Se on idiotismia!
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Kyllä.... aikaa pitää käyttää siihen, että on valmis siirtymään Paratiisi elämään, koska se kestää ikuisuuden.
Sinne ei pääse seuraamalla vain ajan kulumista!- Anonyymi00004
Tapa sitten itsesi, Raamattu ei edes kiellä sitä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tapa sitten itsesi, Raamattu ei edes kiellä sitä.
Viides käsky: Älä tapa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Uskovaisilla on tapa sanoa älä.
Se on älä tapa: älä, älä, älä ja pälä, pälä pälä. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta se ei koske Israelia?
- Anonyymi00002
tiimalasi eli aika on kaikki kaikessa 🤔 pienenä pistin tolppaan , mutta ei se elokapinna merkki ollut koska ei ollut ympyrän sisällä 🙂
- Anonyymi00003
Uskovaiset eivät elä nyt
eivätkä varsinkaan kuoltuaan.- Anonyymi00015
Johtuu heidän aivokuolleisuudestaan.
- Anonyymi00005
Heillä ei ole uskoa eikä toivoa.
- Anonyymi00006
Meillä on todellisuus ilman uskotteluja ja valheita.
- Anonyymi00008
Kuolemanpelkosi saa sinut hakeutumaan turhan uskon ja toivon pariin. Olet vieraantunut kuolemasta liiaksi, kuolema on luonnollista.
Kannattaisi sinunkin hyväksyä se fakta, että tämä elämä on ainut mitä sinulla tulee olemaan. - Anonyymi00009
Uskominen ei tee ikuista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Uskominen ei tee ikuista.
Joo, kaikki kuolleet uskovaiset ovat todellakin kuolleet,
vaikka ovat mielikuvituskaverinsa bebaa nuolleet.
- Anonyymi00007
Aloittajan kannattaisi elää elämänsä täysillä, koska se on ainoa elämä joka hänellä koskaan tulee olemaan.
- Anonyymi00017UUSI
Väärin.
Minä menen kuoleman jälkeen Paratiisiin eli Jumala herättää kaikki uskovat Paratiisiin jatkamaan elämää uudessa kehossa! - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Väärin.
Minä menen kuoleman jälkeen Paratiisiin eli Jumala herättää kaikki uskovat Paratiisiin jatkamaan elämää uudessa kehossa!HAAAAH HAAAAAAH HAAAAAA!
Sinussa ei ole mitään niin tärkeää,
että sinut pitäisi säilöä johonkin museoon. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Väärin.
Minä menen kuoleman jälkeen Paratiisiin eli Jumala herättää kaikki uskovat Paratiisiin jatkamaan elämää uudessa kehossa!Aika karsee kohtalo teillä oikeauskoisilla!!!!
- Anonyymi00010
Ateismissa on oma tiede
Mutu musta tuntuu
Järkähtämätön mieli
Raamattu täysi vastakohta
Lukuisia kirjoittajia
Ateismi on skeptismiä.- Anonyymi00013
mitä jos se ei ole mutu musta tuntuu vaan apsoluuttinen totuus ilman tunnetta
- Anonyymi00011
Raamattu on kakkaa.
- Anonyymi00018UUSI
Ei ole kuin paperia!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole kuin paperia!
Se on paskapaperia!
- Anonyymi00022UUSI
Tää aloitus on taas näitä juttuja, että joku luulee tietävänsä, miten joku muu tai jotkut muut elävät ja kokevat elämänsä.
TÄÄ ON NIIN NIIN KRISTILLISTÄ PATRONIZING ASENNETTA!! Ettekö te hyvät(?) ihmiset ymmärrä, että muillakin ihmisillä on aivot, ymmärrys ja sielu. Tää on niin niin kristillistä, kun holhoatte ja aliarvioitte kanssihmisiä!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62773Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25740- 156739
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39455
- 57445
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit76431Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397