Onko rakkauden kohteena oleminen Sinulle itsestään selvää?
Ootko koskaan kiitollinen, että juuri Sinua rakastaa juuri HÄN?
Onko rakkaus toisaalta 💔syntyessään niin sydämen täyttävää ja niin sydäntäsärkevää >💝lähtiessään ja tuhoutuessaan? Rakkaus on elää ja jää.
Rakkaus jää. elämään. Se muistaa kaiken, kivunkin. Se nauttii siitä, että on ollut olemassa, kaipauksessaankin. Tuntuu että sitten vasta rakkaus on puhtaimmillaan kun sitä ei tarvitse mitenkään esittää eikä järjestellä teoiksi. Rakkaus on puhdas tunne, "kovimmillaankin rakastaminen".
Sydän mieli sielu kaipaa rakkautta - mutt myös rakastamista. Ihminen on taipuvainen heittäytymään rakkauden vietäväksi ja nauttimaan siitä.
Toisinaan saattaa laulujen lunnnaat olla kohtuuttomat, mutt
Rakkaus on ikuista, vaimitä tuumaatte :) 💛💚💛💙🧡💙
Pelkäätkö rakastaa avoimesti?
4
63
Vastaukset 4
Sitten toiselta kantilta =) Rakkaus!
Rakkaus ei kysynyt lupaa syntyessään, se valtasi huoneet, sielun ja pään, ajatukset ja kuunkierron.
Nyt kun ajattelen Sinua, rinnassa asti polttaa: kuka muu saa sinut noin nauramaan ja palvomaan? Sinä olet minun, niin haluaisin huutaa,
vaikka tiedän, ettei kukaan voi toista omistaa.
Mutta mustasukkaisuus on repivää ja rumaa, kun pelko kuiskaa, että saatan sinut kadottaa. Katkeruus hiipii jokaiseen pieneen hetkeen,
kun jaat ajatuksesi muiden, et vain minun kanssani.
Rakkauden jäljet ovat rakkauden jälkeen minulle aiwan liian suuret –
tämä rakkaus ei ole vapaata, se repii juureni.
Silti tämä helvetinmyrkkykin on osa samaa voimaa, joka pitää minua otteessaan, vaatii ja janoaa. Se ei ole puhdasta, se on kipeää ja mustaa: rakkaus on ikuista, mutta se voi myös tuhota.
Rakkaus jää, ikuisuuteen. 🕳💫🕳- Anonyymi00001
En tiedä miltä tuntuu, kun joku mies aidosti rakastaa. Eikä varsinkaan mies, jota kohtaan itse tunnen vahvasti. Eli en osaa sanoa.
- Anonyymi00002
Aloitusta lukiessani ajattelin, että onhan minussa pieni hippunen rakkautta, vaikka aina olettanut, etten osaa rakastaa, kun en ole rakkautta saanutkaan? Rakkauden tuntemukset itsellä vain aistimuksia siitä, että joku ehkä kokee minut hyvällä tavalla?
Uskallanko näyttää rakkautta itselle merkityksellisille ihmisille, ehkä teoin mm. auttamalla tarvittaessa toista? Mut harvemmin sanoin, koska se vaatisi jo enemmän luottamusta toista kohtaan.
Tunne ihminen olen, aitoa rakkautta en ole kokenut, mutta uskoisin, jos sellaisen kohtaisin oppisin sen aika pian. Sen jo tiedostan ja olen kokenutkin sen, että antamisen ilo on ollut itselle tärkeä kokemus.
Työttömänä sen kanssa joutunut ottamaan takapakkia. Silloin on vaikea antaa muuta kuin tekemistä toiselle, jos on tulot pienemmät kuin menot. Se on nykypäivänä monelle haittana kokea enemmän iloa?
Todennut aina niin, että jollei ole saanut rakkautta niin sitä on silloin paljon vaikeampi myöskään antaa toiseen suuntaan. Haluan uskoa niin, että jos saan rakkautta niin uskallan sitä myös antaa, aloite tultava aina toiselta ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69816
- 113779
- 37706
- 130687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 68600
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti37418Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414- 45413
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395