Viikonlopulla tulossa 300 pelimanni Lappajärvelle ympäri Suomen. Kunnassa ei paljon näköjään arvosteta Loiskeita.
Toivotaan että Kivitipun ovet ei oo lukossa.
Onkohan kunnanjohtaja tulossa avaamaan tapahtuman.
Pelimanneja Kivitippuun
17
239
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Olipa uutinen. Ei ole missään ollut tietoa.
Tällainen vetonaula unohdettu. - Anonyymi00002
Mainonta unohdettu.
- Anonyymi00015UUSI
Oli verkossa joku tekoälyllä tehty mainosjuliste.
- Anonyymi00003
Onkohan Moisio paikalla😂
- Anonyymi00004
Ei taida tietää
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei taida tietää
Kyllä vaan naapurikunnissa ollaan
asialla, mutta lappajärvellä ei mitenkään vaikka on palkattu henkilöitä (Käsittämätöntä) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä vaan naapurikunnissa ollaan
asialla, mutta lappajärvellä ei mitenkään vaikka on palkattu henkilöitä (Käsittämätöntä)Eikö tämä oo Moision hommia järjestää tapahtumia. Missä ukko menöö
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö tämä oo Moision hommia järjestää tapahtumia. Missä ukko menöö
Tekee suumnitelmia Liikemaneesin käytöstä ja pesti jatkuu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tekee suumnitelmia Liikemaneesin käytöstä ja pesti jatkuu.
Pelimiehiä tulee 20 kappaletta. Onko naisia?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö tämä oo Moision hommia järjestää tapahtumia. Missä ukko menöö
Kuka vastuussa tän huru ukon palkkaamisesta?
- Anonyymi00009
Lappajärvi on kuin Gennesaretin järvi!
- Anonyymi00011
En oo käynyt arvostan soittajia ihmettelen uutispimentoa n vastusta
- Anonyymi00012UUSI
Aivan upea pelimannitapahtuma. Helsingistä lähdemme aina kohti Lappajärveä nauttimaan Loiskeiden musiikista. Eikö tosiaan kunta ”litkauta korviaan” tilaisuuden hyväksi mitenkään? Olisi syytä!
- Anonyymi00013UUSI
Kunta on tehnyt liikaakin, muun muossa luovuttanut kivitipun tilat käyttöön käytännössä ilmaiseksi, mitä vielä vaaditaan?
- Anonyymi00014UUSI
Näkyy puskaradiossa hanuri soivan
- Anonyymi00016UUSI
Puska raa raa minä p......n Saara Moskovan assan vessassa
- Anonyymi00017UUSI
Pitäiskö eläkeläisjunttien siirtyä nykyaikaan ja ymmärtää, että ketään ei kiinnosta mikään h*lvetin hanurimusiikki? Eläkeläiskalevit vaan istuu kotonaan valittamassa, nuoret siirtyy elämässä eteenpäin maailman mukaisesti, te jäätte niihin homeisiin rintamamiestaloihin/valesokkeli tasakatto "tiili"taloihin rassaamaan toistenne hanureita diapam-päissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52536
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518