Ovat vain sinulle ja minä toivon että sinä ymmärrät sen
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Et ole ikinä sanonut tai viestinyt, tehnyt IRL mitään sellaista, että voisin uskoa sitä.
N>M- Anonyymi00002
Tarkoitan täällä palstalla naiselle
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkoitan täällä palstalla naiselle
Niin, mutten usko sitä hänestä, että on kirjoittanut tällä palstalla kaikki viestinsä mulle, tuosta syystä, että IRL ei ole koskaan osoittanut mitään sellaista.
N>M
- Anonyymi00003
Kukaan ei sinua noista teksteistä tunnista..:
- Anonyymi00004
Tai sitten tunnistaa.
- Anonyymi00005
Niin justiin ensin sanotaan että ei saa käyttää tunnisteita ja sitten käy näin... Pakkohan se on sitten tähän laittaa. Oltiin katsomassa junia.
- Anonyymi00032
Mä ainakin tunnistan hänet👍🙏🏻🤴🏻
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mä ainakin tunnistan hänet👍🙏🏻🤴🏻
Anna joku tunniste aloittajasta. Aloittaja voi sitten varmistaa, että osui oikeaan.
- Anonyymi00006
Minä en ymmärrä sitä. Voit yhtä hyvin lopettaa.
- Anonyymi00013
Minä en ymmärrä sitä miksi sinä jatkuvasti torjut minua kun minä en ole mitä Minä olen tehnyt sinulle??
- Anonyymi00007
Höpsö kyllä sen tiiän.
- Anonyymi00008
Ehkä hän ymmärtää, ehkä ei. Hän tuskin tietää, mikä on kirjoittamaasi ja mikä ei. Mutta jos tunnette irl niin ehkä hän luottaa siihen pohjaan eniten.
- Anonyymi00010
Asuin kerran vastapäätä yhden miehen naapurissa. Jokainen päivä seurasin ikkunasta, miten hän otti jääkaapista täytekakun, kaivoi lusikan, mittaili kakkua ja lopulta laittoi sen takaisin syömättömänä jääkaappiin. Sama toistui joka ikinen päivä. Lopulta kakku oli täysin mädäntynyt. Edelleen mies mittaili kakkua, erona vain se, että hän piteli jo nenästä kiinni tehdessään niin.
”Et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan”
Joskus tulee se päivä, ettei sinulla ole enää mitään säilytettävää. - Anonyymi00011
Kasvotusten kaikki on niin hyvin. Otat palstan aiheita puheeksi kanssani usein kasvotusten. Harmillisesti vain yksi niistä on ollut minun kirjoittama. Vaikuttaa vahvasti siltä, että omit kaikenlaista. Kyllä sinut tunnistan.
- Anonyymi00014
Täällä on todella vaikea tunnistaa ketään ilman mitään merkkiä ja tunnistetta. No se on minulla kyllä että minä omin vähän liikaa mutta kun en ole varma enkä minä nyt ole hirveästi vastaillut muiden ketjuihin kun tehnyt vain omia ja ne on kaikki vain sinulle. Minulla on ihan järkyttävä ikävä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täällä on todella vaikea tunnistaa ketään ilman mitään merkkiä ja tunnistetta. No se on minulla kyllä että minä omin vähän liikaa mutta kun en ole varma enkä minä nyt ole hirveästi vastaillut muiden ketjuihin kun tehnyt vain omia ja ne on kaikki vain sinulle. Minulla on ihan järkyttävä ikävä.
Tarvin tunnisteet meistä molemmista.
- Anonyymi00012
Ehkä sinä saat sitten täällä kirjoittelusta iloa ja kaikkea mitä ikinä haluatkaan. Eli ymmärrän kyllä ja ainahan täällä joku vastaa ja saa iloiseksi.
Olen siinä mielessä ihan täysin erilainen että kaipaan ihan oikeaa rakkautta ja tunnetta enkä elä tunteita ja kommunikaatiota palstan kautta. Meitä on tietysti moneen junaan.- Anonyymi00015
En minä saa täällä kirjoittelusta mitään iloa vaan koitan tavoitella sinua ja haluan oikeaan yhteyteen sinun kanssa. En minä tänne olisi muuten tullut ollenkaan. Ainoa paikka mistä sinut löysin. Minä en ymmärrä miksi sinä täällä päivystät ketä sinä täällä etsit ja tapailet? Minä tulin vain sinun takia tänne.
- Anonyymi00016
Oikea rakkautta minäkin tässä kaipailen koko ajan miksi sinä minua hylkäät miksi miksi miksi miksi mitä tämä on miksi sinä olet tuollainen minulle nyt???
- Anonyymi00017
Sinä et vastaa puhelimeen kun minä haluan jutella oikeasti näitä asioita enkä täällä palstalla olla ollenkaan... Minä luulen että sinä itse pelailet ja harrastat täällä jotain muiden kanssa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinä et vastaa puhelimeen kun minä haluan jutella oikeasti näitä asioita enkä täällä palstalla olla ollenkaan... Minä luulen että sinä itse pelailet ja harrastat täällä jotain muiden kanssa.
Miksi sinä et halua jutella minun kanssa oikeasti? Miksi täällä mitä tämä oikein on? Minä tulin tänne etsimään sinua kun ei mitään muuta paikkaa enää ole. Tai sitten minä lähden ajamaan sinne sinun luo.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
En minä saa täällä kirjoittelusta mitään iloa vaan koitan tavoitella sinua ja haluan oikeaan yhteyteen sinun kanssa. En minä tänne olisi muuten tullut ollenkaan. Ainoa paikka mistä sinut löysin. Minä en ymmärrä miksi sinä täällä päivystät ketä sinä täällä etsit ja tapailet? Minä tulin vain sinun takia tänne.
Jos haluaa oikeasti tavoittaa niin silloin ihminen koittaa kaikkensa tavoittaa ihan muualla kuin palstalla. Ehkä tämä tälläinen sitten joillekin riittää.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos haluaa oikeasti tavoittaa niin silloin ihminen koittaa kaikkensa tavoittaa ihan muualla kuin palstalla. Ehkä tämä tälläinen sitten joillekin riittää.
No selvä minä tulen sitten sinne En minä muutakaan enää keksi. Toivottavasti olet sitten minua vastassa kun tulen ensi viikolla. 🚂🚃🚃🚃🚃🚃
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän että tällainen riittää En minäkään täällä halua olla vaan hänen kanssa oikeasti. 🍁
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän että tällainen riittää En minäkään täällä halua olla vaan hänen kanssa oikeasti. 🍁
Onnea teille sitten kauheesti, tulethan tänne heti kertomaan kun olet hänen kanssa oikeasti.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onnea teille sitten kauheesti, tulethan tänne heti kertomaan kun olet hänen kanssa oikeasti.
Kimppaan. Tai voithan laittaa sen päivityksen sinne Metan alustalle että olet nyt parisuhteessa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ollaan täällä, kun puhelinta ei saa käyttää nyt eron hetkellä. Telepatialla mennään...🤗
- Anonyymi00019
Mitä tämä kaikki merkitsee? 😭
- Anonyymi00021
Olet ilmeisesti se 🐒🍂 tyyppi?
- Anonyymi00027
🐒🍂=🐺
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
🐒🍂=🐺
Miten apinalehdistä tulee kissa?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miten apinalehdistä tulee kissa?
Tuo on susi eikä kissa. Ei tosin siinäkään ole mitään järkeä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuo on susi eikä kissa. Ei tosin siinäkään ole mitään järkeä.
Ja minäpä olen 🦨
- Anonyymi00025
Mitä siitä olisi hyötyä ja mistä täällä muka voi tietää mikä on kenellekin
- Anonyymi00028
eli tuntematon on kirjoittanut harhaisesti muka jollekin tuntemalleen, jatka samaan malliin harhaisuuspalstalla
- Anonyymi00030
Miekin oon kirjoittanut hajanaisesti vuoden ajan p-naiselle. Nyt alkaa onneks helpottaa, joten jospa täältä pääsis hiljakseen pois. Suosittelen samaa muillekin.
- Anonyymi00035
Turha toivo. En voi mitenkään löytää niitä viestejä. Eihän tuosta voi mitenkään tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100745Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407