Kokoomuksen on tarkoitus löytää eläkkeistä kahden miljardin euron säästöt. Kokoomus haluaa tehdä uhkarohkean eläketempun. Kokoomuksen sopeutustoimet ulottuvat ensi vaalikaudella myös reippaasti eläkkeisiin. Epäselväksi jää, miten kahden miljardin euron säästöt on tarkoitus toteuttaa, kirjoittaa IL:n Jari Hanska.
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/867daddb-a6d6-4635-9d1e-c605c873a3a5
Maksussa olevat eläkkeet vaarassa, jos kokoomus saa jatkoa PS:n kanssa
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
ONKO PS JA KOKMUS JO SOPINEET ELÄKKEIDEN LEIKKAUKSESTA?
- Anonyymi00002
UHKA ON OLEMASSA?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
UHKA ON OLEMASSA?
KUINK NE AIKOVAT VÄHENTTÄÄ ELÄKELÄISIÄ?
OVAT KUITENKIN LUVANNEET LAKISÄÄTEISEN SAATTOHOIDON.
EUTANASIAKO ON KOKMUKSEN JA PS.N RATKAISU? - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
UHKA ON OLEMASSA?
KYLLÄ ON ORPON HALLITUKSELLA IHMEELLISIÄ HANKKEITA!
- Anonyymi00006
On ja yrittäjät ovat mukana...kyllä köyhiä viedään kuin tiskirättiä pöydällä..
Siis raskaantyön raatajat pienipalkkaisten eläkeikää nostetaan...hävetkää - Anonyymi00009
EIKÖ TEHDYT ELÄKELÄISTEN VERONKOROTUKSET RIITTÄNEETKÄÄN?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
KUINK NE AIKOVAT VÄHENTTÄÄ ELÄKELÄISIÄ?
OVAT KUITENKIN LUVANNEET LAKISÄÄTEISEN SAATTOHOIDON.
EUTANASIAKO ON KOKMUKSEN JA PS.N RATKAISU?KOKOMUS JULKAISI NAAMA PUNAISENA TÄNÄÄN ELÄKELÄISTEN ELÄKKEIDEN LEIKKAUSLISTAN:
EMME MENE ELÄKELÄISEN KUKKAROLLE, VAAN LEIKKAAMME SUORAAN ELÄKKEITÄ!
- Anonyymi00005
Aikovat nostaa eläkeikää...onko näin että minä köyhä 67 syntynyt monisaiaras en pääse aikoinaan kun täytän 65v pienelle työ eläkkeelle vaan miljonääri joka on syntynyt 62 pääsee nauttimaan isosta eläkkeestä..
- Anonyymi00007
Miksi ne ei saatana leikkaa isoja eläkkeitä...miten v.....n tarvitsee vanha enää kymppitonnin ja ylikin eläkkeitä...nuoreen pil....nko
- Anonyymi00008
Nostavat eläkeikää mutta se aiheuttaisi iäkkäiden työttömien lisääntymisen ...ja nuorisotyöpaikkojen vähenemisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021152
- 51965
- 119913
- 146893
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.116659Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637- 33604
- 70599
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47588- 80550
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466