Miksi niitä Jumalan työtoverin Paavalin harmina kirkoissamme on?
2. Kor. 6
16 Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Hepr. 9
11 Kristus, meitä odottavan hyvän ylipappi, on kuitenkin jo tullut. Hän on kulkenut suuremman ja täydellisemmän teltan kautta, jota ei ole tehty ihmiskäsin ja joka siis ei kuulu tähän luomakuntaan.
Jeesus Kristus ylipappi patsaat ja kuvat eivät kuulu kirkkoihimme.
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Salomo oli viisain mies, niin kyllä siellä se temppeli oli kauniisti koristeltu, veistoksi, maalauksin ja piirroksin. Kauneus ja värit, ilo tulee Jumalasta.
Ankeus tulee paholaisesta.
Lestadiolaisten tilat on todella ankeita paikkoja, joilla ihmisiä synkistetään. - Anonyymi00002
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.
OIkea usko on uskomista, että Jeesus on ihminen, yksi meistä vain, joka rokkia rakastaa ja lähdön tunnelmaa. - Anonyymi00003
Ei ihminen ole mikään Jumalan temppeli. Paavalissakin oli Saatanan enkeli.
Temppeli rakennus, joka laskeutuu taivaasta maan päälle.
Jeesuskaan ei ole enää saman niminen, koska antikristukset ottivat sen nimen käyttöönsä.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.- Anonyymi00007
Temppelin pylväänä työskennellessä voi asiat ottaa rauhallisesti, ilman stressiä, eikä vain hiki hatussa hypätä sinne ja tänne.
Siinä työssä ei tarvitse itseään stressata mutta varmaankin erittäin yksitoikkoista hommaa se on.
Kesälomatkin kuluvat vain siinä työpaikallaan seistessä.
YH!
- Anonyymi00004
lm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00005
Joka itsensä ylentää Jumalan temppeliksi, niin se alennetaan maan matoseksi.
Saatanankin ylensi itsensä Jumalan veroiseksi, mutta huonosti kävi. - Anonyymi00006
1. Moos. 3:19
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman." - Anonyymi00008
Patsaskielto ja kuvien tekemisen kielto koski epäjumalalien patsaita ja kuvia.
-------
Katoliset antaa arvon myös naisille, koska eivät unohda Jeesuksen synnyttäjää neitsyt Mariaa, tekemällä hänestä kauniita tauluja ja pitämällä ne näkyvillä paikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 102484
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397