Ylen toimittajana tunnettu Sean Ricks kohtasi Tampereen keskustassa uhkaavan tilanteen. Päihtynyt nuori mies uhosi kovaäänisesti - "Mä vihaan neekereitä! Mä vittu vihaan niitä. Mä oon natsi”
Tietoja ei ole miehen henkilöllisyydestä, taustoista tai siitä liittyykö hän mitenkään persuihin.
Sean Ricks sai tapauksesta yhteydenottoja kun hän oli julkaissut asiasta somepäivyksen.
"Niin hirveää" - Toimittaja Maria Veitola
Tapauksesta uutisoi Iltalehti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7fa85c12-0318-4528-bb05-95edfe796353
Kohtasiko Ylen Sean Ricks Tampereella persun?
7
68
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kyllä, persut ovat juuri tuollaisia. Ainakin virallisesti. Kotona kelpaa persumiehellä Afrikasta hankittu kumppani.
- Anonyymi00003
eiku vihreä hörhö luuli että isä hakee afrikkaan takas
- Anonyymi00004
Jutut ainakin ovat kuin Halla-aholla.
https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho - Anonyymi00006
Sean Ricksin poliittisesta suuntautumisesta en tiedä, mutta aina kaikki ei ole siltä miltä näyttää. Nimittäin Ylen ex-toimittaja Loud Libidisohan ei ole woke-väkeä, sai tämän takia kenkää Ylestä. Tästä ei ole paljon huudeltu, mutta minä en vaikene.
- Anonyymi00008
Riksi pahoitti mielensä sillä hänen isänsä on Vietnaimsodan veteraani eikä mikään suomalainen Talvisodan veteraani. Kyllä asia on niin jotta Vietnamin sota oli kunniakasta sotaa - paitsi vietnamilaisille itsellensä kun vastustivat amerikkalaista impperialismia - ja siksi Talvisodan veteraanien lapsilla ei ole mitää oikeutta solvata Riksiä.
Jotta näin on näppylät ja kysykää vaikka Trumpilta ovatko Vietnaminsodan veteraanien lapset sotasankareita ja Talvisodan veteraanien lapset sotasyyllisiä.
Miksi meidän suomalaisten muka pitäisi kumarella impperialistisen sodan sotarikollisille jossa amerikkalaiset halusivat orjuuttaa "killisilmäiset" vietnamilaiset palvelemaan kapitalistista plantaashitaloutta. Emme me suomalaiset kumartele venäläistenkään impperialismin edessä vai mitä Riksi !
Ettäs nih nyt tällä kertaa ... - Anonyymi00009UUSI
Sean kertoo kokemuksestaan myös Aamulehdessä. Hän on nähnyt pahoinvoinnin yhteiskunnassa lisääntyneen.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000012306758.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=al_tf&utm_source=www.is.fi - Anonyymi00010UUSI
Vai ei muka ole rasismia Suomessa!
Rasismia on ja tyhmyyttä vielä enemmän.
Ja missä rasismi ja tyhmyys yhdistyy, no persussa tietenkin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241325
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331111Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain631100Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57986- 63881
- 83851
- 65667
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30610- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 33510
- 65488
- 29469
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 51451
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423