Häiriköinnistä, stalkkaamisesta ja kiusaamisesta?
Vastaukset 40
- Anonyymi00001UUSI
???????????
- Anonyymi00002UUSI
Hehe , saan vuan iloa persuna olemisesta .
- Anonyymi00008UUSI
Joo niin varmasti saat iloa jos jonkun näköisten positioiden larppaamisesta esim guben aloituksiin röhkimällä. Ilo ei elä ns. T naiselta jatkahan setä unelmointia, että joku nurkka olisi muiden sydämessä hyvässä tai pahassa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo niin varmasti saat iloa jos jonkun näköisten positioiden larppaamisesta esim guben aloituksiin röhkimällä. Ilo ei elä ns. T naiselta jatkahan setä unelmointia, että joku nurkka olisi muiden sydämessä hyvässä tai pahassa
Niin "ystävä" tuleeko siitä biisejä vielä
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tiina?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tiina?
Tiina ei ole ystäväni vaan entinen työkaveri!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Itseäsi vanhempi vai itseäsi nuorempi.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tanja?
- Anonyymi00003UUSI
"Tele-Tapit jonossa Kimmolle". -sivu
- Anonyymi00009UUSI
Älä nyt hyvä lapsi kaikkia pelikavereitas polta puberteettisessa hurmostilassa
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä nyt hyvä lapsi kaikkia pelikavereitas polta puberteettisessa hurmostilassa
Julkasen vaa sun petikaveris.
- Anonyymi00032UUSI
Kymppi Kimmo?
- Anonyymi00004UUSI
Huora vittu
- Anonyymi00005UUSI
Mittaamattomasti.
- Anonyymi00010UUSI
Eli teillä kiertää joku ruttuinen viisikymppinen toiselta toiselle?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä oon kaivellu bootsista semmosia luksuspummi se oon ollu minäkin, ei siinä
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämä ei taida olla raha mistä kirjoitit.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä oon kaivellu bootsista semmosia luksuspummi se oon ollu minäkin, ei siinä
Sanchezinpohjista samaa Niken purkkaa, ja takapenkiltä reseptiikkaa. Kuka teist olika paras Kutoja? Vaikka pakko-oireisiahan ootte koko sakki.
- Anonyymi00006UUSI
maksetaan hautalalla sievoisia summia
- Anonyymi00007UUSI
Minä ku luulin, että munuaisilla.
- Anonyymi00012UUSI
Jaa sulla on äpä rä näitä hautahaaveita taas? Tohtori mt-arvioija saattaa ottaa puheeksi lähitulevaisuudessa emmää näitä taltioi
- Anonyymi00033UUSI
Jari?
- Anonyymi00013UUSI
Niin en tiiä gubbe, jotku luuserit ole lahjakkaita siinäkähän
- Anonyymi00026UUSI
Ei kiinnosta koskaan olla missään tekemisissä guben kanssa! Voisitteko viimeinkin poistaa tämän henkilön pois projektista! Hän on saanut aikaan pelkkää pahaa oloa aina!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei kiinnosta koskaan olla missään tekemisissä guben kanssa! Voisitteko viimeinkin poistaa tämän henkilön pois projektista! Hän on saanut aikaan pelkkää pahaa oloa aina!
Tiina on vain entinen työkaveri minulle, ei ystäväni!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Petteri?
- Anonyymi00016UUSI
Sana lähti siinää tuota sitten alas pitkin komentoketjua ja siellä on tämä yks tapaus joka laittaa aina piuhaa pitkin semmoiset paskat tulemaan, että innot loppuu siihen paikkaan, sille ei oikein voi mitään, jos naapurilla on krapula niin minulla on krapula.
- Anonyymi00019UUSI
Meinaatko, ettei femman plussakuponkejaka oo huomioitu?
- Anonyymi00028UUSI
Fobbahan tiputti jo kiekkonsa, voi keskittyy vaa maalipurkkeihin. Eikä Paanasen asiakkaanaka ny ihan kaikki oo ollu. Varsinka Jonkun Mitsubishin peräluukun kautta. Jatkossa voitteki viettää sitte yhdessä sitä krapulaanneki Salosen baarissa.
- Anonyymi00017UUSI
Entäpä ne postilaatikon kaivamiset ja roskiksen?
- Anonyymi00029UUSI
Kuoret tulee sitte ku tulee, jos tulee, ja valmiiks auottuna, tietenki. -sivu
- Anonyymi00036UUSI
Liisa L. Mynämäki
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Liisa L. Mynämäki
Muna-Mäellä oottavat jo jalat valmiiks Harallaan. Kuulemma.
- Anonyymi00020UUSI
Valutetaan tuosta äkäseen kultajalokivet paskaojaan, kerätään jätteet sisään ja työnnetään kaikki arvokas roskiin
- Anonyymi00021UUSI
⚰️⚰️
- Anonyymi00022UUSI
Chair tai chi alkaa aamuyöstä klo 1.30 satoi tai paistoi. Ei sun o pakko asua alapuolella häh. Mutta niitä sun kala-allergiajuttujas mä ihmettelen vieläkin. Jos mä paistan pannulla äyriäisiä ja tuoksu leviää rappukäytävään, niin ensinnäkin eihän ne ole kaloja ja toisekseen, ei se mun vika ole, ettei ole hissiä ja että asut ylemmässä kerroksessa. Porrashuoneessa tavataan...
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä siitä on kolome penniä tullu palakkaa kun minä oon näisä hommisa ollu mitä se kellekkää kuuluu kaverettein kans sovittu keskenään sylykyjen kans
- Anonyymi00030UUSI
"Hanna heittää Hetulaa" -taskuparkissa3senttiä
- Anonyymi00034UUSI
Koko elämä on maksettu. Nyt jää itsellekin jotain.
- Anonyymi00040UUSI
Kultakauppiaana olisit jo kullitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407