Taas on tulossa lisää konkursseja ja työttömiä

Anonyymi-ap

Polttoaineiden hinnan nousu lisää yritysten konkurssiriskiä ja johtaa konkursseihin erityisesti aloilla, joilla polttoaine muodostaa suuren osan liiketoiminnan kokonaiskustannuksista. Erityisesti kuljetusala, maatalous, maansiirto ja metsäkoneala ovat erittäin alttiita polttoaineen hintapiikeille.

26

77

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä vaan Suomen hallitus voi niin vähän vaikuttaa polttoaineiden hintoihin. Olemme vuosien ja vuosikymmenten mittaan aikaansaaneet niin suuren menokuorman, jotta veroja on kerättävä ja polttoaineet ovat yksi hyvä verolähde. Kun ensin riisutaan kuluja riittävästi, niin sen jälkeen on verojenkin keräämisessä mahdollista alkaa tinkaamaan. Julkiset palvelut ovat yksi suuri verosyöppö, joten niistä tinkimällä vaikka 10 miljardia, niin aletaan olemaan lähellä tasapainoa, jonka jälkeen vielä vähän ja polttoaineveroakin voidaan laskea!

• Anonyymi00003

Kuviitteelinen porvari yritti olla fiksu.
        Mutta meni hallituksen nuoleskeluun.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuossa kommentissani ei nuoleskella ketään vaan se esittää sen miten on toimittava jos halutaan parempaan!

Velat on maksettava ja on tultava toimeen sillä mitä oikeasti ansaitaan!

• Anonyymi00008
        YXKAXEX kirjoitti:

Tuossa kommentissani ei nuoleskella ketään vaan se esittää sen miten on toimittava jos halutaan parempaan!

Velat on maksettava ja on tultava toimeen sillä mitä oikeasti ansaitaan!

Miten velat maksetaan jos tuhotaan kaikki kuten nyt juuri tehdään?

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Miten velat maksetaan jos tuhotaan kaikki kuten nyt juuri tehdään?

Velat maksetaan tuottavuuden tuloksille, ei niitä sosiaaliavulla makseta! Kuten olen ehkä useamminkin maininnut niin menot pitää saada alas ja tuloja lisää ja tulot ovat suhteessa tuottavan yritystoiminnan tuloksiin. Yritysten toimintaympäristöä pitää korjailla yritysten toiveiden mukaan, ei siis ay toimijoiden!

• Anonyymi00009

Hallitus levittää käsiään ei voi tehdä mitää. KUINKa ollakkaan niin velkarahassa MILJARDIN edestä rikkaille verohelpotuksia. Homma hoitui äkkiä. Miksi rikkaille pitää antaa lisää ja muut tahot maksajiksi laittaa, leikkauksin. Jokainen tietää että kerätyt rahat eivät riitä. Hävetkää hallitus ette ole Suomen asialla vaan rikkaiden. Miksi EK on nyt hyvin hiljaa?. Eikö ole enään riistettävää?. Hallitus ja EK on Suomen tuhopari.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

ORASTAVAA KASVUA PETTERILLÄ.

PARTURIIN.

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hallitus levittää käsiään ei voi tehdä mitää. KUINKa ollakkaan niin velkarahassa MILJARDIN edestä rikkaille verohelpotuksia. Homma hoitui äkkiä. Miksi rikkaille pitää antaa lisää ja muut tahot maksajiksi laittaa, leikkauksin. Jokainen tietää että kerätyt rahat eivät riitä. Hävetkää hallitus ette ole Suomen asialla vaan rikkaiden. Miksi EK on nyt hyvin hiljaa?. Eikö ole enään riistettävää?. Hallitus ja EK on Suomen tuhopari.

Meillähän on yhtenä esteenä nousulle ollut pääomien puute. Pääomaa ei ole kyennyt hankkimaan, koska jos ansaitset enemmän niin ne lisäansiot viedään verotuksen keinoin eli systeemi on ollut perin sosialistinen. Kun veroprogressiota korjataan parempaan suuntaan se auttaa, mutta ei päivässä vaan vuosien ja vuosikymmenten mittaan.

Eikä verotuksen korjauksilla anneta mitään kenellekään, vaan heiltä viedään vähemmän, omaa ansiotaanhan he vain silloin saavat pitää hieman enemmän!

Se on sosiaalitoimisto joka antaa eli jakaa muiden ansioita vastikkeetta!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kun rikkaat on niitä jotka tätä maailmaa pyörittää. Alkakaa köyhät rikkaaksi.

• Anonyymi00014
        UUSI

Nuolijoiden nuolija, vaikka itse onkin se köyhä, jota orpaska käyttää surutta käsikassaranansa, säälittävä vanhus.💩💩

• UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nuolijoiden nuolija, vaikka itse onkin se köyhä, jota orpaska käyttää surutta käsikassaranansa, säälittävä vanhus.💩💩

Oletko verotoimistossa työssä vai mistä päättelet taloudellisen asemani? Saattaapihan se olla jotta olen sinuakin vauraammassa asemassa talouteni suhteen! Vanhus kyllä olen vuosia jo työeläkettä nauttineena! Mutta mitä sinä minussa säälit? Voisitko kertoa!

• Anonyymi00001

Hallitus valehteli sopeuttaneensa 10 miljardia.
      Todellisuudessa noin kolme miljardia
      ja vähintään seitsemän on siirretty rahaeliitille.

• Jps hallitus on vähentänyt menoja 10 miljardia niin se on sopeutuksen määrä. Jos taas muita kuluja on noussut miljardi kaupalla vaikka turvallisuuden puitteissa, niin se on eri juttu. Ellei menoja olisi supistettu niin menot olisivat vielä suuremmat!

• Anonyymi00011
        UUSI

PETTERIHÄN TINKI JO KYMMENESTÄ VIITEEN.

KÄYKÖ KOKOOMUKSEN KANNATUKSELLE SAMOIN?

• Anonyymi00002

He saavat vaan pienempää palkkaa. Palkka on suurin menoerä. Eläkkeet, verot, sosiaalikulut, vakuutukset, yms.
      Polttoainekulu oikeasti ei tuhoa vaan kaikki muu. Suomessa on elätettävien joukko niin suuri että työläinen ei sitä voi elättää. Julkinen puoli on nettotappiota kaikki. Kenkää vaan reilulla kengällä ja palkkoja pienemmäksi.

• Anonyymi00004

Hyvinvointi valtio perustuu siihen, että kaikilla on rahaa, eikä vain pienellä ryhmällä.

Takaan että sinä et ole elämässäsi pärjännyt hyvin, tuolla järjenjuksulla mitä sinulla on.

🤔🤔🤔 epäilen että nyttenkin saat jonkinmoista avustusta.

• Anonyymi00005

Tuohon kellonaikaan, vain kirjoittelee sellainen joka ei käy ansiotyössä.

Mutta voin sanoa, että porvarit tykätään sinun kaltaisesta 🫏:sta.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyvinvointi valtio perustuu siihen, että kaikilla on rahaa, eikä vain pienellä ryhmällä.

Takaan että sinä et ole elämässäsi pärjännyt hyvin, tuolla järjenjuksulla mitä sinulla on.

🤔🤔🤔 epäilen että nyttenkin saat jonkinmoista avustusta.

Hyvinvointivaltiossahan sinun, kun olet terve työikäinen, pitää itse ansaita se hyvinvointisi!

Hyvinvointia ei voi rahoittaa velalla, jos niin tekee niin se antaa vain hetken kuvitelman siitä ja kun maksun aika koittaa niin tulee entistä pahempi pahoinvointi! Hyvinvointi pitää itse ansaita!!

• Anonyymi00015
        UUSI
        YXKAXEX kirjoitti:

Hyvinvointivaltiossahan sinun, kun olet terve työikäinen, pitää itse ansaita se hyvinvointisi!

Hyvinvointia ei voi rahoittaa velalla, jos niin tekee niin se antaa vain hetken kuvitelman siitä ja kun maksun aika koittaa niin tulee entistä pahempi pahoinvointi! Hyvinvointi pitää itse ansaita!!

T.1.5.5.1.T

• Anonyymi00016
        UUSI
        YXKAXEX kirjoitti:

Näinhän orpo/purra on juurikin tehnyt, rahoittaneet eliitin hyvinvointia ennätysmäärällä uutta velkaa, oletko eri mieltä velanotosta????? s..tanan seniili!

• Anonyymi00006

Ketkulat suunnittelee kilometrivähennystä verotukseen koska ajavat itse sähköautolla...taas eläkeläiset ja pienituloiset jää nuolemaan näppejään..kyllä kokoomus osaa suunnitella kaikkiasiat niin että heille jää isoimmat hyödyt

• Anonyymi00017
        UUSI

Sähköautot on välivaihe tulevaisuuden vetyautoihin, ei kannata investoida "kuolevaan" tekniikkaan.

• Anonyymi00007

Hallitus väittää huojentaneensa jo työmatkustamisen kustannuksia,
      kun nosti vähennystä satasen vuodessa.

• Anonyymi00013
      UUSI

Hallitus, Hallitus ja Hallitus. Lopettakaa nyt jo itkeminen ja tehkää jotain toimeentulonne hyväksi. Jos ei ole töitä niin työllistäkää itse itsenne. Ei se vaadi kuin hyvä yritysidea ja sillä selvä ja sitten voitte vaikka työllistää muutaman työttömän kun rikastutte. Kotisohvalla makaamalla harvoin pääsee rikastumaan, tosin sekin voi olla mahdollista.

• Anonyymi00018
        UUSI

Jep, eläkkeellä kun olen, olen alkanut tekemään "pikkuremppoja" ilman kuittia, kyllä kannattaa, tilauskirja jo vuodeksi eteenpäin TÄYNNÄ!, teen kun se minulle sopii, silti kysyjiä riittää.
        Kiitos orpo kannustuksesta!, kiristä ja leikkaa vaan lisää, mun tulot kasvaa.😄🫶

• Anonyymi00020
        UUSI

Ottaako koville, kun hallitus lisää mm. konkursseja?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      73
      1203
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      103
      1191
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      77
      1068
    4. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1055
    5. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1008
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      920
    7. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      888
    8. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      131
      860
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      815
    10. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      801
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      711
    12. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      707
    13. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      72
      701
    14. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      696
    15. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      672
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      647
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      642
    18. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      639
    19. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      622
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      614
    Aihe