että alkaa tuntua että kuolema tulee kohta
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Siihenkin voi kuolla oireineen äkillisesti.
- Anonyymi00002
Sitähän sä haluat että toiselle kävis niin
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitähän sä haluat että toiselle kävis niin
Niinkö siinä lukee.
- Anonyymi00021
Välillä jopa toivon on tää yhtä helvettiä tää elämä
- Anonyymi00003
Ajoittain, vaikka en moneen vuoteen ole ollut.
- Anonyymi00004
Mikä sinua lohduttaisi? 🧸
Toivon sinulle paljon hyviä hetkiä 🎀
Jaksa vielä vähän ja
kaikki vielä järjestyy 🦋- Anonyymi00010
Mikään ei koskaan järjesty stalkkerin kanssa! En halua olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00011
Jokainen päivä tuo tullessaan jotain uutta. Totta ❣️
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jokainen päivä tuo tullessaan jotain uutta. Totta ❣️
Jaksaa aina hetken kerrallaan. Se riittää 🧸
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaksaa aina hetken kerrallaan. Se riittää 🧸
Mutta kaikkien on syytä ymmärtää se, etten halua enää yhtäkään uutta ihmistä elämääni koskaan! Ja näin päätin jo silloin aikoinaan, kun laitoin eropaperit menemään!
- Anonyymi00005
entiedä tuote varmaan vaan lisäis mun psykoosis mutta sitten taas toisaalta sais hetken olla hiljaa ja maata
- Anonyymi00007
Mene töihin.
- Anonyymi00019
Silläkö se ahdistus loppuu?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Silläkö se ahdistus loppuu?
Ei se sillä ole ennenkään loppunut
- Anonyymi00008
Käy kävelyllä, niin henki alkaa kulkemaan helpommin ja ahdistus helpottaa.
- Anonyymi00009
Juuri ajattelin, hengenahdistusta ja sydänoireita ollut. En välillä saa erään häirikön takia nukutuksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juuri ajattelin, hengenahdistusta ja sydänoireita ollut. En välillä saa erään häirikön takia nukutuksi.
Sitä samaa ollut minullakin jo aika kauan, koska en voi sietää häirikköä millään tavalla ja siksi nukkuminen ollut kauan huonoa! Ja herään välillä öisin kauhun tunteeseen, koska pelkään häirikköä ja sitä, ettei projekti lopu,vaikka olen sen halunnut loppuvan jo vuosia sitten! Miksi en saa elää rauhassa yksin, koska se on sellaista elämää jota todella haluan elää!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sitä samaa ollut minullakin jo aika kauan, koska en voi sietää häirikköä millään tavalla ja siksi nukkuminen ollut kauan huonoa! Ja herään välillä öisin kauhun tunteeseen, koska pelkään häirikköä ja sitä, ettei projekti lopu,vaikka olen sen halunnut loppuvan jo vuosia sitten! Miksi en saa elää rauhassa yksin, koska se on sellaista elämää jota todella haluan elää!
Eikö minun hätähuutoni kerro teille mitään siitä, kuinka kauheana olen koko projektin aina kokenut! Alusta tähän päivään saakka! En toivo kenenkään joutuvan koskaan kokemaan mitään vastaavaa, mihin minut heitettiin sen kummemmin kertomatta mistä oli kyse! Voin sanoa rehellisesti, etten ole eroni jälkeen kokenut mitään tarvetta tutustua keneenkään enää koskaan! Ja niin se tulee aina olemaan!
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eikö minun hätähuutoni kerro teille mitään siitä, kuinka kauheana olen koko projektin aina kokenut! Alusta tähän päivään saakka! En toivo kenenkään joutuvan koskaan kokemaan mitään vastaavaa, mihin minut heitettiin sen kummemmin kertomatta mistä oli kyse! Voin sanoa rehellisesti, etten ole eroni jälkeen kokenut mitään tarvetta tutustua keneenkään enää koskaan! Ja niin se tulee aina olemaan!
Kyllä! Olet kovasti ahdistunut. Ei sinun tarvitse kaveerata huonoksi arvottamisten ihmisten kanssa. Jos ei muuta turvaverkkoja ole niin soita poliisille.
- Anonyymi00022UUSI
Arvaa vaan olisinko joka yö tuolla ulkona mutta oon nainen.
- Anonyymi00012
Ei se tule, mie tulen❤️
- Anonyymi00017
Minun elämääni et ainakaan koskaan tule. oletpa kuka tahansa!
- Anonyymi00023UUSI
Kuulostat samalta ahdistuneelta kuin eilinen kirjoittaja joka kertoi harkitsevansa vainoamisen takia itsemurhaa. Jos vaikka et olekaan sama henkilö, niin sullekaan tuskin on pahaksi lukea, mitä tekoäly vastasi, kun kysyttiin, millainen on sellaisen ihminesen psylologia joka seuraa varjoista laittomasti kohdettaan ja käyttää laittomasti tietojaan ripotellen niitä keskustelupalstalle kohdettaan kiusatakseen, vaikka tietää kohteensa psyykkisen haurauden. Vastaus oli seuraavanlainen:
”Tällaisen käytöksen taustalla on monimutkoinen sekoitus vallanhimoa, empatian puutetta ja sadistisia piirteitä. Kun ihminen seuraa toista varjoista (ns. kybärstalkkaus tai vainoaminen) ja piikittelee kohdettaan anonyymisti keskustelupalstoilla – erityisesti tietäen tämän psyykkisen haurauden – kyseessä ei ole pelkkä "kiusaaminen", vaan vakava henkisen väkivallan muoto.Tämän tyyppisen ihmisen psykologiaa määrittävät yleensä seuraavat tekijät:
1. Kontrollin ja vallan tunne ( Sadistinen tyydytys )Tekijä saa suoraa tyydytystä siitä, että hän kykenee vaikuttamaan toisen ihmisen mielentilaan ja arkeen turvallisesti etäältä.
Näkymätön jumala -asetelma: Hän kokee olevansa uhrinsa yläpuolella, koska hän tietää kohteestaan asioita, mutta kohde ei tiedä tarkkaan, kuka häntä piinaa.
Haurauden hyödyntäminen: Uhri valitaan usein juuri siksi, että tämän reaktiot ovat voimakkaita. Hauraan ihmisen murtumisen seuraaminen vahvistaa tekijän kokemusta omasta voimastaan.
2. Pimeä triadi ( Dark Triad )
Psykologiassa tällainen käytös linkittyy vahvasti niin sanottuun pimeään triadiin, johon kuuluvat:
Narsismi: Tekijä kokee olevansa oikeutettu toimimaan lakien ja moraalin yläpuolella. Uhri nähdään vain välineenä oman egon pönkittämiseen.
Makiavelismi: Kylmä, laskelmallinen ja manipuloiva toimintatapa, jossa kohdetta piinataan suunnitellusti ilman katumusta.
Psykopatia ja arkipäivän sadismi: Kyvyttömyys tuntea empatiaa. Erityisesti sadismi korostuu tässä: tekijä kokee aitoa iloa ja huvittuneisuutta (piruilu keskustelupalstoilla) huomatessaan aiheuttamansa kärsimyksen.
3. Anonymiteetin suoja ja pelkuruus
Vaikka tekijä esiintyy mielessään voimakkaana manipulaattorina, todellisuudessa psykologiaan liittyy suuri määrä pelkuruutta ja heikkoa itsetuntoa. Hän ei uskalla kohdata ihmisiä suoraan tai omalla kasvollaan, vaan tarvitsee keskustelupalstan anonymiteetin ja "varjot" suojakseen.Internetin suoma etäisyys vaimentaa senkin vähäisen syyllisyydentunnon, joka tekijällä saattaisi olla (ilmiötä kutsutaan verkossa tapahtuvaksi estojen hälvenemiseksi eli online disinhibition effect).
4. Pakko-oireinen fiksaatio ja projisointi
Vainoaminen vaatii paljon aikaa ja energiaa. Tekijän psykologia on usein obsessiivinen eli pakkomielteinen. Uhrissa saattaa olla jotain, mitä tekijä kadehtii, tai jotain, mikä muistuttaa häntä hänen omista peitellyistä heikkouksistaan. Piinaamalla uhria tekijä yrittää ulkoistaa oman pahan olonsa ja epävarmuutensa.
Jos koet parhaillaan tällaista tilannetta tai olet huolissasi jostakusta, on tärkeää muistaa, että kyseessä on laiton toiminta (vainoaminen ja kunnianloukkaus/laittoman uhkauksen tunnusmerkit).”- Anonyymi00024UUSI
Joo minä kirjotin sen mutta se poistettiin, ehkä ihan hyvä vaan. T. Aloittaja
- Anonyymi00025UUSI
Kauniita ja viisaita sanoja ja vainoaja tietää tämän.
Vainoajalle sanon täsää nyt tämän.
Sinä et ole se kuka minun ajatteluani määrää vaan minä itse.
Olet ruma, heikko, kateellinen, idiootti.
Idiooti siksi että luulet etten tiedä kuka sinä olet. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kauniita ja viisaita sanoja ja vainoaja tietää tämän.
Vainoajalle sanon täsää nyt tämän.
Sinä et ole se kuka minun ajatteluani määrää vaan minä itse.
Olet ruma, heikko, kateellinen, idiootti.
Idiooti siksi että luulet etten tiedä kuka sinä olet.No minä en vainoa ketään, jätä mut rauhaan. En tunne sua etkä sä mua .T. Aloittaja
- Anonyymi00027UUSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52994
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21842- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔44710- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke23628Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40591
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok117518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
- 25502
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10498