Miksi Suomi ei ole turva-aitaa vetänyt Pohjoiseen Suomeen kun sieltä ne ilmoituksen mukaan hyökkää Suomeen seuravan kerran, joka lienee pian?
Putinin halu on hyökätä juurikin Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1924fff2-ca50-4efb-9464-b71dd3d21ee4
Putin hyökkää pohjois-Suomeen, kertoo eräs kristitty
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Tuom.15:15-16 Ja hän huomasi tuoreen aasinleukaluun, ojensi kätensä, otti sen ja löi sillä kuoliaaksi tuhat miestä. "Ja Simson sanoi: "Aasinleukaluulla minä löin heitä läjään, löin kahteen, aasinleukaluulla löin heitä tuhannen miestä.
- Anonyymi00002UUSI
putinin kartta on huijausta ,että etelä ja pohjoinen vallattaisiin miksi kapein kohta jäisi paitsioon.
- Anonyymi00005UUSI
Kannattaa piirtää ympyränkaaria Venäjän alueille.
- Anonyymi00003UUSI
Poliisi sanoi kun pysäytti puhallusratsiassa että käännä karttaa länsi pohjoiseen. Siitä tietää mistä Venäjä hyökkää, mihinkään suolle ne ei aio jäädä telaketjuineen kuopimaan. Näin siis 80-luvulla. Niillä on nykytiedon mukaan kolme kiilaa ja ydinasetta käytetään Lapissa, joko Suomen, Ruotsin tai Norjan.
- Anonyymi00004UUSI
Ei Suomen tarvitse vartioida rajojaan, voidaan olla aivan huoletta kun ei siellä ole terroristeja, jotka tulisivat rajan yli mellastamaan ja me emme huomaisi kuin tuntien kuluttua että mitä täällä oikein tapahtuu.
Venäläiset tulee moottoripyörillä, niin sen kyllä kuulee äänestä milloin niillä on mopomiitti täällä. Taas tätä hulluntalaisten rysällä pelottelua.🥺
- Anonyymi00006UUSI
et tiedä kuka siinä puhui- siis älä johdata sanojasi vikaan,
Tavallaan, jos se "aita" pysäyttää armeijan, niin siitä vaan.
Koko maailmaan aita sinne ja tänne, niin homma on hoidettu.
Aita pysäyttää--- joopa joo.
- Anonyymi00007UUSI
Hallitus ja Puolustusvoimat eivät taida uskoa Tukholman profetiaa?Eikä mikään aita estä sotilaallista hyökkäystä. Ohjukset tietääkseni lentävät aidan yli ihan kevyesti.
Aitaa rakennetaan laittoman maahantulon estämiseksi. Sen takia, ettei rajan yli vain marssita.- Anonyymi00011UUSI
"Hallitus ja Puolustusvoimat eivät taida uskoa Tukholman profetiaa?"
Onneksi ei. Olisi toivottavaa, että meitä johdetaan järkiperäisesti, eikä uskonnollisiin houreisiin nojautuen.
- Anonyymi00008UUSI
Turva-aita ei pidättele vihollista. Se on mamuja varten tehty.
Venäjä hyökkää Itä-Suomeen kaakon suunnalla. Tuskin vaan Lappiin tai Kainuuseen.- Anonyymi00009UUSI
Oulun korkeudelta voi lyödä Suomen poikki.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oulun korkeudelta voi lyödä Suomen poikki.
niinkö? Eikös ne kerran yrittänyt- ja takkiin tuli.
- Anonyymi00013UUSI
"Venäjä hyökkää Itä-Suomeen kaakon suunnalla. Tuskin vaan Lappiin tai Kainuuseen."
Minkä hyökkäyksen torjuntaa luulet NATO-joukkojen pohjoisessa harjoittelevan? Tuskin ne Islannin hyökkäyksen varakke treenaavat.
- Anonyymi00010UUSI
Ihanko eräs kristitty kertoi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa431077Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197690Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as7520On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467