selittää miksi helluntaipastorit lupaavat pelastusvarmuuden / helluntailaisten ylöstempauksen / taivaspaikan ?
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Et.Korean YoncyCho sai 8 milj.dollaria, joista tuli 3 vuotta vankeutta. Poika sai paljon pitemmän tuomion.
- Anonyymi00002
voiko aloittaja täypäisyyttään etsiä ja lukea Raamatusta JEESUKSEN täytetyn työn perusteet ja sen tuoman lupaus- taivaspaikan lasimerelle.
oletko aloittaja koskaan kuullutkaan ja lukenut Raamattua?
Sana- Vapahtaja- PYHÄ HENKI ja JUMALA on tässä yhtälössä yhtä, mitä kyselet helluntalaisuudesta... ja se sama on muillekin, kuin hellutalaisille, ----vaikeetako?
ts- pelastusvarmuus tulee Sanasta, ja sitä on se usko- eli usko lupaukseen.. PYHÄ HENKI on taas neuvomassa ja ohjaamassa sanan kautta- armonkansalaisia- koska olemme "päivän " opetuslapsia.
Eilinen on mennyt- huomista ei ole, ja on tämäpäivä- missä auttaa HERRA..... USKOTKO SEN?
sitten, joka tunnustaa MINUT ihmisten edessä- hänet minä tunnustan ISÄNI edessä, sanoo Herramme- ja Vapahtajamme. - Anonyymi00003
https://aktiivikristinusko.fi/25-motivoivaa-raamatunjaetta-lupauksista-joista-voimme-iloita
25 motivoivaa raamatunlausetta lupauksista, joista voimme iloita
Jumalan lupaukset koskevat sinua!
lue aloittaja linkistä asiaa.
Jeesuksen opetuslapsina ja veljinä olemme kutsutut käymään uskon hyvää taistelua tässä elämässä. Se on hyvä taistelu, mutta todellakin taistelu. Jollei meillä ole selvää näkyä siitä, minkä edestä taistelemme, väsymme nopeasti taistelussamme. Tässä seuraa joitakin raamatunlauseita, jotka avaavat silmämme Jumalan lupauksille siitä suuresta palkinnosta, jonka saamme, jos olemme uskollisia taistelussamme. Sitten voimme maanpäällisen elämämme lopussa sanoa yhdessä apostoli Paavalin kanssa: "Olen kilpaillut hyvän kilpailun, juoksun päättänyt ja uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, oikeudenmukainen tuomari, antaa minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle vaan myös kaikille, jotka rakastavat hänen ilmestymistään." 2. Tim. 4:7-8.
Eikä pelkästään sitä, vaan meillä on myös lupaus rikkaasta, antoisasta elämästä eläessämme vielä täällä maan päällä.
" … sillä minä tunnen ajatukseni, joita minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra. Ne ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia – minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." Jer. 29:11.
Nämä uskomattoman toivorikkaat ja elämää antavat sanat ovat todellinen innostus pysymään lujina uskossa ja kestämään taistelussa!
Jumalan lupauksia iankaikkisesta elämästä ja kirkkaudesta
"Pyrkikää sen tähden, veljet, yhä innokkaammin tekemään kutsumisenne ja valintanne lujaksi. Jos näin teette, ette koskaan lankea, ja niin teille runsaskätisesti tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan." 2. Piet. 1:10-11.
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh. 3:16.
"Jeesus sanoi hänelle: ‘Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?'" Joh. 11:25-26.
"Mehän tiedämme, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, herättää meidätkin Jeesuksen kanssa ja tuo meidät esiin yhdessä teidän kanssanne." 2. Kor. 4:14.
"Pysyköön teissä se, minkä olette kuulleet alusta asti. Jos teissä pysyy se, minkä olette kuulleet alusta asti, tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämä on se lupaus, jonka hän on meille antanut: iankaikkinen elämä." 1. Joh. 2:24-25.
"Se, joka voittaa, puetaan siis valkoisiin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeään elämän kirjasta, ja minä tunnustan hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä." Ilm. 3:5.
Jumalan lupauksia niille, jotka ovat kestäviä ja voittavat
"Veljeni, pitäkää pelkkänä ilona, kun joudutte monenlaisiin koetuksiin. Tehän tiedätte, että teidän uskonne kestävyys koetuksissa saa aikaan kärsivällisyyttä. Kärsivällisyys tuottakoon täydellisen teon, jotta olisitte täydellisiä ja eheitä, ette millään tavoin vajaita. …… Autuas se mies, joka kestää koetuksen. Kun hänet on koeteltu, hän on saava elämän kruunun. Herra on sen luvannut niille, jotka häntä rakastavat." Jaak. 1:2-4 sekä jae 12.
"Kaiken armon Jumala on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa Jeesuksessa. Vähän aikaa kärsittyänne hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava." 1. Piet. 5:10.
"Koska siis Kristus on kärsinyt lihassa, ottakaa tekin aseeksenne sama mieli – sillä se, joka on kärsinyt lihassa, on lakannut synnistä – ettette enää eläisi tätä lihassa vielä elettävää aikaa ihmisten himojen, vaan Jumalan tahdon mukaan." 1. Piet. 4:1-2.
Tämä hetken kestävä, kevyt ahdistuksemme tuottaa määrättömän, ikuisen kirkkauden meille, jotka emme kiinnitä katsettamme näkyviin vaan näkymättömiin, sillä näkyvät ovat ajallisia mutta näkymättömät iankaikkisia." 2. Kor. 4:17-18.
ja jatko---- löytyy ---kerrataan--- linkistä- Anonyymi00004
PÄIVÄMIES- jatkaa myös....
lupauksista.
https://www.paivamies.fi/sana-sunnuntaiksi/jumalan-lupaukset-toteutuvat-6.42.9179.b989be628a
Jumalan lupaukset toteutuvat
Jeesus toteutti Vanhan testamentin lupaukset Messiaasta, mutta jotkut näkivät hänessä vain Joosefin pojan.
Pyhä Raamattu sisältää paljon Jumalan antamia lupauksia. Jumalan sanasta on luettavissa lupaukset Herran johdatuksesta jokaisen elämässä ja siunauksesta ja varjeluksesta kaikille ihmisille. Jumala antaa lahjana kaiken hyvän ihmisten elämään. Raamatun tärkein ilmoitus ja Jumalan syvällisin lupaus on siinä, miten Jumala pelastaa syntisen ihmisen ikuiseen elämään Jeesuksen ansiosta.
Vanhassa testamentissa on ilmoitettu lupaus maan päälle syntyvästä Vapahtajasta, joka ottaa kaikkien ihmisten synnit omakseen. Hän kärsii ja kuolee syntisten sovittajana, jotta jokainen ihminen, joka uskoo häneen, saa elää. Tästä lupauksesta ja ennustuksesta saarnattiin vanhan liiton aikana. Joka sen uskoi, sai kuoltuaan Jumalan armosta ikuisen elämän.
Kaikki eivät uskoneet ennustuksia tulevasta Vapahtajasta. Osa ihmisistä lisäsi Jumalan sanan ilmoitukseen sääntöjä ja määräyksiä, jotka heidän mielestään tulisi tehdä täyttääkseen Jumalan tahdon. Niitä käskyjä ja määräyksiä opetettiin ja luettiin Jeesuksenkin aikana synagogissa.
Jeesus synagogassa
Päivän evankeliumissa kerrotaan, kuinka Jeesus meni jälleen Nasaretin synagogaan, niin kuin hänen tapansa usein oli.
Uskonnollisen täysi-ikäisyyden saavuttanut voitiin kutsua lukemaan Herran sanaa jumalanpalveluksessa. Näin tapahtui myös Jeesukselle. Hänelle annettiin profeetta Jesajan kirja, josta hän valitsi tekstin luettavakseen.
Jeesuksen lukema teksti ennusti tulevasta Messiaasta eli hänestä, joka armahtaa, vapauttaa ja antaa kaiken anteeksi ilman mitään ehtoja tai vaatimuksia. Luettuaan Jeesus ojensi kirjakäärön avustajalle ja valmistautui puhumaan Herran sanasta. Kaikki, jotka olivat synagogassa, odottivat tarkkaavaisesti Jeesuksen puhetta.
Jeesus ilmoitti: ”Tänään, teidän kuultenne, on tämä kirjoitus käynyt toteen.” Tämän kuultuaan kaikki kiittelivät häntä ja ihmettelivät niitä armon sanoja, joita hän puhui. Pian he kuitenkin totesivat: ”Eikö tuo ole Joosefin poika?” (Luuk. 4:21–22.)
Jumalan sanan vaikutukset
Herran sana vaikuttaa kuulijoiden sydämissä. Saarnattu sana joko pelastaa ja auttaa kuulijaa tai sitten kuulija saattaa loukkaantua siitä.
Jumalan sanaan kuuluvat laki ja evankeliumi. Laki herättää synnintunnon ja tuo hädän ja pelon synnin tähden. Evankeliumi taas on armoa ja anteeksiantamusta, joka vapauttaa sen uskojan lain vaatimuksesta, synnin orjuudesta ja kuolemasta.
Pyhän Hengen voimasta saarnattu Jumalan sana synnyttää uskon sanan vastaanottajassa. ”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä” (Joh. 1:12). Sanan kuuleminen ei kuitenkaan auta, jos sitä ei usko.
Synagogan vieraat näkivät luvatussa Messiaassa vain Joosefin pojan eivätkä uskoneet. Monet katsoivat ja katsovat vieläkin sananjulistajaa eivätkä usko.
Lupaus on vielä voimassa
Tänään on mahdollisuus uskoa jo toteutuneeseen sovitukseen ja lunastukseen, jonka Jumala on valmistanut Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Jeesus on syntien sovittajana lunastanut kaikki ihmiset synnin, kuoleman ja sielunvihollisen vallasta Jumalan omiksi. Lunastus on tapahtunut!
Sovintosaarna syntien anteeksiantamuksesta on kuultavissa ja vastaanotettavissa Jumalan seurakunnassa täällä maan päällä. Vain Jumalan lahjoittamalla uskolla voi omistaa Kristuksen täydellisen vanhurskauden. Evankeliumin uskoja saa sydämeensä Jumalan ihmeellisen rauhan. Armosta autuaan ei tarvitse yrittää omalla onnistumisella kelvata Jumalalle. Jeesus on täyttänyt vaativan lain.
Elämän tietä kuljetaan uskossa taistellen syntiä vastaan. Lankeemusten sattuessa voimana on synninpäästön evankeliumi.
Vielä on voimassa se, mitä Jeesus luki Jesajan kirjasta synagogassa. ”Hän on lähettänyt minut ilmoittamaan köyhille hyvän sanoman, julistamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen ja julistamaan Herran riemuvuotta.”
ts. aloittaja- eikö usko ole vielä tavoittanut sydäntä ja sielua- että voit levätä täytetyn työn lupauksesta - ja iankaikkisen elämän armolahjan toteutuksesta- koska JEESUS on valmistamassa omilleen sijaa.
Siksi on tämä ylösnousemus- vanhurskaitten perillepääsy- lasimerelle,
MOOSEKSEN JA KARITSAN virsi siellä kaikuu- kautta iankaikkisuuden.
- Anonyymi00005
ts. aloittaja voisi etsiä uskon elämä, ettei aina jahkaa ja pyörittele samoja kysymyksiä, ja elä epäuskossa.
usko Vapahtajaan, äläkä mene onkimaan eilisen päivän mereen syvyyteen hukutettuja syntejä, kulje uudestisyntyneenä ja uskossa.
pelastuksesi on Jumalan käsissä- KRISTUKSESSA JA voima on PYHÄSSÄ HENGESSÄ LÄSNÄOLEVANA.
USKOTKO SEN? - Anonyymi00006
Mitäs sitten kun se Pietari siellä taivaanportilla peruuttaakin sen pelastusvarmuuden ja ohjaa itsevarman pyrkijän kadotukseen ?
- Anonyymi00007
mitä sinä maailman tarinoita jahkaat.
PIETARI - taivaanportti.
Etkö lukenut taampaa- että joka tunnustaa minut ihmisten edessä, eli onko se Pietari sitten se portti- ei.
niin hänet- minä tunnustan ISÄNI edessä... Eiköhän tässä ole Jeesuksesta kyse- tästä uudesta "väliverhosta" - kaikkein Pyhimmän kohdalta.
KRISTUKSEN KAUTTA saamma nähdä Valtakunnan. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
mitä sinä maailman tarinoita jahkaat.
PIETARI - taivaanportti.
Etkö lukenut taampaa- että joka tunnustaa minut ihmisten edessä, eli onko se Pietari sitten se portti- ei.
niin hänet- minä tunnustan ISÄNI edessä... Eiköhän tässä ole Jeesuksesta kyse- tästä uudesta "väliverhosta" - kaikkein Pyhimmän kohdalta.
KRISTUKSEN KAUTTA saamma nähdä Valtakunnan.No niin niin mutta kun se Pietari siellä portilla erottelee jyvät akanoista, eli mitä se pastorin voitelema ja vanhemmiston kätten alla siunattu pelastusvarma sitten sanoo kun ei olekkaan niin VIP ?
- Anonyymi00008
katsotaanpa Galatalaiskirjettä.
Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä. Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
(Gal 5:14-16)
no- mitä ne lihan himot on- löytyykö se pivosta ja kenen?
Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. (Gal 5:17-21)
eikös ole selvää Uudenliiton käskyjen ja kehotusten opissa sanottu?
sitten, se vastakohta-- toimiiko?
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. Sellaista vastaan ei ole laki. (Gal 5:22-23)
!!!! ei edes sapatti- sapatti-sapatti- sitä ja tätä, sekään laki, sellaisena- kun se yritetään suuhumme laittaa. !!!!
Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.
(Gal 5:24-26)
MILTÄS - näyttää Uudenliiton käskyjen osa- yksi yli tuhannesta käskystä ja kehotuksesta..... halutaanko oppia- Kristuksen seuraamisen kautta Sanaa?- Anonyymi00009
Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja
hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, ---->> joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. <<- --- Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut? Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
(Mat 25:31-40) - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja
hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, ---->> joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. <<- --- Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut? Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
(Mat 25:31-40)Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
(Mat 25:41-43)
ILMEISESTI - tämänpäivänkin kohdalla, denaripäiväpalkkalaisia ei ole tehtäväjaossa torilla, vaan painitaan palstalla oman mielipideteolookeina, kuka on mitäkin.
siitähän on kyse. --loppujenlopuksi.----- työmiehiä on vähän. eikös joo?
Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
(Mat 25:44-46)
no- se oli tässä. ei sen enempiä, jatkakaahan palstalla tapanne mukaan päivästä- viikosta- kuukaudesta toiseen sitä tapanne mukaista menoa.
Tuskin teitä kiinnostaa olla elopellolla töissä,
palstan jahkaaminen on paljon helpompaa- kuin kantaa vanhuksien kasseja- käyttää kaupassa, tiskata- siivota, tehdälumityöt ja välillä ajaa nurmikoita...
tehköön ne denaripalkkaiset sitä,
- Anonyymi00010
Usko on vahva.
Aloittaja on hyvä ja lukee kirjan:
Harhaanjohtajat
Vahvassa uskossa
https://www.suomalainen.com/products/harhaanjohtajat-2
Kirjasta löytyy pivin pimein esimerkkejä helluntaipastoreiden valheellisesta toiminnasta sekä selvä vastaus avauksen kysymykseen.- Anonyymi00012
Ei Pyhä Henki ilmoita etukäteen kuka pelastuu.
Kyseessä on muut hujarihenget tai/ja omat tuntemukset.
Väärät profeetat, ei niihin kannata uskoa. - Anonyymi00013
Kannattaa maksaa helluntaiseurakunnan rahauhrit viikottain eikä varastaa "jumalalta".
Pastorit nauravat iloiten.- Anonyymi00016
Kirkollisveron perintä pitäisi lopettaa.
Valtio säästäisi.
Katsotaan montako kolehtia pitää pakkovauvakastettujen kerätä viikossa, jotta miljaardi euroa kertyisi vuodessa!
- Anonyymi00015
Helluntaipastoreilla on tapana jakaa taivaspaikat jo maan päällä.
Kovasti arvailevat milloin tulee ylöstempaus. - Anonyymi00017
Palstat suorastaan vilisevät ko. lahkolaisia ja silti eivät edes yritä vastata aloittajan kysymykseen.
- Anonyymi00018
Vuosia jankannut täällä samaa pilkkalauluaan ja hänelle on vuosikaudet vastattu Raamatun sanalla. Minkäs teet, jos ymmärrys on tasoa nolla ja Raamatusta annetut vastaukset eivät kelpaa...? Hän on oman tiensä valinnut. Ei kukaan loppuikäänsä hänelle vastaa:
"Jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on pilkkaaja, älkää seurustelkokaan semmoisen kanssa." - Anonyymi00019
Pakkovauvakastettujen pastorit eivät voi luvata näitä!
"lupaavat pelastusvarmuuden / ylöstempauksen / taivaspaikan" - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pakkovauvakastettujen pastorit eivät voi luvata näitä!
"lupaavat pelastusvarmuuden / ylöstempauksen / taivaspaikan"Ei kukaan voi luvata toisille eikä itselleenkään taivaspaikkaa. Voi vain lohduttaa, että saat uskoa, että Jeesuksen sovitustyön tähden sinullekin on tarjolla...
- Anonyymi00020
Luuk.1:32 Sen pitää oleman suuren ja pitää kutsuttaman Ylimmäisen Pojaksi. Ja Herra Jumala antaa hänelle Davidin hänen isänsä istuimen. Biblia (1776)
- Anonyymi00022UUSI
Pysytellään omilla osastoillanne, laittakaa baskeri päähän jsodottakaa milloin Martti saapuu noutamaan omansa.
- Anonyymi00029UUSI
Näistä valheellisista herjauksista joudut vielä tuomiolle!
- Anonyymi00023UUSI
Aloittajan tuskittelut ovat hyvin helppoheikkimäisiä omia keksintöjä. Kristityt lukevat Raamatusta, kyseessä olevista tapahtumista. Raamatun sana on kristitylle ehdoton totuus, jota ei vääristellä ihmisten toimesta. Erilaiset kristinuskon painotukset, eivät sulje toisiaan pois, vaan rikastuttavat kokenutta kristittyä.
Rahalla saa & hevosella pääsee.💶🐴
- Jyväskylän romaanit 📚 -- Anonyymi00025UUSI
Ei ole olemassa täysipäistä luterilaista!
- Anonyymi00026UUSI
Lähde:
https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Battle_Hymn_of_the_Republic
"...Alun perin kyseessä oli hengellinen laulu, jota kutsuttiin nimellä "Canaan's Happy Shore" tai "Brothers, Will You Meet Me?". Laulun sävelsi ja sanoitti eteläcarolinalainen William Steffe
Sittemmin sävelmä levisi ympäri Yhdysvaltoja ja siihen tehtiin lukuisia eri sanoituksia...."
Glory, Glory, Hallelujah (Lyrics)
https://youtu.be/khn5yaDpI9Q
-----------------
Battle Hymn of the Republic (Live from West Point) | The Tabernacle Choir
https://youtu.be/G9anfFdAr3E - Anonyymi00027UUSI
Helluntailaiset jaksavat jankata Lutherin baskerista ja pakkovauvakasteesta.
Häpeävät helluntailahkolausuuttaan.
Selväpäistä porukkaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen431920- 791331
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841301Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m151194Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291085Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.93990- 74979
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok151804Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast56772Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86717Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää58713Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13699Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27678- 43665
- 147661
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.95635Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93632- 28628
- 51627
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa24621