Joista toiset eivät voi tietää. Olisi ihan hyvä, jos osaisi ottaa tämän huomioon elämässä.
Voimia muillekin omaan taisteluunsa. Yritän antaa anteeksi ja unohtaa vääryydet.
Jokaisella on taistelunsa
20
284
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Minulla ei ole aikomustakaan antaa anteeksi vaan olen katkera ja vihainen ikuisesti !! Haistakaa paska
- Anonyymi00002
onko tää nyt tämmönen mein kampf hetki?
- Anonyymi00003
Niin ja vastaan vain asiallisiin kommentteihin. Unohtui mainita...
Ap- Anonyymi00004
älä unohda mainilaa!
- Anonyymi00005
Jos toisen elekieli kertoo, että ei ole halua, kiinnostusta, ei mitään. Niin montako vuotta joku jaksaa vääntää? Kyllä ne ajat todellakin ovat menneet jo menojaan, kun ei enää naamaa ja nimeä osaa yhdistää.
- Anonyymi00007
se on afasiaa, kun ei nimet enää yhdisty
- Anonyymi00006
Kaikkea ei voi antaa anteeksi.
- Anonyymi00008
Tämä periaatteessa voisi olla minunkin aloitukseni, mutta ei ole.
- Anonyymi00009
Älä välitä, se ei ole sinun taistelusi. Tuulimyllysi on toisaalla.
- Anonyymi00010
Aika monen aloitus voisi varmaan olla, kun täällä ollaan.
Ap - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä välitä, se ei ole sinun taistelusi. Tuulimyllysi on toisaalla.
Enpä tiedä mistä aloittaja puhuu. Tiedätkö sinä? Entä tiedätkö mistä minä puhun, kun puhun vääryyksistä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Enpä tiedä mistä aloittaja puhuu. Tiedätkö sinä? Entä tiedätkö mistä minä puhun, kun puhun vääryyksistä?
Tiedätkö sinä, mistä minä puhun, kun puhun tuulimyllyistä? Osaatko nostaa itseäsi niskasta korkeammalle?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tiedätkö sinä, mistä minä puhun, kun puhun tuulimyllyistä? Osaatko nostaa itseäsi niskasta korkeammalle?
Taistella tuulimyllyjä vastaan -sanonta tulee kirjasta jossa oli mies joka taisteli tuulimyllyjä vastaan, Don Quiotekohan oli nimensä . Käytetään kuvaamaan toivottomia taisteluita. En tiedä, mihin viittaat minun tuulimyllyilläni, sehän olisikin outoa jos tietäisit.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja en varmaan osaa nostaa itseäni.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja en varmaan osaa nostaa itseäni.
Ei se mitään, ei kukaan myöskään tiedä mistä vääryyksistä puhut.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei se mitään, ei kukaan myöskään tiedä mistä vääryyksistä puhut.
Yritän kuitenkin nostaa itseäni niskasta korkeammalle. Kiitos tsempistä jos se sellaista oli ja jos olet edelleen sama kirjoittaja.
- Anonyymi00013
Jokaisella on oikeus olla antamatta anteeksi, mutta päätän toimia toisin. Oman mielenrauhan takia ja vaikka kukaan ei sitä ole pyytänyt.
Ap- Anonyymi00016
Hyvä päätös. Pyrin samaan. Yleensä kuitenkin pahuuden tekemisen on loputtava, ennen kuin pystyy asennoitumaan anteeksiantoon.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hyvä päätös. Pyrin samaan. Yleensä kuitenkin pahuuden tekemisen on loputtava, ennen kuin pystyy asennoitumaan anteeksiantoon.
Totta. Anteeksi pystyy antamaan vasta, kun vääryydet loppuvat.
Ap
- Anonyymi00020
Kyllä näin on varsinkin kun kukaan täällä tunne tai tunnista kirjoittajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407