Pensamauri -mies joka petti

Anonyymi-ap

Missä hän nyt on? Miksei hän tee mitään? Kovasti ennen oli vaatimassa halvempaa "pensaa". Nyt on hiljaa.

32

72

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eipä seiso persut enää lupauksiensa takana.
      Ennen vaaleja luvattiin äänestäjille kuu ja tähdet taivaalta.
      Suuret puheet ja pienet teot-niin persumaista.

• Anonyymi00005

*

- Mene - MÄRISEEN -Putinille ja Trumpille -niin Bensa halpenee -

- - - Jos Uskallat -varo Jos Vellit Lurahtaa Lahkeeseen - !

*

• Anonyymi00002

Persut ulos eduskunnasta! Ja heti!

• Anonyymi00012

Ja äkkiä tilalle vihervassarit jotka satavarmasti nostaa polttoaineiden hintoja. 😂

• Anonyymi00003

Purra teki edellisen hallituksen aikana välikysymyksen kalliista polttoaineesta.

Nyt hallitus on lopulta taipumassa toimenpiteisiin polttoaineen hinnan laskemiseksi, mutta Purra vastustaa.

Mauri ei uskalla olla pomonsa kanssa eri mieltä.

• Anonyymi00013

Niin teki lopputuloksella missä Marinin hallitus korotti polttoaineiden hintoja siinä missä Orpon hallitus niitä laski Purran tehdessä siitä kynnyskysymyksen sille, suostuuko persut nousemaan Orpon hallitukseen.

Älä jauha ap p..skaa ainoan asian mitä Purra vastustaa ollessa RKP:n ehdotus polttoaineen alvin lasku koska hallituksella ei ole miljardeja sen toteuttamiseen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin teki lopputuloksella missä Marinin hallitus korotti polttoaineiden hintoja siinä missä Orpon hallitus niitä laski Purran tehdessä siitä kynnyskysymyksen sille, suostuuko persut nousemaan Orpon hallitukseen.

Älä jauha ap p..skaa ainoan asian mitä Purra vastustaa ollessa RKP:n ehdotus polttoaineen alvin lasku koska hallituksella ei ole miljardeja sen toteuttamiseen.

Orpon hallitus on laskenut polttoaineiden hintoja persujen vaatimuksesta opposition syyttäessä polttoaineiden korkeista hinnoista ketäs muutakaan kuin persuja. Juuri ne opposition edustajat jotka itse vallassa ollessan korotti polttoaineiden hintoja. Ja läpi menee tähän tyhmään kansaan. 😂

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Orpon hallitus on laskenut polttoaineiden hintoja persujen vaatimuksesta opposition syyttäessä polttoaineiden korkeista hinnoista ketäs muutakaan kuin persuja. Juuri ne opposition edustajat jotka itse vallassa ollessan korotti polttoaineiden hintoja. Ja läpi menee tähän tyhmään kansaan. 😂

jopa eduskunnan kyselytunnilla esim kepujen toimesta jotka itse oli Marinin hallituksessa viherpesun nimissä nostamassa polttoaineiden hintoja vihreiden ja vassareiden heiltä sitä vaatiessa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

jopa eduskunnan kyselytunnilla esim kepujen toimesta jotka itse oli Marinin hallituksessa viherpesun nimissä nostamassa polttoaineiden hintoja vihreiden ja vassareiden heiltä sitä vaatiessa.

Kepujen vihervassareiden apupuolueena hypätessä kun vihervassarit käski.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lohi, Kalmari, Savinainen, Kurvinen jne. listan ollessa loputon mitä kepulaisiin tulee jotka ilkkuu persuille polttoaineiden hinnoista joita persut ovat laskeneet ja he itse korottaneet vallassa ollessaan.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

kun valhetta toistaa tarpeeksi useasti kansa alkaa uskomaan siihen.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Lohi, Kalmari, Savinainen, Kurvinen jne. listan ollessa loputon mitä kepulaisiin tulee jotka ilkkuu persuille polttoaineiden hinnoista joita persut ovat laskeneet ja he itse korottaneet vallassa ollessaan.

oli äärimmäisen viihdyttävää seurattavaa kun osa edellisistä eduskunnan kyselytunnilla hymy korvissa vaati Purraa laskemaan polttoaineveroa Purran puheen jälkeen missä hän kertoi hallituksen laskeneen polttoaineveroa. Edellistä astetta fiksumpien samasta syystä kiemurrellessa kuin olisi tulinen hiili housuissa. Kysymyksen kuuluessa miten alas keskusta voi vielä vajota oman kannatuksen ylös saamiseksi?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

oli äärimmäisen viihdyttävää seurattavaa kun osa edellisistä eduskunnan kyselytunnilla hymy korvissa vaati Purraa laskemaan polttoaineveroa Purran puheen jälkeen missä hän kertoi hallituksen laskeneen polttoaineveroa. Edellistä astetta fiksumpien samasta syystä kiemurrellessa kuin olisi tulinen hiili housuissa. Kysymyksen kuuluessa miten alas keskusta voi vielä vajota oman kannatuksen ylös saamiseksi?

Some täynnä kepujen videoita euron bensa lupauksista ilman että yksikään edellisistä kykenisi esittämään missä persut lupaa euron bensaa. 🤭

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kansanedustajiksi puolueesta riippumatta nousee kerta toisensa jälkeen nousee käsittämättömän yksinkertaisia ihmisiä. Noloimpia nämä paperista lukevat tyhjäpäät eduskunnan kyselytunnilla kun kerrankin saavat käyttää puheenvuoron puolueen puolesta.

• Anonyymi00004

Mauri saa mennä takaisin kenkiä kiillottamaan. Tekisi edes jotain hyödyllistä.

• Anonyymi00006

Mitä ne välittää kun pääsivät äänestäjille valehtelemalla hallitukseen.
      3 vuotta suheerattu ja mikä tulos: velkahelvetti, vähävaraiset kurjuuteen, työttömyys tapissa ja konkursseja pukkaa.
      Nyt polttoaineen korkea hinta "maailmanmarkkinat".
      Tuota paskaa on kuultu yli 3 vuotta joten on syytä miettiä ja kovasti ketä äänestää.

• Anonyymi00007

"Mene - MÄRISEEN -Putinille ja Trumpille -niin Bensa halpenee -

- - - Jos Uskallat -varo Jos Vellit Lurahtaa Lahkeeseen - !"

Tyypillinen persuvastaus. Asiaton.

• Anonyymi00008

Persujen taidot ei riitä muuhun kun valehtelemiseen!

• Anonyymi00009

Onko puoluejohto laittanut Maurille ”suukapulan”? Tämä temppuhan tehtiin Kaisa Juusolle, joka pudotettiin pois ministerinpallilta ja vaiennettiin, jonka jälkeen puolueen kannatus alkoi nousta. Puoluejohto näköjään pelkää, että Maurin naisvihamieliset rasistiset möläytykset voisivat sittenkin kääntää persujen kannatuksen laskuun.

• Anonyymi00010

Näin on. Mauri ei enää saa sanoa mitään. Eikä Keskisarjaa päästetä telkkariin.

• Anonyymi00017

Eihän sitä passaa päästää esim. Ylen ohjelmiin rasismikohua luomaan sanomisillaan persujen kannatuksen aina kasvaessa niiden jälkeen. Nasimankin lopettaessa samasta syystä Peltokankaan perään itkemisen.

• Anonyymi00011

Ja jos sinulla ap liikkuisi päässä muutakin kuin silmät, sinä tietäisit kuinka Orpon hallitus on laskenut polttoaineiden hintoja. Kuten myös sen, että istuvalta hallitukselta on vailla toimia jotka laskee polttoaineiden hintoja puolueet jotka itse niitä korotti vallassa ollessaan.

• Anonyymi00015

Yritä olla, persu, valehtelematta edes pyhäpäivänä.

Bensa 2,37 euroa/litra

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Yritä olla, persu, valehtelematta edes pyhäpäivänä.

Bensa 2,37 euroa/litra

Ja seuraavaksi sinä ap varmaan kerrot mikä pumppuhinta olisi ilman persujen toimia Orpon hallituksessa mitä polttoaineiden hintoihin tulee? Joita persut olisivat laskeneet edelleen jo aikoja sitten enemmänkin hallituskumppaneiden sen estäessä.

• Anonyymi00022

Tankkasin eilen 2,14 litra.

• Anonyymi00024

Populismille tuli raja vastaa. Maurin on oltava hiljaa. Me muut voimme katsoa peiliin.

• Anonyymi00027

Bensan korottajat äänestettiin oppositioon ja bensan korottajat oppositioon äänestäneet vaati nyt bensan hinnan laskijat hallituksesta oppositioon ja bensan hinnan korottajat oppositiosta hallitukseen. Mikä on niin koomista ettei sille voi kuin nauraa..😁😁

• Anonyymi00026

Entäs toi toinen pensapetturi alias hörökorva?

• Anonyymi00029

Laita hame päällesi anonyyminä puskista huuteleva miesoletettu setämies.

• Anonyymi00030

Mitä siitä, istuu hallituksessa mikä laski polttoaineiden hintoja ja jolta vaatii pumppuhintoihin laskua opposition edustajat jotka niitä korotti vallassa ollessaan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Laita hame päällesi anonyyminä puskista huuteleva miesoletettu setämies.

Minulla on jo, kiihottaako se sinua?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minulla on jo, kiihottaako se sinua?

Missä se uutinen oli ap kaikkihan sen ovat aina tienneet kuinka sinä istut tietokoneen äärellä trollaten somessa äitisi kukkamekko päällä? 🤮

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      236
      1444
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      249
      1000
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      762
    4. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      91
      742
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      713
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      609
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      573
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      564
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      40
      481
    12. 31
      461
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      47
      441
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      75
      440
    15. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      412
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      407
    17. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      27
      400
    18. 30
      393
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      390
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      381
    Aihe