Moike! Mine sade Skode toiminta mutta siten kuulua naks tai sellainen..... Nyt mine ei jakse ena. Mine ei voi jatkaa nain okei? Mine ajatus oste uusi Rav-4
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ymmärrän. Jos Skodesta kuuluu uusi naksuva/klikittävä ääni ja olet jo kyllästynyt siihen, RAV4:n ostaminen voi olla yksi vaihtoehto! Käynnistyykö ollenkaan? Jos ei, tuliko virrat päälle laitettaessa ”vy kommunist?” Tai jotain? Jos et selvästi heti vastannut da,da menee tilttiin! Jore
- Anonyymi00004
Moike! Mine saada sahko pale ena. Mine soite mahmut hakea pois...
- Anonyymi00002
Iiirootti vaaaajuuukk massapostaus mt trolli Tojo hönön avaus ja ylempi iiirioootti spämmi vastaus kommentti omaan avaukseen ! ! 20 h/vrk 365 Ryyyyssän trollitehdas jauhaa dissaus ym paskaansa ! ! Äläpä kommentoi mitään! ! Ikinä Ryyyyssien spämmi avauksiin ! !
- Anonyymi00003
No TRÖÖL-san, hajosiko sokotasi?
- Anonyymi00005
Anteksi en umara, ei ose.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Anteksi en umara, ei ose.
Kannattaisi mennä opiskelemaan Suomen kieltä, pärjäisit paremmin.
- Anonyymi00009
Sitten lapset tutumaan ja huomenna kouluun oppimaan, että joskus aikuisina pääsette töihin ja voitte ostaa oikean auton.
- Anonyymi00010
Eli ei itäkillutinta, muuten tulee "rukkaset"
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eli ei itäkillutinta, muuten tulee "rukkaset"
Kyllä sinä opit jos opiskelet ja olet ahkera. Voit työllistyä jossain rutiini ammatissa ja päästä omillesi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä sinä opit jos opiskelet ja olet ahkera. Voit työllistyä jossain rutiini ammatissa ja päästä omillesi.
Voit jopa joutua myymään Skodaa köyhille.
- Anonyymi00012
Ymmärrätkö, että kohta sulta ei kukaan enää tilaa mitään kun kotiinkuljetus ei koskaan toimi!
- Anonyymi00014
Mine pitza aina kulma ja Mumi aina lammin. Saada vain kaksi tahti Google. Se on skode syy!
- Anonyymi00015
Saat sun Skoda toimii ku tanssit ripaskaa sen kameroitten edessä. Ja kaikkeen mitä auto kysyyvastas Da
Jore
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 46540
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425