Valehtelee, joka muuta väittää!
Jeesuksen kahtatoista apostolia täällä ei kukaan ole haukkunut eikä pilkannut!
41
76
Vastaukset 41
- Anonyymi00002
Muutoinkin sellainen, joka ei usko mitä kirjoitettu on, outo hyypiö.
- Anonyymi00025
Sillä kirjoitettu on, että he eivät olleet veljeksiä vaikka viihtyivät kahden.....
- Anonyymi00003
Tuo on totta.
- Anonyymi00004
aloittajalle on iskeny kroonisen valehtelun akuutti oireisto, näkee ja kuulee hallusinaatioita, ois syytä mennä äkkiä lekuriin, jotta oireisto saisi sopivaa... rohto-- a ... koska jos kuulee harhoja, se, tuota, hmmmm
- Anonyymi00005
Joo. kyllä. Jos on kuullu että tällaisella palstalla joku haukkuu, tai ei hauku, niin se on absoluuttinen kuuloharha, nimittäin vain koirat haukkuvat, ja täällä ei ole havaittu tiettävästi karvakuonoja.... kukaan ei ole ilmottanut olevansa nelijalkainen, joiden ulosanti on haukkuminen. Ja suomi24 ohjeet kieltävät haukkumisen, koska se tosiaan on karvakuonojen hommaa.
Mutta täällä on kyllä haukuttukin, yhtä apostolius Baavalia, aika paljo. Mut se haukkuja ilmotti olevansa homo sapies, eli ihminen, suomeksi. ja se sanos jotta sillä oli Maksettu Erityisdiplomi sen haukkumisen soudin käyttöön.
Ja se erityinen haukkumisen signaali sitte tuli tavaksi, koska se oli tosiaan spesiaalijuttu, maksettu juttu siis.
Joten ...
- Anonyymi00006
Niin julkinen fakta siis on, jotta varsinaista haukkumista, on totistetulla tavalla tehny se Maksettu, jolla se maksun ansiosta ollut Erikoisoikeus niinku erillislupa, ja se haukkuminen on kohtistunu siihen apostolius Baavaliin. Kyllä se maksettu haukkuja kuulosti ihan koiralta, sellaselta kouluttamattomalta, sellaselt joka ei tottele ketään. Ei isäntäääkään. Mut luun pätkän saatuaan haukkuu ketä vain. Niiku,. se joka saa riksaa, tekee mitä...hm
- Anonyymi00007
Joo: alottaja tarttis ny apuu. Sen lukutaito on murentunu, taikka silmityslasit tarttis uusia,
- Anonyymi00008
Joo on monitahoinen syndrooma aloittajalla. Se näkee olemattomia, ja on pillastunu jostakin, ja....
- Anonyymi00009
Jeesuksen kahtatoista apostolia täällä ei kukaan ole haukkunut eikä pilkannut! = aloitus
Tuossa alotuksess on virhe. Paavalia on tällä palstalla solvattu ja mäiskitty vuosikausia. Ja hän kun oli Jeesuksen 12. apostoli, Jeesuksen itsensä valitsema, petturi Juutaksen tilalle.
Jotta pilkattu siis on. Paavalia. Häntäpä juuri.
Joka toista väittää, valehtelee.- Anonyymi00011
Juudaksen tilalle valittu uusi 12. Kristuksen apostoli oli nimeltään Mattias, Jeesuksen kanssa elänyt rehellinen mies.
Atp.1, josta jokainen voi lukea sen Raamatun totuuden.
Saulus Tarsolainen oli siihen aikaan Roomanvallan palveluksessa täystyöllistettynä.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juudaksen tilalle valittu uusi 12. Kristuksen apostoli oli nimeltään Mattias, Jeesuksen kanssa elänyt rehellinen mies.
Atp.1, josta jokainen voi lukea sen Raamatun totuuden.
Saulus Tarsolainen oli siihen aikaan Roomanvallan palveluksessa täystyöllistettynä.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Paavali, apostoli (kooste) UT:n faktoja
Paavalin apostolinvika oli sekä Jumalan että Herramme Jeesuksen suvereenilla tavalla valittu. ( Gal 1:15)
1. Paavali oli Jeesuksen Kristuksen kutsuma ja valtuuttama apostoli ( Juudaksen sijaan valittu)
2. Paavalin viran tunnustuvat lukuisat ihmiset! ( Ei vain Paavali itse)
3. Paavali tunnustettiin ”Jumalan työtoveriksi”.
4. Paavali siunattiin, valtuutettiin ja lähetettiin apostolinvirkaan useiden veljien kollegiossa.
5. Pyhä Henki kehotti em. veljiä lähettämään Paavalin ja Barnabaan työkentälle! ( Apt 13:1-4)
6. Paavali sai Pyhän Hengen, kun kohtasi Jeesuksen ja sai uskon.
7. Paavali ei koskaan menettänyt Pyhän Hengen voimaa ja valtuuksia.
8. Paavali oli loppuun saakka uskollinen ja Hengen voimassa toimiva apostoli!
9. Paavalilla oli monia Pyhän Hengen antamia armolahjoja, ”hengen lahjoja, mm. raitsis kielilläpuhumisen lahja.
10. Paavali ei puhunut mitään ”glossoliaa” .
11. Paavaliin ei mennyt mitään ”pahaa henkeä” taikka demonia.
12. Paavalin ”pistin oli lihassa” - siis fyysinen; ulkoinen rasite, ei ulottunut hengen tasolle!
13. Paavali ei elänyt synneisssä, ei harjoittanut ”valehtelun syntiä” eikä muutakaan!
Äänestä - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paavali, apostoli (kooste) UT:n faktoja
Paavalin apostolinvika oli sekä Jumalan että Herramme Jeesuksen suvereenilla tavalla valittu. ( Gal 1:15)
1. Paavali oli Jeesuksen Kristuksen kutsuma ja valtuuttama apostoli ( Juudaksen sijaan valittu)
4. Paavali siunattiin, valtuutettiin ja lähetettiin apostolinvirkaan useiden veljien kollegiossa.
5. Pyhä Henki kehotti em. veljiä lähettämään Paavalin ja Barnabaan työkentälle! ( Apt 13:1-4)
9. Paavalilla oli monia Pyhän Hengen antamia armolahjoja, ”hengen lahjoja, mm. raitsis kielilläpuhumisen lahja.
12. Paavalin ”pistin oli lihassa” - siis fyysinen; ulkoinen rasite, ei ulottunut hengen tasolle!
13. Paavali ei elänyt synneisssä, ei harjoittanut ”valehtelun syntiä” eikä muutakaan!
ÄänestäJatkoa aloitukseen: Valheet Paavalista, Topten 10 lista
Valheenpaljastuskoneen 10 vastaväitettä! Todistajat, todisteet (
------------------------------------------------------------------------------------------------
Aluksi siis, ettei MIKÄÄN UT:n teksti, taikka MIKÄÄN historiallinen aineisto todista mitään noiden em:n 10 sepityksen tueksi.
Paavalin aikana oli Rooman imperiumin hallinto (miehitysvalta Israelissa) ja roomalainen oikeusjärjestelmä jonka mukaan oli toimittava. Paavali itse lausuu
• "Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava. " (2. Kor 13:1)
Myös Mooseksen laki määräsi:
• " Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä ketään vastaan, olkoonpa mikä pahateko tai rikkomus, mikä synti tahansa, jonka joku tekee. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on asia vahva. ( 5 Moos 19:15)
Seuraavaksi (numerojärjestyksessä) valhepostausten rintamaan.
10 valhetta kumoutuu! ( Ole hyvä, tarkista kohdat itse Raamatusta!)
----------------------------
1)
• Roomalaiset eivät lähettäneet Paavalia kristittyjä tappamaan. ( Ei mitään todisteita)
• Paavali ei ostanut "Rooman kansalaisuutta rahalla" - se on valhe. ( Apt 22:28).
• Roomalaiset eivät lähettäneet Paavalia "kristittyjä tappamaan".
• Kyse oli juutalaisesta "uskonnosta", joka vihasi ja vastusti Jeesusta. ( Apt 9:1-3)
• Paavali ei ollut roomalaisessa asepalveluksessa. ( Ei mitään todisteita)
• Paavali oli "teltantekijä" ammatiltaan, ei sotilas!
•
2)
• Paavali ei ollut "esimiesasemassa" - koska ei ollut roomalaisessa armeijassa!
• Paavali oli paikalla, ja "hyväksyi" Stefanuksen surman (todistajana).
• Paavali ei ollut "päällikkönä" Stefanuksen surmaamisessa.
• Stefanuksen surmaamiseen ryhtyivät uskontoneuvosto, ylipapin johdolla! (Apt 7:1, 54, 6:11-15)
3)
• Paavali ei ollut "Rooman armeijan tappokomppanian päällikkö". (Ei merkkiäkään sellaisesta roolista!)
4)
• Paavalin miekkailusta tms. ei UT kirjoita, eikä historiakaan!
• UT:ssa ei ole tekstiä, jossa "Paavali "kehuu miekka paras tappoase lähitaistelussa."
• Ei ole Sanaa eikä todistetta, että Paavali omisti "miekan". .
Paavali kirjoittaa vain "hengen miekasta", Efe 6:11-18
5)
• Paavali ei ollut "esimiesasemassa" - koska ei ollut Rooman armeijan edustaja!
6)
• Paavali (Saulus) ei edustanut Rooman hirmuvaltaa.
• Paavali kiivaili ja kiihkoili juutalaisen fariseuksen uskonnon tasolla. (Gal 1:13-14, Apt 22:1-5)
• Häntä pelättiin siksi, että hän oli yhteistyössä niiden uskontojohtajien kanssa, jotka olivat päättäneet tappaa Jeesuksen, ja nostivat vainon Jeesuksen seurakuntaa vastaan. ( Apt 4. luku , Apt 8:1-3)
• Paavali oli juutalainen, mutta hänellä oli myös Rooman kansalaisuus (kaksoiskansalaisuus) (Apt 22.:3, Filipp 3:5-6)
7)
• Paavali ei ostanut rahalla Roman kansalaisuutta. ( Apt 22: 26-29)
• Paavali ei ollur Rooman sotakoneiston palveluksessa,
• eikä ollut "ylennyt teloituskomppanian päälliköksi". (Kaikki todisteet puuttuvat!)
8)
• Paavali ei ollut Rooman hirmuvallan edustajana Jerusalemissa. (Ainuttakaan todistetta ei ole.)
• Paavali tappoi kristittyjä juutalaisen uskonnon kiihkoedustajana, yhteistyössä synagoogalaitoksen kanssa. ( Apt 22:1-5, Apt 9: 1-2)
9)
• Ainutkaan UT:n kirjoitus ei kerro eikä todista, että Paavali olisi puhunut "pistomiekoista" jne.
• Paavalin ilmaus "miekasta" löytyy Ef 6:17 "Hengen miekka, joka on Jumalan sana."
• Roomalaisista miekoista Paavali lausuu vain kahdesti, Room 8:35, 13:4
• Paavali ei kehu käyttävänsä miekkoja!
10)
• Mitään legaalia todistetta ei ole löytynyt, että Paavali olisi värväytynyt roomalaiseen armeijaan.
• Mitään todistetta ei ole, että roomalaiset olisivat "lähettäneet Paavalin kristittyjä tappamaan".
• Paavali ei "ostanut rahalla Rooman kansalaisuutta". ( Apt 22:26-29) - Anonyymi00017
ESIMERKKI A) Sinä Jumalan Työtoveri Paavali meidän joka olet Hel... Taivaassa, tai missä lie...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19560358/sina-jumalan-tyotoveri-paavali-meidan-joka-olet-hel----taivaassa-tai-missa-lie---
Anonyymi-ap 2026-09-28 03:09:18
...ihan sitten samantekevää. Tulkoon… Tapahtukoon… Peeveli sinun tahtosi ajaa naiset huivi päässä katseiltamme takapenkeille piiloon ja sitten suudella meitä miehiä suoraan suulle ja OOH!.....HUUDAT H*MO*SSAS* PEEVELI ja...…. AAH! JA TE AKAT SIELLÄ TAKAPENKEILLÄNNE! KÄDET SILMIEN ETEEN JA TURVAT TUKKOON - Anonyymi00020
0 valhe-esimerkkiä!
-------------------------
1) 2022-11-23 22:16:13
"Rooman valta pelkäsi, että Kristityt aiheuttavat kapinan Rooman ylivaltaa ja miehitysvaltaa vastaan ja siksi Paavali oli lähetetty Kristittyjä tappamaan. Ei siinä mistään uskonnosta silloin ollut kysymys. Paavali oli rahalla ostanut itselleen Rooman kansalaisuuden ja värväytyi sinne asepalvelukseen."
2) Anonyymi 2022-11-23 22:21:10
"Paavali oli esimiesasemassa kun Stefanus kivitettiin. Katseli päältä ja tutki onko vaatteissa mitään arvokasta."
3) Anonyymi 2022-11-23 16:10:18
"Raamatun mukaan Paavali oli luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen, se näkyy monessa kohtaa. (falsehood) Ei Rooman armeijan tappokomppanian päälliköksi täysin rehellinen mies pääse."
4) Anonyymi 2022-11-23 22:08:37
"Paavali harrasti nyrkeilyä ja miekkailua. Oli fyysisesti hyvin vahva ja vaarallinen.
Kehui minkälainen miekka paras tappoase lähitaistelussa (Gladius-pistomiekka)
Varmaan omisti sellaisen, kun kävi Kristittyjä tappamassa Rooman käskystä."
5) Anonyymi 2022-11-23 22:21:10
"Paavali oli esimiesasemassa kun Stefanus kivitettiin. Katseli päältä ja tutki onko vaatteissa mitään a rvokasta."
6) Anonyymi 2022-11-23 22:32:43
"Saulus edusti Rooman hirmuvaltaa, koska oli Rooman kansalainen. Pelätty mies.
7) Anonyymi 2022-11-24 12:47:46
"Paavali osti rahalla Rooman kansalaisuuden ja tietenkin sotakuntoisena miehenä joutui Rooman sotakoneiston palvelukseen, jossa yleni nopeasti teloituskomppania päälliköski."
8) Anonyymi 2022-11-23 22:32:43
"Paavali toimi Rooman hirmuvallan edustajana Jerusalemissa kun kristittyjä tappoi, koska"
9) Anonyymi 2022-11-24 14:28:16
"Paavali puhui miekkailusta ja nykkeilystä, pistomiekoista, tappoaseista, joita taitoja Rooman kansalaisena ja sotilaana hallitsi."
10) Anonyymi 2022-11-23 22:16:
"Rooman valta pelkäsi, että Kristityt aiheuttavat kapinan Rooman ylivaltaa ja miehitysvaltaa vastaan ja siksi Paavali oli lähetetty Kristittyjä tappamaan. Ei siinä mistään uskonnosta silloin ollut kysymys. Paavali oli rahalla ostanut itselleen Rooman kansalaisuuden ja värväytyi sinne asepalvelukseen."
Jatkuu
- Anonyymi00010
Jee-suk-sen
kah-ta-tois-ta
a-pos-to-li-a
tääl-lä
ku-kaan
ei
o-le
hauk-ku-nut
Eikä kukaan kukaan Jeesuksen opetuslapsista ollut fariseus!
Matt. 16
6 Silloin Jeesus sanoi heille: "Pitäkää varanne. Varokaa fariseusten ja saddukeusten hapatetta."- Anonyymi00014
Suurimmalle osalle lukutaitoisista ihmisistä kun on täysin selvää, että Paavali oli apostoli. Itsensä:
• Herramme Jeesuksen Kristuksen kutsuma ja valtuuttama (Apt 9: 1-22, Apt luvut 22-26)
• ”äitinsä kohdusta saakka” Jumalan suunnitelmien mukaan ( Galat 1:14-15)
• ”erikoistehtävänä” toimia pakanain apostolina (Galat 2:7-9, Apt 22:18-21)
• erotettu ja siunattu lähetystehtävään johtavien uskonveljien keskellä (Apt 13:1-4)
• valtaisan ja laajan työtehtävän suorittanut Jeesuksen apostoli (Rooman imperiumin alue)
• uranuurtaja kristillisen seurakunnan syntymisessä ”pakanain” keskellä
• kristillisen seurakuntamallin lyömätön opettaja (Tiit 1:5-14, 2 Tim 2:2, Efe 2:19-22)
• kristillisen toiminnan rajat ja ohjeet ( 1 Kor 12-14, Room 12 luku) - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Suurimmalle osalle lukutaitoisista ihmisistä kun on täysin selvää, että Paavali oli apostoli. Itsensä:
• Herramme Jeesuksen Kristuksen kutsuma ja valtuuttama (Apt 9: 1-22, Apt luvut 22-26)
• erotettu ja siunattu lähetystehtävään johtavien uskonveljien keskellä (Apt 13:1-4)
• valtaisan ja laajan työtehtävän suorittanut Jeesuksen apostoli (Rooman imperiumin alue)
• kristillisen seurakuntamallin lyömätön opettaja (Tiit 1:5-14, 2 Tim 2:2, Efe 2:19-22)
• kristillisen toiminnan rajat ja ohjeet ( 1 Kor 12-14, Room 12 luku)Valheellisuus puree tehokkaasti näissä uskonasioissa.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot. - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
• kristillisen toiminnan rajat ja ohjeet ( 1 Kor 12-14, Room 12 luku)• Sanoiko Paavali olevansa myösin Kiinan Keisari?
• Onhan se uskottava jos Paavali niin sanoi!
- Anonyymi00013
Moni täällä sekoittaa keskenään
Kristinuskon
ja
Fariseuksenuskon
Ap. t. 23
6 Osa neuvostosta oli saddukeuksia, osa fariseuksia, ja tämän tietäen Paavali sanoi kuuluvalla äänellä: "Veljet! Minä olen fariseus, ja fariseuksia ovat isänikin olleet. Nyt olen täällä tuomittavana siksi, että panen toivoni kuolleiden ylösnousemukseen." [Ap. t. 24:21, 26:6, 28:20]
Ap. t. 26
5 He tuntevat minut jo entuudestaan ja voivat todistaa -- jos vain haluavat -- että olin fariseus ja elin siis uskontomme ankarimman suunnan mukaan.
Fil. 3
5 Minut on kahdeksantena päivänä ympärileikattu, olen syntyperäinen israelilainen, Benjaminin heimoa, heprealainen heprealaisista vanhemmista. Lain noudattajana olin fariseus*,- Anonyymi00016
Paavalin ansioluottelo jatkuu...
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Room. 7:19
Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä.
- Anonyymi00019
Jollei naiset pitäneet suutan kiinni, niin nyrkki heilahti.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00022
Paavali sai kannattajia naisia alistavilla puheillaan vain Korinton miehistä, ei juurikaan muualla.
1. Kor. 9:2
"Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille." - Anonyymi00024
Paavali levitti oikean opin lomassa paljon harhaoppeja ja valheita, siksi Paavalin opit kannattaa laittaa kaikki hyllylle ja keskittyä Jeesuksen puhumiin omiin oppeihin ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden 12 apostolin opetuksiin.
Jos olet tullut hiljakkoin uskoon, niin kannattaa hylätä kaikki Paavalin opetukset, niin voit aloittaa tyhjältä pöydältä.
Luuk. 14:33
"Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."- Anonyymi00026
Jeesus opetti hänen kanssaan eläneille oikeille 12 apostolilleen kaiken mahdollisen, minkä hän kuuli omalta Isältään. Mitä siihen on jälkikäteen lisätty tai otettu pois, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. - Anonyymi00028
Matt. 15:13
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois."
- Anonyymi00027
Aloittaja on oikeassa.
- Anonyymi00029
Jeesuksen kahtatoista apostolia täällä ei kukaan ole haukkunut eikä pilkannut! = aloitus
Tuossa alotuksess on virhe. Paavalia on tällä palstalla solvattu ja mäiskitty vuosikausia. Ja hän kun oli Jeesuksen 12. apostoli, Jeesuksen itsensä valitsema, petturi Juutaksen tilalle.
Joka toista väittää, valehtelee. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joka toista väittää, valehtelee.Paavali, apostoli (kooste) UT:n faktoja
13. Paavali ei elänyt synneisssä, ei harjoittanut ”valehtelun syntiä” eikä muutakaan! - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Paavali, apostoli (kooste) UT:n faktoja
13. Paavali ei elänyt synneisssä, ei harjoittanut ”valehtelun syntiä” eikä muutakaan!Ei lahko tuon vuoksi muuta oppiaan.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei lahko tuon vuoksi muuta oppiaan.
Ei tarvitsekaan. Toiset, lukijat tarvitsevat faktoja.
- Anonyymi00034
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi00035
Paavali: paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Paavali: paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
Sinä et saa armoa, kun Jumalan hetki kohdallasi astuu eteen. Valheesi todistavat sinua vastaan. Saat tekojesi mukaan, saat saman kohtalon kuin Pilkkaamasi Paavali, Juudas joka rahasta teki mitä teki. Valmistu kohtalosi asiaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sinä et saa armoa, kun Jumalan hetki kohdallasi astuu eteen. Valheesi todistavat sinua vastaan. Saat tekojesi mukaan, saat saman kohtalon kuin Pilkkaamasi Paavali, Juudas joka rahasta teki mitä teki. Valmistu kohtalosi asiaan.
Jeesus KÄSKI!
Juudas TOTTELI!
- Anonyymi00037
Oikeiden Kristuksen 12 apostolin nimet luetellaan Raamatussa Apt.1 kohdassa. Paavali ei siihen joukkoon kuulu.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi00041
Oikeat apostolit? Mattias EI OLLUT Jeesuksen valitsema eikä asettama.
Ihmisillä ei oikeutta, lupaa eikä hallinnollista valtaa asettaa HERRAN Jeeuksen apostolia.
Hän itse valitsi Paavalin, Juudaksen tilalle.
Eikä se fakta KOSKAAN kumoudu.
- Anonyymi00039
Miten lahko muka voi muuttaa oppiaan ja siksi sille on turha takoa viisautta päähän. Täytyy vain pitää huoli ettei kukaan ala luulemaan että herjaaminen on jotain uskoa. Mutta kovin suurta pelkoa siitä ei ole kun se ei ole suosittua edes Afrikassa.
- Anonyymi00040
Maksettu Paavalin herjaaja toki jatkaa niin kauan kuin sen tauslalla olev verkosto rahoittaa. Tavoitteena Paavalin asian uskottavuuden murentaminen.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Maksettu Paavalin herjaaja toki jatkaa niin kauan kuin sen tauslalla olev verkosto rahoittaa. Tavoitteena Paavalin asian uskottavuuden murentaminen.
Ap. t. 9
1 Saul uhkui yhä vihaa ja murhanhimoa Herran opetuslapsia kohtaan. Hän meni ylipapin luo
2 ja pyysi tältä Damaskoksen synagogille osoitettuja kirjeitä, jotka valtuuttaisivat hänet vangitsemaan tuolle tielle lähteneet, sekä miehet että naiset, ketkä vain käsiinsä saisi, ja tuomaan heidät Jerusalemiin.
P.S. Saul = Paavali = Saul! - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ap. t. 9
1 Saul uhkui yhä vihaa ja murhanhimoa Herran opetuslapsia kohtaan. Hän meni ylipapin luo
2 ja pyysi tältä Damaskoksen synagogille osoitettuja kirjeitä, jotka valtuuttaisivat hänet vangitsemaan tuolle tielle lähteneet, sekä miehet että naiset, ketkä vain käsiinsä saisi, ja tuomaan heidät Jerusalemiin.
P.S. Saul = Paavali = Saul!Tuolloin oli Jeesuksen 12. Apostoli Mattias jo Juudaksen tilalle valittu.
- Anonyymi00044
Lakihenkiset herjaajat herjaavat sitä enemmän mitä enemmän niitä vastustetaan.
Tekevät herjaavia aloituksia muista, Paavalin herjaamisen ohella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212164Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko751291- 132948
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142727- 54656
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95642- 13577
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93575Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11573- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44539- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 122478
- 76473
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51457- 41444
- 58437