💐 Toisin sinulle kimpun, rakkaani,
🌸 pioneja pehmeitä kuin suudelmat,
🌹 ruusuja punaisia kuin ikäväni,
🤍 liljoja valkeita kuin aamun valo.
🌷 Lisäisin joukkoon neilikoita,
🌼 freesioita ja pieniä päivänkakkaroita,
💐 ja sitoisi kaiken yhteen
yksi ainoa ajatus:
🌹 jokainen kukka sanoisi puolestani
💞 sen, mitä sydän toistaa hiljaa:
minulla on ikävä sinua, kultani mun . ❤️🌸💐
Kukkakimppu
32
340
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Oi kuinka kaunista. Mullakin on ikävä ❤️🫂
- Anonyymi00002
Tilauksessa myös Ukonhattu & Ritarin Kannus 🥰
- Anonyymi00003
On varmaan tärkeä tää sun olematon rakkaus kun täällä pitää päteä. Nolo
- Anonyymi00004
Joo täällä palstalla on myös kauniita ja hienoja sanoja, mutta ei ne liikuta millään tavalla itseä (ei pahalla enkä tarkoita henkilökohtaisesti) Itselle on ehdottoman tärkeää konkreettisuus koska eläminen ja elämä tarvitsee myös käytäntöä ja se että on jotain oikeaa.
Siten kylläkin voin miettiä että miksi vielä täällä roikun kun tämä paikka on vain haaveilijoille. Tottumus varmaankin.- Anonyymi00005
Niin oikeassa olet samaa mieltä minäkin. Ja nyt minä lopetan tämän tähän täällä pelleilyn. Ap
- Anonyymi00006
Onhan se niin, että jos oikeasti on jollain ikävä ja rakastaa niin se ottaa kyllä oikeasti yhteyttä. Itse olen kyllä ainakin yrittänyt... 😭 Ap 🐒
- Anonyymi00026
1800?
- Anonyymi00007
Ap:lle
Olisinpa rakkautesi kohde, on ihana lukea kaunista kirjoitusta. Kaikkea hyvää Sinulle, toivottavasti saat takaisin rakkautesi kohteen 🤗 - Anonyymi00008
Mutta kenelle...arvaanko, kaunista...
- Anonyymi00009
Täällä ei voi tietää...mutta millainen onkaan tuo Ritarin kannus...?
- Anonyymi00010
Nyt ehkä tiedän...toivottavasti!
- Anonyymi00011
Siis sen kenelle...
- Anonyymi00012
Vai enkö tiedä...taidan poistua minäkin...
- Anonyymi00013
No kukaan ei tiedä sinua...
Kerro nyt jotain itsestäsi. 🐒 - Anonyymi00014
Dallaspulla
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Dallaspulla
Se niin on että ei täällä mene kuin nuppi sekaisin kun näitä lukee ja selaa ja ihmiset vaan haaveilee ja ihmettelee ehkä elää omaa oikeaa elämää. Niin kuin minun kaivattu sanoi Ei täällä kukaan järkevä pyörittämisessä paikassa. 🐒🥜🚃🚂
- Anonyymi00015
Jaa...mitähän kertosin?
- Anonyymi00018
No jotain mitä ollaan yhdessä tehty esimerkiksi. 🐒
- Anonyymi00019
Tai esine tai asia joku jonka minä tunnen tiedän. 🐒
- Anonyymi00017
Piti sanoa siis eivät elä omaa elämää... Olishan se mukava jos oikeasti saisi kaivattnsa kiinni jirl a saisi jutella asioista aidosti ja oikeasti ikävä on ikävä ei lopu koskaan... 🐒🥜😥❤️
- Anonyymi00020
Kukkia, mitäpä muutakaan.
- Anonyymi00021
En keksi...no nainen
- Anonyymi00022
No mitä kuunneltiin radiosta? 🐒🥜
Itse asiassa tuo apina ja papu on kyllä niin hyvä vinkki että ei voi mennä ohi jos on oikea.
- Anonyymi00023
Onko se niin että kiinni oleva puhelin kertoo paljon enemmän kuin mikään. Ja olen minä täältä jo haukkujakin saanut lukea jotka tuntui osuvan minuun. 🐒
- Anonyymi00024
Ei sitten minulle...en tiedä noista
- Anonyymi00025
Puhelin...?
- Anonyymi00027
Et kai ole...?
- Anonyymi00028
Pionit.... rakastan pioneja🌸🌸🌸🌸
- Anonyymi00029
Ne on kyllä kauniita. Tuoksuu hyvälle. Aivan kuten hänkin. 🐒
- Anonyymi00031
Okei, mutta tilasin kyllä koiranpennun.😏
- Anonyymi00033
🐕🐕
- Anonyymi00032
Kukista tulee mieleen mokanneen miehen ulkokultaiset pahoittelut. Joten tämä ei lämmitä minua. Ostan kukkani itse. Käytös ja sanojen kohtaaminen merkkaavat, eivät lahjat. Entä ole mikään simppeli Sofia Bölörf.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen381828- 791331
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841281Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m141173Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291075Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.93980- 74979
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok147781Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast53751Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86717Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää56680Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13679Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27658- 43655
- 147651
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93622- 28618
- 51617
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.95615- 47587