Uusi tupakkalaki alkaa

Anonyymi-ap

Järjetön tupakointi kielto alkaa torstaina, nyt alkaa kerrostalo kyttääjien kultaaika😂kukkahattutädit alkaa soittelemaan isännöitsijälle kilpaa kuka polttelee parvekkeella. Onnea vaan kaikille isännöitsijöille👍👍👍

28

168

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Torstaina puhelimet kuumiksi😂

• Anonyymi00002

Parvekkeella voi yhä tupakoida.

• Anonyymi00003
      UUSI

Haloo!

Ei niitä tarvi kytätä🤭

Se haju tunkeutuu ilmastoinnin kautta sisälle.🫣 Joissakin asuntoyhtiössä on säädetty automaattinen ilmastointi niin suurelle, että jopa maantieltä autojen pakokaasut tulevat sisään. Puhumattakaan tupakin savusta, kun ikkunanalla savuutellaan.🤭

Joten, siinä sulle, kyttäämistä.😂🤣

• Anonyymi00004
      UUSI

Tuntuuko siltä että nyt saa maistaa omaa lääkettä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Suomi on kieltojen luvattu maa.

Suomi on yksi harvoista maista maailmassa, jossa laki kieltää tupakoinnin vuokra-asunnoissa suoraan. Suomessa astuu 1. lokakuuta 2026 voimaan huoneenvuokralain muutos, jonka myötä tupakointi on automaattisesti kielletty kaikissa vuokra-asunnoissa, niiden parvekkeilla ja omilla pihoilla, ellei siitä erikseen sovita vuokrasopimuksessa. Kansainvälisesti katsottuna tilanne vaihtelee suuresti, eikä vastaavaa suoraan lakiin perustuvaa automaattista kieltoa ole juuri muissa maissa. Useimmissa maissa tilanne ratkaistaan vuokrasopimuksilla tai kiinteistönomistajien omilla säännöillä:

• Anonyymi00010
        UUSI

Naapuri saa vetää röökiä viereisellä parvekkeella,mun parveke vieressä niin täs ei saa vetää röökiä,onko toi ny sama kumman parvekkeelta toi röökin haju tulee. Taidan pössytellä naapurin piikkiin😂😂😂

• Anonyymi00014
        UUSI

Niinhän minäkin luulin minun sopimuksessa lukee että saa tupakoida mutta talöyhtiön laki kumoaa sen kuin minun sopimus sen valtakunnan lain.Meinaan jatkaa polttamista teen sen salaa en tajua ketä se voi häiritä kun minun savut menee suoraan katolle.Kovempi katku tulee ja ikkunat paskaset kun vaikka linkit pörisee minun parvekkeen ohi 15 metrin päässä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Lain pitävyyden täytyy jonku testata oikeudessa. Onhan toi siis järjetön kielto.

• Anonyymi00007
      UUSI

Milloin nykyhallitus kieltää alkoholin.
      Suomen uutta tupakkalakia ja sen viimeaikaisia kiristyksiä on ajanut pääministeri Petteri Orpon hallitus, ja lakimuutosten konkreettisesta valmistelusta on vastannut sosiaali- ja terveysministeriö (STM).
      Vuosien 2025–2026 nikotiinipussien sääntely: Orpon hallituksen toimesta astui voimaan lakimuutos, joka toi nikotiinituotteet (kuten nikotiinipussit ja vapet) tiukan sääntelyn piiriin.

• Anonyymi00008
      UUSI

Hyvä hyvä heti lähtee valitus jos sisälle tulee vielä tupakansavua tai rappukäytävässä haisee.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kukkahattutädit laittaa kakkahattusedät kurihin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Lopeta nyt sinäkin se turhanpäiväinen tupakanpoltto niin ei tarvitse täällä inistä.

• Anonyymi00013
        UUSI

Siitä tupakkapaikasta on tarkat ohjeet. Hallitus lukee tarkkaan, ettei taas tee niitä tyhmyyksiään?

• Anonyymi00012
      UUSI

Täysin turha laki. Kyllä olisi paljon tärkeämpiäkin asioita hoidettavana. Eduskunnassa jauhetaan paskaa ja pöyhitään lillukanvarsia. Todelliset epäkohdat jätetään huomiotta

• Anonyymi00017
        UUSI

Erittäin tärkeä laki. Tupakanhajua pahempaa hajua on vaikea kuvitella.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Erittäin tärkeä laki. Tupakanhajua pahempaa hajua on vaikea kuvitella.

Diesel.

• Anonyymi00015
      UUSI

Asun ylimmässä kerroksessa niin minun yläpuolella olevat eivät enää valita.

• Anonyymi00016
      UUSI

Eikai nykyään kukaan enää tupakkaa polta. Niksapussit on keksitty, niitähän kaikki pitää ylähuules.

• Anonyymi00018
      UUSI

Katsos ihminen joka osaa ajatella vain omaa napaansa, kommentoi täällä. Jos sinua kiinnostaa polttaa se on ok, mutta kenenkään muun ei tarvitse saada sitä savua, tai sitten paskan hajua itselleen. Eli opettele ajattelemaan muitakin kuin itseäsi.

• Anonyymi00019
        UUSI

Hyvä laki, olis pitänyt tehdä jo aikaisemmin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hyvä laki, olis pitänyt tehdä jo aikaisemmin.

Jaa sä kannatat kieltolakia. Mitenkäs se viimeksi toimi?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jaa sä kannatat kieltolakia. Mitenkäs se viimeksi toimi?

Saathan sinä vieläkin polttaa, kuka sitä on kieltänyt ?

• Anonyymi00021
      UUSI

Onnea sevaksen asukkaat, kohtaporukkaa häädetään oikein kunnolla tupakan takia😄😄😄😄💋

• Anonyymi00023
        UUSI

20 prosenttia polttaa, 80 prosenttia ei. Miksi selvän enemmistön pitäisi sietää tupakanhajua. Kertokaa se hänelle?

• Anonyymi00024
      UUSI

Jaa, tup'akkalaki,
      - mikä maa? vihje, SUOM_.
      dingle gong, - dingle dong,
      (kielto polttaa pihalla = ristuksen älykääpiöt)

• Anonyymi00025
      UUSI

Baareissakin pitää tupakointi sisällä sallia.

• Anonyymi00031
      UUSI

Sitä ei vaan tavallinen demari tajua, kuinka hienoa ja suuri askel se onkaan oikealle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      61
      1336
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      90
      1017
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      937
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      874
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      863
    6. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      25
      808
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      772
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      46
      760
    9. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      27
      704
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      126
      703
    12. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      164
      618
    13. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      616
    14. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      585
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      85
      548
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      530
    18. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      511
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      497
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      497
    Aihe