Olipa mukava kokemus. Elikkäs homma eteni seuraavasti. Olin illalla myöhään lenkillä paukavuoren kuntopolulla kello oli jotain kymmenen luokkaa. Katselin pimeään metsään ja näin jonkun vilkuttavan valoa metsässä. Ajattelin, että onko joku loukannut itsensä pimeässä ja menin katsomaan.
No siellä oli vanhempi mies viltin päällä kontillaan peppu paljaana.
Mies kysyi haluatko? Mulla on peppu liukastettu ja kortsuja mukana.
No toki se on kerran elämässä miestä naitava ajattelin ja otin miehen kädestä kumin.
Rullasin kumin päälle ja polvistuin miehen taakse.
Aloin työtämään kullia peppuun ja voi taivas miten kireä reikä oli. Pari työntöä ja oli valmis. Mies kiitti ja kysyi tulenko toistekkin käy kuulemma muutaman kerran kuukaudessa pyllistelemässä pimeässä metsässä.
Totesin että voishan sitä uusinan ottaa jos satutaan näkemään.
Siitä lähdin tyytyväisenä jatkamaan lenkkiäni.
Eilen illalla sain peppua paukavuoren lenkkipolulla
17
457
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Paukavuori missäpäin?
- Anonyymi00002
Seinäjoki taitaa löytyä Hyllykallion suunnalta
- Anonyymi00003
Huh täytyy vaihtaa lenkkipaikkaa jos tuollaista tulee vastaan. Mäkin haluan...
- Anonyymi00004
Oksettavaa, toivottavasti pappa pääsee hoitoon.
- Anonyymi00006
Mitäs pahaa siinä on jos pappa haluaa omasta tahdostaan antaa hyvää?
- Anonyymi00005
Mukava tarina. Tosin nyt on hyvät ilmat nauttia lounnossa, ei ole ötököitä ja kelitkin mukavan lämpöiset
- Anonyymi00007
Pian käy metsässä kuhina...
- Anonyymi00008
Lenkkeilijät lisääntyy😂
- Anonyymi00009
sitten tajusit että olet homo
- Anonyymi00010
Oliko Heinolan trolli lähtenyt matkoille omasta suosikkimetsästään Heinolassa?
Heinolasta se villitys on kai nyt levinnyt muualle maata?
Siis perseen paljastelut sun muut pervoilut!
Mutta pannaan aloittajan teksti mielikuvituksen piikkiin, sillä se hakee huomiota näin ja pervoilee itse metsissä nyt tuolla joka lienee äijän kotimetsä lähinnä! - Anonyymi00011
Hmm...täytyy käydä katsomassa pitääkö paikkansa. Olisiko pappa kontillaan valoa vilkuttamassa
- Anonyymi00013UUSI
Pieree ku sika pienenä
- Anonyymi00012UUSI
Kävin eilen tsekkaamassa paikan hiljaista oli
- Anonyymi00014UUSI
Paska haisee ja banjot soi trallallaa
- Anonyymi00015UUSI
Kyllä olet ja olette torvia, juoksette hulluna tekaistun jutun takia!
Täytyy olla melkoinen puute RUNKKAREILLA ja aika vähän älyä jos tuohon lähtee ja VIELÄ KERTOO TÄÄLLÄ ETTÄ OLI TURHA REISSU!
ONKO SEINÄJOELLA YM. NÄIN HEIKOILLA EVÄILLÄ VARUSTETTUJA LUUSEREITA TODELLA?!
KYLLÄ HÄVETTÄISI jos olisin E-P: llä. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä olet ja olette torvia, juoksette hulluna tekaistun jutun takia!
Täytyy olla melkoinen puute RUNKKAREILLA ja aika vähän älyä jos tuohon lähtee ja VIELÄ KERTOO TÄÄLLÄ ETTÄ OLI TURHA REISSU!
ONKO SEINÄJOELLA YM. NÄIN HEIKOILLA EVÄILLÄ VARUSTETTUJA LUUSEREITA TODELLA?!
KYLLÄ HÄVETTÄISI jos olisin E-P: llä.Kylläpä jotakin ahdistaa. Eikö löydy seuraa???
no hyvä että joku sai pyllyä ja toinen sai kullia , mikäs sen kivempaa 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67788
- 113752
- 37706
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493- 27485
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68430
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys65398- 35393
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27384- 29374
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24369