Hyvää päivällistä kaikille siellä verkon yli! Minä näpyttelen hieman havainnoillisteisuuksiini perustuvaisija aloitellen kuin venytellen kysymyksillä, kuihin sinun on vastaamasi.Ihan lähetään liikkeelle perusihmetykselläni, jok ilmentylöityköön niin kysymyksissäin kuin olemuksessain, miksei Ramatun mielestäni yksinkertaisen selvät tosiasijat ymmärräksisöijy jumalattomille, onko se haluttomuutta ymmärtää vai ihanko oikeasti ei ymmärretä mitä Raamatussa lukee, mutta iltasanomaan kirjoitettua kirjoitusta kuitenkin ymmärretään oikein/väärin?
Onko niin ettei jumalaton ymmärrä yli 80 prosentin kaikista Raamatun profetioista toteutuneen?
Eivätkö he ymmärrä lukemaansa?
Vai onko syy se että haluavat elää syntiä tehden vaikka ymmärtävät profetioiden toteutuneen, mutta eivät halua ymmärtää lukemaansa ja toteutuneiden profetioiden ilmoittamaa tosiasiaa: Jumala tietää tulevaisuuden ja on sitä jo ihmisille tähän näinkin paljon paljastanut.
Kun haluaa syntyä Jumalan Hengestä uuveksi luomuksellisuuvekseensa niin silloin tulee luopua paljosta: alkaa elämöimään parannuksenteossa, eikä se ole ylivoimaista vaan siihen tottuu melkoisen nopejasti ja yllättyy kuinka iisii se onkaan, vaikka välillä mokaakin syntii tekemään niin silloin voi luottavaisin mieleksillisin männä rukoukseen kertomaan Jumalalle tuhmuutensa ja pitämään syvänmen omakkaantunnokkaan puhtaakkaana.
Mitä nopeammin sen tekee niin sitä parenpi, sillä on iso merkitys kuinka elät onnellisenmn maanpäällisen lyhyen elämäs päivii, niit i kannata yhtään tuhlaa syvänmen raskauvessa, jokaa raskaana on vaan sen takija ettei kehtaa männä anteekspyytään Herralt, mulla oli nuorenpana lanpaana se onkelma ittelläni. Ei kannata hävetä sitä kauvan silleen että enpä kehtaa ny mennä anteeksisanomaan syntiini vaan mennä samantien kun huomaa että ny ei oo asiani kunnossa,kun omatunto vaativaisena syvänovee kolkuttain , eikä se lopeta kolkutustaan ennen kuin mänee asijan tunnustelemaan.
OLEMME OLLEET NATO maa nyt 2 v. Joko olemme NATO- yhteensopivat? Miltä tilanne nyt näyttää ateisti/kristittysilmin ja mitä jäsenyys NATOKSESSA Sumekkaalta ejellyttää? Miten SUOMI ON VALMIS tautunut täyttämääksellisöimään nämälliset NATOLLISTEISET vaatimuksellisuuvet?
Valheen aikakauves syyskuus 2026 jKr.
Selef Urge
Raamatun monet toteutuneet profetiat
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Suomi osallistuu Ukrainan sotaan aseistamalla sitä.
Varustautudutaan sotaan Venäjää vastaan.
Itärajalle on rakennettu "korkea" aita.
Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat.- Anonyymi00002UUSI
Putin otti itselleen ryöstämyksen saaliina Krimejan saarekkeen vuanna 2014 jKr. , Gookin Prinssin örkkiläiset muuttivat Krimejan saarekkeelle uuteen Venäjäkseen, etsimään jalansijaa, asuinpesää ryöstettyyn Nova Russijaan tojeten: TÄMÄ RYÖSTÄMYS on uusi kotimaamme.Me ryästimme sen Ukrainakselta , nyt sen omistamme kuin aikoinaan Viipurin ja muut maa-alueet ja kaupunniit Suomekselta.
Jeesuksen Kristuksen Nimessä Pyhässä, toivollisoitsen syvää hengellistä luottamusta ja rauhaisuutta tilanteissa, joissa ukrainalainen ihminen kohtaa venäläistä epäoikeudenmukaisuutta, oikein Raamatunlauseisuus, minkä oli laittamaisuutes, sanomakseltansa etteipä ihmisen, vääryyttä kokeneekseen, ei tarvitte itteelliseesti lähtevä hakemaahaan kostoksikkuutta tai oikevuutta omin käsin ja omin jaloin, nelistäen, vaan oikeuvenmukaisuus ja lopullinen tuomijo kuuluvat Jumalalle, ja silloon saa vääryyttä kärsineetki viimein hymyillä päästessään totejamaan: "Tätä mä niin kauvan ootin, en saanunna ihmisilt oikeutta, vääryyttä vain, mutta nyt Jumala tuomitte väärintekijäiset ja mä oon tyytyvääneen ny.
Mullakin välähti nytten ja laitanniin tään ittellein ja muillekkin, sillä mä oon aika lail varma että tietyist jutust mitä Putin toiminnollisoi Suomen suhteen ja oon sitten miettinyt että kuinka mä toimin vastavuoroisesti aseeseen tarttuneena vai tarttumattomana , en ole päässyt selvyyteen kummin päin toimin, kumpaankin on vetovoimaisuutensa tässä kokonaisuuvessa, joka on suuri pettyneisyys usean vuuven ajalla ja monissa niin sisä ku ulkopoliittisis toiminnoisiis, joita Suomi pahaa tehnyt on niin monikkaisiis asijoisiis. PAKKO se on vaan hillihtee itteensä:
"Älkää ite ottako oikeutta omiin kätösiinne, rakkaat ystävät, vaan antakoikaa sijaa Jumalan vihalle. Onhan kirjoitettu: Mun on kosto, mä oon maksava, sanoo Herra."
Kirjeekseessä roomalaisille
Löysin äsköön vitriinistä säilykkeisiillisii purkkei nauvalihaa.Eka purkki , kuta vilkaisin päivämääreetä , olt männy just joku viikko sitteen parasta ennen päiväkkeest ylitte. No mitäpä mä teen?---Aloin keitteen vettee ja laitan siihen riiseisii ja pakasteisii vihannekseisii ja lopux tölkist ainaki puolet lihhoota siihen sekaan ja huomenna kai teen pitsaallisuutta, johon toisen puolikkaaseen laitan nauvanlihhoo.
Mie kun oon näitä tölkkivarautujia ollunna ja aijon ollakkiin ylösnapsasuun asti, ja jos ilmenee että olen kelvoton ylösottoon niin silloon mä en välittääs ennee kyl yhtään mittee misteen , vaan antaisin kuolokkuuvelle sijan.
Selef Urge - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Putin otti itselleen ryöstämyksen saaliina Krimejan saarekkeen vuanna 2014 jKr. , Gookin Prinssin örkkiläiset muuttivat Krimejan saarekkeelle uuteen Venäjäkseen, etsimään jalansijaa, asuinpesää ryöstettyyn Nova Russijaan tojeten: TÄMÄ RYÖSTÄMYS on uusi kotimaamme.Me ryästimme sen Ukrainakselta , nyt sen omistamme kuin aikoinaan Viipurin ja muut maa-alueet ja kaupunniit Suomekselta.
Jeesuksen Kristuksen Nimessä Pyhässä, toivollisoitsen syvää hengellistä luottamusta ja rauhaisuutta tilanteissa, joissa ukrainalainen ihminen kohtaa venäläistä epäoikeudenmukaisuutta, oikein Raamatunlauseisuus, minkä oli laittamaisuutes, sanomakseltansa etteipä ihmisen, vääryyttä kokeneekseen, ei tarvitte itteelliseesti lähtevä hakemaahaan kostoksikkuutta tai oikevuutta omin käsin ja omin jaloin, nelistäen, vaan oikeuvenmukaisuus ja lopullinen tuomijo kuuluvat Jumalalle, ja silloon saa vääryyttä kärsineetki viimein hymyillä päästessään totejamaan: "Tätä mä niin kauvan ootin, en saanunna ihmisilt oikeutta, vääryyttä vain, mutta nyt Jumala tuomitte väärintekijäiset ja mä oon tyytyvääneen ny.
Mullakin välähti nytten ja laitanniin tään ittellein ja muillekkin, sillä mä oon aika lail varma että tietyist jutust mitä Putin toiminnollisoi Suomen suhteen ja oon sitten miettinyt että kuinka mä toimin vastavuoroisesti aseeseen tarttuneena vai tarttumattomana , en ole päässyt selvyyteen kummin päin toimin, kumpaankin on vetovoimaisuutensa tässä kokonaisuuvessa, joka on suuri pettyneisyys usean vuuven ajalla ja monissa niin sisä ku ulkopoliittisis toiminnoisiis, joita Suomi pahaa tehnyt on niin monikkaisiis asijoisiis. PAKKO se on vaan hillihtee itteensä:
"Älkää ite ottako oikeutta omiin kätösiinne, rakkaat ystävät, vaan antakoikaa sijaa Jumalan vihalle. Onhan kirjoitettu: Mun on kosto, mä oon maksava, sanoo Herra."
Kirjeekseessä roomalaisille
Löysin äsköön vitriinistä säilykkeisiillisii purkkei nauvalihaa.Eka purkki , kuta vilkaisin päivämääreetä , olt männy just joku viikko sitteen parasta ennen päiväkkeest ylitte. No mitäpä mä teen?---Aloin keitteen vettee ja laitan siihen riiseisii ja pakasteisii vihannekseisii ja lopux tölkist ainaki puolet lihhoota siihen sekaan ja huomenna kai teen pitsaallisuutta, johon toisen puolikkaaseen laitan nauvanlihhoo.
Mie kun oon näitä tölkkivarautujia ollunna ja aijon ollakkiin ylösnapsasuun asti, ja jos ilmenee että olen kelvoton ylösottoon niin silloon mä en välittääs ennee kyl yhtään mittee misteen , vaan antaisin kuolokkuuvelle sijan.
Selef UrgeKoko Euroopan kannalta pahin skenaario on se, että Ukraina häviää sodan ja Venäjän laajentuminen voi jatkua.
- Anonyymi00005UUSI
Ketjusta on jo jonkun pässin kommentti poistettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671084
- 981054
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i22902Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62852Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124825- 134817
- 57735
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke26710Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen16685- 45666
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19617
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok127592Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142592Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48590- 35580
- 46578
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6563Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11549