinnostais toi Cityspotting-appsi..
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sä oot nähnyt jo koko maailman? Mäkin oon käynyt noin 30 eri maassa.
Tykkään tosi paljon kotimaan luonnosta ja täälläkin on tosi paljon kaikkea hienoa nähtävää. 😊Ja metsä+mökki+sauna+järvi on ihan best 😃
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Johonkin ulkomaille,jos sä haluut tai sit mökille, jossa on täysvarustus💍
Pääasia, ettei Kouvolaan 😅
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja metsä mökki sauna järvi on ihan best 😃
Kaikki käy. Ihan miten vaan sovitaan👍
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kaikki käy. Ihan miten vaan sovitaan👍
Ootko säkin samanlainen ku mä että tarviit välillä tosi paljon toimintaa ja elämyksiä ja välillä taas rauhaa, kotona olemista ja maadoittumista vastapainoksi? 😊
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ootko säkin samanlainen ku mä että tarviit välillä tosi paljon toimintaa ja elämyksiä ja välillä taas rauhaa, kotona olemista ja maadoittumista vastapainoksi? 😊
Kyllä oon👍🩷
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä oon👍🩷
Ihanaa, ollaan samiksii 😊😇❤️
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihanaa, ollaan samiksii 😊😇❤️
Niin ollaan😇😘
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin ollaan😇😘
Tietoinen läsnäolo, mielenrauha, tasapaino, pienistä asioista nauttiminen ja iloitseminen 🙏😊
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tietoinen läsnäolo, mielenrauha, tasapaino, pienistä asioista nauttiminen ja iloitseminen 🙏😊
Kaikkea noita kyllä. Siihen on pyritty🙏🏻😇🙏🏻👍
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
❤️❤️
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
❤️❤️
🔥
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mä oon niin iloinen että kohdattiin ja löysin sut... oot mun kallein helmi ❤️❤️
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mä oon niin iloinen että kohdattiin ja löysin sut... oot mun kallein helmi ❤️❤️
Mäkin oon ikionnellinen. ❤️Sä oot mun elämäni valo❤️
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mäkin oon ikionnellinen. ❤️Sä oot mun elämäni valo❤️
❤️❤️🤗🤗
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
❤️❤️🤗🤗
🔥+🔥=🔥
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
🔥 🔥=🔥
Haluun sukeltaa sun silmien siniseen laguuniin ja oppia tuntemaan sun maailman kokonaan 😌❤️
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
🔥 🔥=🔥
Oot kaunis ja haluisin ihailla sua taas livenä, sun pähkinänruskeita hiuksia ja merensinisiä silmiä, sun lempeää katsetta ja kuunnella sun ihanaa naurua... 😌❤️
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oot kaunis ja haluisin ihailla sua taas livenä, sun pähkinänruskeita hiuksia ja merensinisiä silmiä, sun lempeää katsetta ja kuunnella sun ihanaa naurua... 😌❤️
Sä taas oot maailman komein🤴🏻rakastan sun kauniita silmiäsi ja voisin tuijottaa niitä vaik kuinka kauan. Säkin naurat kivasti ❤️🌛
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sä taas oot maailman komein🤴🏻rakastan sun kauniita silmiäsi ja voisin tuijottaa niitä vaik kuinka kauan. Säkin naurat kivasti ❤️🌛
Mä voisin kuunnella ja katsoa sua ikuisuuden 😍❤️
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mä voisin kuunnella ja katsoa sua ikuisuuden 😍❤️
Samoin. Mul on kova ikävä sua 🥰❤️🤗
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Samoin. Mul on kova ikävä sua 🥰❤️🤗
Oot ajatuksissani joka päivä ja yö ❤️❤️
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Oot ajatuksissani joka päivä ja yö ❤️❤️
Niin säkin mun. Ekana mielessä,ku herään ja vikana, ku nukahdan. Joskus muissakin😍😘😴
- Anonyymi00036
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä naiset sepittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561029
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21862- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121786Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔56782Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25659- 45656
- 50648
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19607
- 46578
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14575- 35570
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.74566Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141555Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47548Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120546- 48517
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513