Putin ei voi osallistua G20-kokoukseen

Anonyymi-ap

On aika kummallista, etteivät edes USA:n johdossa ymmärrä, ettei Putin voi tuollaiseen kokoukseen osallistua. Tsaari voi mennä vain voitonjuhliin, eikä sellaisia ole nyt tiedossa. Mikä tahansa neuvottelu Zelenskyn kanssa tulkitaan Venäjällä sodan häviämiseksi ja siihen sitten päättyy tämän herran valtakausi.

Eli sota jatkuu kunnes Venäjä romahtaa joko taloudellisesti tai sisäisiin levottomuuksiin. Tähän pitää lännessä varautua.

19

67

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Venäjä järjestelmän tuhoaan päin nyt kulkevat

Suomikin on täynnä venäjän saatanallisia hyökkäyksiä tantereita

NYT ON AIKA VENÄJÄN KUIHTUA JA NÄÄNTYÄ

• Anonyymi00002
      UUSI

Mahtaa Putinia kiukuttaa, kun Zele puhuu YK:ssa ja Putin joutuu lymyilemään bunkkerissaan. Ei ole suurvallasta enää paljoa jäjellä, kun ei johtaja voi juuri mihinkään osallistua.

• Anonyymi00019
        UUSI

Onko suurvalta ollutkaan sitten 1960- luvun.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei sotarikollisen kanssa todellakaan neuvotella vaan käräjöidään. Mutta puuttin ei ehkä uskaltaisikaan poistua Kremlistä vaikka olisihan se tietty hienoa käydä patsastelemassa Miamissa. Voi nimittäin käydä niin ikävästi ettei IL-96 saisikaan laskeutumislupaa Vnukovoon vaan joutuisi kurvaamaan esimerkiksi Minskin suuntaan. Lukasenkallahan on lennonjohtokokemusta kun 'neuvoi' toukokuussa 2021 Liettuaan matkalla olleen Ryanairin koneen parin Mig-hävittäjän auttamana laskeutumaan Minskiin kyydissä olleen toisinajattelijan tavoittamiseksi. Aljaksader-setä tulisi varmasti samaiselle kentälle henkilökohtaisesti Iljushinia vastaan ja seremonioiden alkajaisiksi antaisi Putinille aplodit,tosin tämän pää käsiensä välissä, on niitä kalavelkoja varmasti sen verran hänelläkin.

• Anonyymi00004
      UUSI

ukrojen märkäunia

• Anonyymi00005
      UUSI

Zele voi tehdä rauhan ja Ukraina voi hyväksyä aluemenetyksiä. Se ei silti riitä tsaarille, koska on kaukana siitä mitä hän lähti tavoittelemaan ja mihin koko Venäjän tulevaisuus on nyt sidottu. Ei siinä ole neuvoteltavaa.

Tämä sota tulee jatkumaan niin kauan kuin Putin on vallassa. Sen jälkeisiä aikoja en lähde arvailemaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ei kukaan neuvottele rosvojen kanssa.
        Neuvottelisitko itse jos joku haluaisi varastaa asuntosi ja maatilkkusi ja ajaisi sinut menemään?
        Minä en.

• Anonyymi00007
        UUSI

Valehtelet. Zelenskyy ei halua rauhaa, vaan tulitauon, jota Venäjä ei hyväksy.

• UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Zelenskyi haluaa rauhan ja tulitauon sen edellytyksenä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei kukaan neuvottele rosvojen kanssa.
        Neuvottelisitko itse jos joku haluaisi varastaa asuntosi ja maatilkkusi ja ajaisi sinut menemään?
        Minä en.

No sodat loppuvat voittamalla tai neuvottelemalla. Suomikin neuvotteli rauhan 1944.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No Venäjä ei hyväksy, koska Putinin valta romahtaa muusta kuin voitosta - jollaista sille ei ole tulossa.

Venäjä on jo hävinnyt sodan, kyse enää siitä koska maa romahtaa. Putin ei luovu vallasta ennen kuin on pakko.

• Anonyymi00011
      UUSI

Sota loppuu kun Ukraina vetäytyy Venäjän alueilta.

• Anonyymi00012
      UUSI

Sota loppuu kun naziukrainalaiset antautuvat ehdoitta. Ka tämä on jo lähellä. Rada, eli naziukrainalaisten nukkehallintoelin on jo paennut Kievistä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Pojulla on maaninen vaihe päällä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Putin tekee nykivän tanssivideon ja lähettää sen G20 kokoukseen.

Kukaan ei tiedä miksi.

• Anonyymi00014
      UUSI

Vain Nato-suomi lähettää Pufuftufvoimien ylipäällikön A. Stubbin pääinisterien ja ulkoministerien kokoukseen, jossa se sitten syö ulkoministerin tassilta sillä aikaa, kun muiden maiden pääministerit ja ulkoiluministerit syövät omilta tasseiltaan.

Lautas farssi viittaa nato-suomen poliittisessa historiassa tunnettuun "kahden lautasen kysymykseen" eli lautas FARSSIIN. Siinä taisteltiin PITKIN HAMPAIN vallasta koskien sitä, edustaako Suomea Eurooppa-neuvoston huippukokouksissa tasavallan sapelihampainen presidentti vai pääministeri.

Presidentti söi (eli osallistui), Ulkoministeri ei!

Nato-suomen ulkoministeri putosi kokouksista ja virallisilta illallisilta kokonaan pois A. Stubbin ahneuden takia.

• Anonyymi00015
      UUSI

Onkohan Putinia kukaan edes pyytänyt osallistumaan.

• Anonyymi00016
        UUSI

Trump

• Anonyymi00018
      UUSI

Kalsarijuhliin ehkä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      95
      1531
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      47
      1033
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      15
      906
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      848
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      82
      768
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      93
      746
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      737
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      728
    9. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      14
      703
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      697
    11. 68
      682
    12. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      674
    13. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      59
      672
    14. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      651
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      595
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      46
      579
    17. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      576
    18. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      557
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      535
    20. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      149
      534
    Aihe