Miksi esim. Erkkilänkadulla on ennen suojatietä hidaste AUTOILIJOILLE,
mutta ei samassa kohtaa pyöräilijöille?
Saa ajaa alamäkeen suoraan lasten päälle koulun kohdalla lujaa jarruttamatta suojatiellä? ( usein pahoja vaaratilanteita.)
Miksi pyöräilijöille opetetaan ihan kaikessa,
ettei mikään sääntö koske heitä liikenteessä?
Samoin Kyttälänkadulla, katu on niin kapea rakennustyömaan kohdalla että juuri mahtuu auto ajamaan ja näkyväisyys heikko, mutta liikennemerkki on ettei kiellettyyn ajosuuntaan merkki koske pyöräilijää?
Kenen syy kun pyöräijä ajaa kuorma-auton nokkaan kiellettyyn ajosuuntaan, kun autolla ei mahdollisuutta väistää?
( joka päivä läheltäpiti tilanteita , pyöräijän välipitämättömyydestä johtuen, ja vieressä leveä jalkakäytävä jota voisi käyttää..)
Asiallisia näkökulmia ei pakkomielteisiä vastakkain asetteluja, tack.
PYÖRÄILIJÄ
11
53
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Olisit itse esittänyt asiallisen näkökulman, jos toivot niitä muilta.
- Anonyymi00002
Siinähän tuossa on kyse,
mitä mieltä olet tästä asiasta,
et kirjoittajasta?
Älä tapasi mukaan yritä kääntää valokeilaa pois , oikeasta asiasta.
Kuten kohdallanne, asiassa pysyminen,
ja yhden asian ympärillä pysyvä keskustelu, on täysin mahdotonta,
sori ja koita kestää itseäsi.......... - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siinähän tuossa on kyse,
mitä mieltä olet tästä asiasta,
et kirjoittajasta?
Älä tapasi mukaan yritä kääntää valokeilaa pois , oikeasta asiasta.
Kuten kohdallanne, asiassa pysyminen,
ja yhden asian ympärillä pysyvä keskustelu, on täysin mahdotonta,
sori ja koita kestää itseäsi..........Olen sitä mieltä että väite "pyöräilijöille opetetaan ihan kaikessa, ettei mikään sääntö koske heitä liikenteessä" on valehtelua.
- Anonyymi00003
Pyöräilijät, opetetaan täysin laista ja asetuksista piittaamattomiksi,
ja tätä vahvistetaan ja tuetaan, esim. pyöräparkit joissa pyöränromuja lojuu pitkään , tai tyhjänä talvet ,
ajaminen on jokaisen nähtävänä jos haluaa nähdä?- Anonyymi00006
Missä opetetaan? Kansanopistossako?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Missä opetetaan? Kansanopistossako?
Kyselijäpösilö taas kyselemässä.
- Anonyymi00005
Minulle ei koskaan ole opetettu, ettei liikennesäännöt koskisi pyöräilijöitä. Olen kyllä oppinut ihan päinvastaista, että liikennesäännöt koskevat myös pyöräilijöitä.
- Anonyymi00007
Jos kielletty ajosuunta ei kohdassa koske pyöräilijöitä, niin sitten saa pyöräillä siihen suuntaan.
https://maps.app.goo.gl/YzT8qDLDSiCuDBPn9
Sehän ei tarkoita sitä, että voi pyöräillä miten sattuu, vaan pitää silti noudattaa liikennesääntöjä. - Anonyymi00008
"Saa ajaa lasten päälle" väite on sekin mielenvikainen. Liikenteessä ei ole koskaan mitään "päälle ajo" oikeutta missään tilanteessa. Ei saa ajaa toisen päälle, tai toista päin, vaikka se toinen toimisi sääntöjen vastaisesti. Siinäkään tilanteessa ei synny mitään "päälle ajo" oikeutta.
- Anonyymi00010
Miksi siinä on autoilijoille hidaste, mutta ei pyöräilijöille,
Kai tämän takana olevan asian nyt , hyvä lapsi ymmärrät? - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi siinä on autoilijoille hidaste, mutta ei pyöräilijöille,
Kai tämän takana olevan asian nyt , hyvä lapsi ymmärrät?Kannattaa varmaan kysyä siltä taholta, joka on kyseisen hidasteen tehnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11833- 43814
- 62768
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 104507
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44485
- 32469
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
- 43407