Dobropolje on täysin saarrettu venäläisjoukoilla.
Ei vain saatu drooniuhkalla pakotiet katkaistuksi, vaan miehitys ympärillä.
Samaan tapaan kuin Mariupol oli saarrettu sodan alkupuolella.
Tämä kohde on tärkeä huoltoreittien solmukohta ja iso strateginen tekijä.
Enintään muutama päivä ja saadaan kuulla Ukrainalta että merkityksetön pikkukylä, jouti menemään, mikäli he kommentoivat lainkaan.
Taas kypsyy iso motti Ukrainassa
17
72
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Motista mottiin käy ukro mikki hiiren tie ja pikkujalka miinakentillä viuhahtaa.
- Anonyymi00003UUSI
Sotatutkimuslaitos ISW: Yhdysvaltalainen ajatushautomo Institute for the Study of War (ISW) vahvisti syyskuun lopun analyysissaan, ettei mitään merkkejä Dobropoljen saartamisesta ole. Venäjän varmistetut etuajossa olevat asemat olivat edelleen noin 10,2 kilometrin päässä kaupungin kaakkoispuolella. ISW arvioi Venäjän liioiteltujen väitteiden olevan tietoisia infosotaoperaatioita
Tiltun jutut on näitä....
https://www.youtube.com/watch?v=uGkORQ65YmQ - Anonyymi00004UUSI
tälläkään sinun jutuilla ole paskan vertaa..varsinkaan riukupaska tripaskaa... propakantaa kuten muutkin venäjän uutiset...
- Anonyymi00005UUSI
Siellä on esim ranskan leg porukkaa paskat housuissaan ,Toivittavasti venlääiset eivät armahda eurostoliiton natzien jälkeläisiä ketään vaan monttuun kaikki🥰🥰🥰🥰🇷🇺♥️👍
- Anonyymi00016UUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Ei olisi koulunkäynti sinullekaan pahaa tehnyt.
Ei millään pahalla, mutta ehkä sinun ei kannata lähteä arvostelemaan kenenkään älyä tai oppineisuutta.
Sanoin nätisti, kun ei ole tapana vammaisia kiusata.
- Anonyymi00006UUSI
Ajatushautomojen keinoemojen pitää hautoa muniaan ja ajatuksiaan vähän vielä. Pari päivää, niin Dobrople kuoriutuu.
- Anonyymi00007UUSI
Päivän paras :)
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Päivän paras :)
Päivän paras on tuskin tullut vielä aamukymmeneltä.
- Anonyymi00010UUSI
Ukraina vapauttaa alueita, joilla tulee nopeammin motitetuksi. 😁👍
- Anonyymi00011UUSI
Mites koillis Harkovan motin laukaisu etenee?
Ukrainan propaganda tiedotti että ukraina yrittää ratkaista "pattitilanteen" keskittämällä nälkäiset ja janoiset, ammuksia vailla olevat joukot motista murtautumiseen.
Pattitilanteeksiko sitä sanotaan kun ukraina viruu motissa? 😂
Ei taida tulla taas tuostakaan ukrojen pyristelystä mitään. "Vivaldi" taisi säveltää tuon vuodenajan epävireisellä perseeenpäristimellä?🤣 - Anonyymi00012UUSI
Dobropolja sijaitsee Itä-Ukrainassa Donetskin alueella, Pokrovskin piirissä. Syyskuun 2026 loppupuolella raportoitujen tietojen mukaan venäläisjoukot saattoivat mottiin eli piirittivät osia Ukrainan kansalliskaartin kahdesta prikaatista sekä 425. erillisestä rynnäkköpataljoonasta ("Skala"). Venäjän joukot jatkoivat tämän jälkeen etenemistä ja taisteluita kaupunkialueella.
Motin vyörytys on käynnissä.- Anonyymi00014UUSI
Ei ole luotettavaa vahvistusta siitä, että Ukrainan joukot olisivat jääneet mottiin Pokrovskin seudulla. Taistelut ovat kyllä kiivaat Pokrovskin ja Dobropillian suunnalla, ja venäläiset yrittävät raporttien mukaan edelleen katkaista huolto- ja vetäytymisreittejä. Ukraina pitää kuitenkin edelleen hallussaan Dobropilliaa, eikä ISW raportoi ukrainalaisjoukkojen joutuneen saarroksiin. Eli tilanne näyttää tällä hetkellä enemmän saartoriskiltä kuin valmiilta motilta.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole luotettavaa vahvistusta siitä, että Ukrainan joukot olisivat jääneet mottiin Pokrovskin seudulla. Taistelut ovat kyllä kiivaat Pokrovskin ja Dobropillian suunnalla, ja venäläiset yrittävät raporttien mukaan edelleen katkaista huolto- ja vetäytymisreittejä. Ukraina pitää kuitenkin edelleen hallussaan Dobropilliaa, eikä ISW raportoi ukrainalaisjoukkojen joutuneen saarroksiin. Eli tilanne näyttää tällä hetkellä enemmän saartoriskiltä kuin valmiilta motilta.
Ukrainan joukkoja SKAALATAAN pienemmäksi Dobropoljassa. 😂
- Anonyymi00013UUSI
Urkoilla alkaa olemaan motissa kuumat paikat.
- Anonyymi00015UUSI
1 500 ukrainalaista sotilasta on saarrettuna Harkivin alueella Velykyi Burlukin ja Vovchanskin sektorien välillä syyskuussa.
Ukrainan joukot ovat saarrettuna useilla muillakin rintaman alueilla.
Sodantutkimusinstituutti ISW sanoi, että tämä on osa Kremlin tiedotuskampanjaa, jonka tarkoituksena on luoda vaikutelma Ukrainan puolustuksen romahtamisesta.
No paskanpuhuminen on toki ISW:n tehtävä. - Anonyymi00018UUSI
Motteja motteja, isoja motteja omaasi tuu ryytymään...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407