Et edes täällä, vaikka täällähän se olisi helppoa. Luulisi, että jotain kaunista haluaisi kirjoittaa, jos on vahvat tunteet. En tiedä vieläkään onko se edes totta, että pitäisit minusta. En oikeen jaksa enää tämmöistä.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Kauniita unia nyt ja uudella toivolla huomiseen 💚
- Anonyymi00006
Hyvää yötä kulta🩷😴
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvää yötä kulta🩷😴
Aivan eli tällä naisella on uus äijä täällä nykyään. Täältä se niitä itelleen hommaan. Hyvä ku selvis.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aivan eli tällä naisella on uus äijä täällä nykyään. Täältä se niitä itelleen hommaan. Hyvä ku selvis.
Nyt nukkumaan söpö-höpö-harhulainen 💚
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt nukkumaan söpö-höpö-harhulainen 💚
En nuku enää koskaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
?????
- Anonyymi00002
Hei. minä välitän sinusta. Mutta en ole varma oletko hän. Oletko se joka lähti sanomatta mitään?
- Anonyymi00005
En ole.
- Anonyymi00003
En jaksa roikkua yksipuolisesti sinussa enää. Ap
- Anonyymi00030
Minulle tuo on todella hyvä uutinen jippii!!
- Anonyymi00004
Anna nyt jotain tunnisteita. Ihan oikeasti. 🚆
- Anonyymi00017
Niinpä. Jos palstalla sen oikean kanssa keskustelemiseen on häviävän pieni mahdollisuus muutenkin, niin ollaan kyllä miinusluvuissa ilman mitään tunnisteita.
- Anonyymi00013
Käsi rinnalla ja polvi maassa fiilikset; en koskaan edes unissanikaan uskaltaisi odottaa vastarakkautta niin upealta ja ihmeelliseltä naiselta.
kuin hänelle- Anonyymi00015
🥴💚💚oispa mmmmmulle🥹
- Anonyymi00037
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00018
Anna olla jo. En pidä sinusta ja sisimmissäsi taidat sen tietää itsekin.
- Anonyymi00019
Kuka edes olet, kaikki olette saman näköisiä.
- Anonyymi00020
Mistä hitosta olet saanut päähäsi että pitäisin muka sinusta?
- Anonyymi00024
Aloitus ei ollut sinulle.
- Anonyymi00028
En tiedä sinusta mutta se tuittupää kyllä pitää vaikka käyttäytyy toisin. Kyllä sen tuntee ja näkee naisesta jo tällä iällä....Puti,puti.
- Anonyymi00022
en ole naisista kiinnostunut ollu koskaan parisuhde mielessä😂
- Anonyymi00023
Vielä jokin aika sitten oli kuumiakin tunteita mutta nyt ne on viilenneet, varmaan tuon syksyisen säänkin myötä.. Kun en minäkään enää oikein jaksa(nut) tämmöistä ja semmoista. Et ole luotettava ihminen ja muutenkaan tästä ei olisi koskaan voinut kehkeytyä yhtään mitään.
N>M - Anonyymi00025
Sinua on huijattu
- Anonyymi00033
Olen aina ajatellut sen olevan niin! Koska en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi oman lapseni ikäinen roikkuisi minussa vuosien ajan ja en ole koskaan halunnut minkään ikäistä uutta ihmistä elämääni! Ainoa oikea tapa elää minulle on olla yksin!
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olen aina ajatellut sen olevan niin! Koska en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi oman lapseni ikäinen roikkuisi minussa vuosien ajan ja en ole koskaan halunnut minkään ikäistä uutta ihmistä elämääni! Ainoa oikea tapa elää minulle on olla yksin!
En ole enää mukana projektissa!
- Anonyymi00026
Itseppähän aloit pelleileen olisit ollu normaalisti et osannu
- Anonyymi00027
Mitä tämä nyt on tämä ei ole minun aloitus. Minä haluan jutella hänen kanssa oikeasti puhelimessa nyt laita se puhelin auki että saadaan jutella
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitä tämä nyt on tämä ei ole minun aloitus. Minä haluan jutella hänen kanssa oikeasti puhelimessa nyt laita se puhelin auki että saadaan jutella
Puhelimeen ei saa yhteyttä? On varmaan vaihtanut numeroa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
En laita, koska minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa sinulle, tuskin haluaisit kuulla sitä, kun haukun sinut lyttyyn!
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
En laita, koska minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa sinulle, tuskin haluaisit kuulla sitä, kun haukun sinut lyttyyn!
Kuuntele oli se sitten mitä vaan mitä haluat sanoa tai sanot niin minä en sinua hauku lupaan sen nyt tässä minä haluan vaan kuulla totuuden. Oli se sitten mitä vaan
- Anonyymi00029
En tiedä kuka sinä olet, mutta voin rehellisesti kertoa, etten välitä kenestäkään muista kuin omista lapsistani! Yksikään minulle vieras ihminen ei kiinnosta minua ollenkaan! Ihan sama mitä tekevät, tai miten elävät ja kenenkin kanssa, on minulle täysin yhdentekevää nyt ja aina!
- Anonyymi00032
Kaikki pois piiloistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100745Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407