Antikainen ja Aittakumpu yhdessä Pridea vastaan

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten kansanedustajat Sanna Antikainen ja Pekka Aittakumpu ovat molemmat tyytyväisiä kuullessaan, että Helsinki Pride suunnittelee nuorisotyön lakkauttamista. Mahdollisen päätöksen taustalla on järjestöihin kohdistuvat rahoituksen leikkaamisten paineet.

Molemmat kansanedustajat Antikainen ja Aittakumpu ovat terveiden perhearvojen puolestapuhujia. Pekka Aittakumpu on siviiliammatiltaan pastori.

Yhteisessä lausunnossaan kansanedustajat peräänkuuluttavat nuorten aitoa tukemista ja heistä välittämistä.

"Nuoret tarvitsevat ennen kaikkea turvallista ja asiantuntevaa apua mielenterveyden ongelmiinsa. Jos nuori kärsii ahdistuksesta tai muista mielenterveyden ongelmista, meidän pitää selvittää niiden taustat ja tarjota asianmukaista hoitoa eikä ohjata nuorta ideologisten järjestöjen piiriin"
- Antikainen & Aittakumpu

23

84

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aittakumpu vaihtoi Simulan Antikaiseen?

• Anonyymi00002

Komentaja Vornasella voi olla sanansa sanottavana.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Komentaja Vornasella voi olla sanansa sanottavana.

Vorna puolustaa kyllä vielä paikkaansa!

• Anonyymi00003

Rahoittakoot Pride-liike oman toimintansa.

• Anonyymi00004

Mites nämä persut suhtautuvat puolueensa homoihin, meppiä unohtamatta?

• Mitenkähän fariseus Aittakummun omat avioasiat?🤔

• Anonyymi00005

Myös Sebastian ja Alan vastustavat jyrkästi Prideä, minkä tynkkystelyltään ehtivät.

• Anonyymi00006

Missä ongelma homoja suoIi24 palstoilla 24/7 365vrk kivittävä Soinisti? Homoja löytyessä huomattavia määriä jotka ei halua olla priden kanssa missään tekemisissä siitä tullessa äärivassareiden politiikkaa enemmän kuin homojen asioita ajava liike.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Missä ongelma homoja suoIi24 palstoilla 24/7 365vrk kivittävä Soinisti? Homoja löytyessä huomattavia määriä jotka ei halua olla priden kanssa missään tekemisissä siitä tullessa äärivassareiden politiikkaa enemmän kuin homojen asioita ajava liike.

Tynkkystely on mielestäsi pop!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tynkkystely on mielestäsi pop!

Kyllä se fetissi homoihin on yksinomaan sinulla vttuileva luotsi joka 24/7 suoIi24 palstoilla niistä kirjoitat ilman että kykenet sitä koskaan lopettamaan. Mistä tulikin mieleeni milloin sinä misogynisti tulet kaapista?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä se fetissi homoihin on yksinomaan sinulla vttuileva luotsi joka 24/7 suoIi24 palstoilla niistä kirjoitat ilman että kykenet sitä koskaan lopettamaan. Mistä tulikin mieleeni milloin sinä misogynisti tulet kaapista?

Tynkkysteletkö rahasta vai millä rahoitat viinan juontisi juoppo?

• Anonyymi00008

Perussuomalaista kaksinaismoralismia:
      - Olen ylpeä siitä, että olen homo.
      - Vielä ylpeämpi olen siitä, että olen perussuomalainen homo.
      - Kaikkein ylpein olen siitä, että olen perussuomalainen homo, joka vastustaa Prideä.

• Anonyymi00009

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

24/7-365vrk vuodessa...https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??

Sinulla se pakkomielle on.

• Anonyymi00010

Ap voisi kertoa siitä että mikä on syynä hänen 100%:sti sairaaseen persupakkomielteeseensä, joka ei vaan häviä mihinkään.
      Edes jotenkin psyykeltään terve ihminen toipuu vähitellen vastoinkäymisistä eikä jää niihin vellomaan lopuksi ikäänsä.

• Anonyymi00011

Miksi olet tällä pasltalla jos se ahdistaa sinua noin paljon?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi olet tällä pasltalla jos se ahdistaa sinua noin paljon?

Sinä ap auot taas päätä ap:lle joka olet sinä itse.

• Anonyymi00013

Siinähän se vitsi ap että Halla persut ajaa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Mistä huolimatta sinä maalitat Halla persuja 18-22 tuntia s24 palstoilla pakkomielteisesti vuoden jokaisena päivänä oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus. Soinia palvoen naurettavuuksiin asti jota on kiittäminen siitä, että Halla persut istuu hallituksessa ja siitä, että Soini sinisineen on ulkona politiikasta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Siinähän se vitsi ap että Halla persut ajaa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Mistä huolimatta sinä maalitat Halla persuja 18-22 tuntia s24 palstoilla pakkomielteisesti vuoden jokaisena päivänä oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus. Soinia palvoen naurettavuuksiin asti jota on kiittäminen siitä, että Halla persut istuu hallituksessa ja siitä, että Soini sinisineen on ulkona politiikasta.

Tiedätkö mikä on hammakeiju?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tiedätkö mikä on hammakeiju?

Jaa,a olisikohan se yksi sinun sängyn alla olevista persumöröistä jotka saa sinut aina laskemaan allesi?

• Anonyymi00023
        UUSI

"Milloin ta annatte estot Suom254 palstoille tälle muille keskustelijolle v..ttuilevalle hulluluotsille?"

Kopio ilmoituksesta ylläpidolle sinusta muille keskustelijoille v..ttuilevasta luotsista. Lopputuloksella missä tämä viesti katoaa sinun jatkaessa v..ttuilua muille keskustelijoille ylläpidon suojeluksessa.

• Anonyymi00014

Minne katosivat Priden miljoonat...?

• Anonyymi00024
      UUSI

Saako Sanna vaiko Jenna napattua Pekan kokonaan itselleen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      68
      1095
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1054
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      916
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      62
      862
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      124
      835
    6. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      134
      817
    7. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      57
      756
    8. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      731
    9. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      20
      720
    10. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      47
      650
    12. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      617
    13. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      602
    14. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      128
      602
    15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      600
    16. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      82
      596
    17. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      594
    18. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      593
    19. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      590
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      559
    Aihe