Paavali, Jeesuksen 12. apostoli - yli 2000 vuotta!

Anonyymi-ap

Joillekin on niin karvas paikka ja pala nöyrtyä myöntämään se UT.n fakta, että Paavali (ex- Sauluas Tarsolainen) oli, on ollut ja on edelleen 2026 Jeesuksen valitsema 12. apostoli.

Yli 2000 koko globaalin tason kristikunta on tämä tiennyt, ymmärtänyt!

Kun tätä historiallista faktaa esittää, se nostaa vihatahojen stressipisteet punaisell?

Eräskin sanaili:

Anonyymi00020 2026-09-30 15:11:51
"Aloittaja dumppaa Tarsolaista murhamiestä massapostituksella apostoliksi. Ei mene läpi niille, jotka tuntee Raamatun."
----------------
Eli? Koville ottaa faktat Paavalista. Kun ei itse ole Totuutta myöntänyt.
Ja pimeässä valheen sumussa LUULEE, että olisi kavereita mukaan.

Mutta KAIKKI, jotka UT:n sisällön tuntevat, tietävät mikä on Totuus.
Ja siksi valheet, ei edes Maksetut valheet mene läpi. Ei onnistu.

Mutta, toki jokainen saa lyödä vaikka päätään seinään? Voi kovertaa kalliota puukollaan, voi koettaa tyhjentää "valtamerta" pikkulusikkalla ja hokea kui n mantraa, että

Säälittävää, absurdia toki!

34

<50

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paavali ei ollut Kristuksen apostoli, vaan itse itsensä apostoliksi julistanut tekeytyjä. Kuoli pahan äkkikuoleman Roomassa, mihin ei liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi00003

Täyttä valhetta, ei mitään todisteita.

• Anonyymi00010

Paavalin 1. kirjeestä Galatataisille.

Paavali oli apostoliksi valittu "äitinsä kohdusta" saakka.

"Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin

14 ja että edistyin juutalaisuudessa pitemmälle kuin monet samanikäiset heimossani ja ylen innokkaasti kiivailin isieni perinnäissääntöjen puolesta.

15 Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi

16 ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa,

• Anonyymi00002

Mies tekeytyi Korintossa sekä apostoliksi että nasiiriksi, vaikka ei ollut kumpikaan.

1. Kor. 9:2

"Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille."

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

• Anonyymi00004

Sinö olet umpipimeä saatanan sanansepittäjä. Valheesi ovat säälittäviä ja huvittavia.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinö olet umpipimeä saatanan sanansepittäjä. Valheesi ovat säälittäviä ja huvittavia.

Paavalin oma tunnustus, ettei ole apostoli:
        "!"Jos en olekaan apostoli"!"

• Anonyymi00005

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Juudaksen tilalle uudeksi 12. Kristuksen apostoliksi valittiin Mattias, Jeesuksen kanssa elänyt, audenttinen todistaja. Apt.1
      Ei Paaalia. Älä usko valheita.

Johannes Kastaja oli viimeinen oikea nasiiri, ei Paavali. Älä usko valheita.

Paavali ei kaihtanut valehtelemista, kun katsoi sen palvelevan hyviä tarkoitusperiä.

Room.3:7 Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Jesuiitat ottivat tuon periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi00008

”Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. ”

KOMMENTTIA:
        Apostoli Johannes ei kirjoittanut MITÄ nimiä siinä oli. Siksi kukaan ei voi 2026 väittää MITÄ nimiä oli. Hypoteesit eivä ole todistettua fakta.a.

”Juudaksen tilalle uudeksi 12. Kristuksen apostoliksi valittiin Mattias, Jeesuksen kanssa elänyt, audenttinen todistaja.”

OIKAISUA:
        Jeesus Kristus valitsi Juudaksen tilalle apostoliksi Paavalin. Koska VAIN ja ainoastaan Jeesuksella oli suvereeni hallintavalta VALITA OMAT apostolinsa

. Valintatehtävä EI kuulunut ihmisille, ei edes toisille oppilaille (Pietari & veljet) Jeesus ITSE ei siis valinnut Mattiasta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

”Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. ”

KOMMENTTIA:
        Apostoli Johannes ei kirjoittanut MITÄ nimiä siinä oli. Siksi kukaan ei voi 2026 väittää MITÄ nimiä oli. Hypoteesit eivä ole todistettua fakta.a.

”Juudaksen tilalle uudeksi 12. Kristuksen apostoliksi valittiin Mattias, Jeesuksen kanssa elänyt, audenttinen todistaja.”

OIKAISUA:
        Jeesus Kristus valitsi Juudaksen tilalle apostoliksi Paavalin. Koska VAIN ja ainoastaan Jeesuksella oli suvereeni hallintavalta VALITA OMAT apostolinsa

. Valintatehtävä EI kuulunut ihmisille, ei edes toisille oppilaille (Pietari & veljet) Jeesus ITSE ei siis valinnut Mattiasta.

Oikeiden 12 apostoleiden nimet on Ramatussa, Jumalan sanassa.

Tarsolainen murhamies Paavali ei siihen joukkoon kuulu.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinulla ei ole pienintäkään valtaa väittää ettei Paavali kuulunut, kuuluisi Jeesuksen 12. apostolin joukkkon.

Esität Julkista Valhetta, vastoin Raamatun sanoja. Joten olet "kirottu" kuten Paavali lausui totuuden vääristelijöistä. Gal 1. luvussa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Teuvo! Et siis todellakaan ole edes vahingossa sattunut lukemaan Paavalin ( silloin vielä Saulin ) kohtaamisesta Jeesuksen kanssa? Kuinka Jeesus Kristus hänet pelasti, valtuutti ja lähetti evankeliumin palvelukseen.
        Olethan sinä lukenut kenties (?) myös apostoli Johanneksen ( aikaisemmin pilkkaamasi alkuseurakunnan johtajistoon kuuluvan ) ja Jeesuksen kohtaamisesta, josta kerrotaan Ilmestyskirjassa? Vai oletko?
        Kyllä asia nyt vaan sattuu olemaan niin, että vaikka Jeesus Kristus astui ylös taivaisiin Isän oikealle puolelle, Hän myös oman päätöksensä vaikuttamana, silloin kun Hän hyväksi on nähnyt, on myös ilmestynyt kirkastetussa ruumiissaan valitsemilleen henkilöille.

• Anonyymi00006

Ei farisealainen lakihenkinen lahko, voi opilleen mitään. Sitä pitää jankuttaa.

Turha edes väittää vastaan.

Rukoilla, että Jumalan ihme tapahtuisi.

Kuten Paavalille, pahantekijästä tuli Jumalan palvelija.

• Anonyymi00007

Ei lakikenkinen lahko, vaan Maksettu pilkkaaja, eksyttjä. Erään järestelmän kätyri,

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei lakikenkinen lahko, vaan Maksettu pilkkaaja, eksyttjä. Erään järestelmän kätyri,

(agentti 12, mitä olette tuosta salaisesta järjestelmästä saaneet selville? Raportoikaa tarkemmin!)

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

(agentti 12, mitä olette tuosta salaisesta järjestelmästä saaneet selville? Raportoikaa tarkemmin!)

Älä viitsi naurattaa. Sinä et koskaan saa mitään raporttia.
        Ne on toiset tahot, ja toisen tason ja laadun paikat. Et kai edes kuvitellut, että relevantteja faktatietoja heiteltäisiin tällaisen kaatopaikan rottien hampaisiin?

Eikö yleissivistykseesi kuulu, että Kaikkea Ei voi kertoa Kaikille. Ja kaikilla ei ole oikeutta Kaikkeen infoon.

Tyydy osaasi.

• Anonyymi00009

Joo

• Anonyymi00012

Lain kieltäjien ja kumoajien ja murhamiesten ja pyöveleitten kohtalo on kauhea.

Joh. 7:49

Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."

5. Moos. 27:24

"'Kirottu on jokainen, joka murhaa toisen ihmisen, vaikka teko ei tulisikaan ilmi.' Ja kansa sanokoon: 'Aamen.'

• Anonyymi00016

Murhamiehiä ei pidä alkaa siunaamaan eikä palvomaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Murhamiehiä ei pidä alkaa siunaamaan eikä palvomaan.

Sinä olet siis murhamies?

• Anonyymi00014

Paavali kohtasi Saatanan enkelin.

• Anonyymi00020

Sinussa on saatana, kaiken aikaa.

• Anonyymi00015

Demonia ei otettu Paavalista pois pyynnöistä huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi00021

Sinussa on demoni, ja saat sen kanssa nauttia jatkostakin,,,,

• Anonyymi00024

Paha henkiolento esti tekemästä todellista parannusta missään vaiheessa.

Room. 7:19

Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä.

The messenger of Satan on Saatanan enkeli, ei Jumalan hyvä enkeli.

2. Kor. 12:7
        King James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh,
        the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

The messenger of Satan on Saatanan enkeli, ei Jumalan hyvä enkeli.

2. Kor. 12:7
        King James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh,
        the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

Sinä valheiden kirjoittaja, saat tekojesi mukaan, Herralta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sinä saatanan orjaksi edennut, ei saa enää mahdollisuutta muutokseen.
        Sinä Paavalin syyttäjäksi ryhtynyt, voi sinun kohtaloasi!!!

• Anonyymi00022

Paavali olisi pitänyt viedä telkien taakse heti Stefanoksen murhan jälkeen, niin moni Juutalainen pyhä mies olisi säästynyt surmaamiselta.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00023

Sinä et ollut Jerusalemissa, etkä tiedä MITÄÄN. Olet saatanan pimeä kätyri, valheiden sepittä ja eksyttäjä. herjaaja. Tiedetään KUKA maksoi ja maksaa sinulle tästä agendasta.

Sinulle tulee käymään niin kuin Juudakselle.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sinä et ollut Jerusalemissa, etkä tiedä MITÄÄN. Olet saatanan pimeä kätyri, valheiden sepittä ja eksyttäjä. herjaaja. Tiedetään KUKA maksoi ja maksaa sinulle tästä agendasta.

Sinulle tulee käymään niin kuin Juudakselle.

Tämä Jumalan h-hetki lähestyy tätä onnetonta saatanan orjaksi ja palkoliseksi ryhtynyttä. Se näkymä on kauhea.

Mutta kauheat ovat ne sanat ja teot, jotka TODISTAVAT häntä vastaan.

Kuinka kukaan, joka on ylpeydessä noussut Jumalaa, Jeesusta, Jeesuksen apostolia, Pyhää Sanaan,´, totuutta vastaan. Täydellä voimalla ja röhkeydellä?

Kuinka voisi kohtaloaan välttää.

Tieto on, että se on lähellä ja äkillinen, kuten hän julkeilal valheilla on Paavalia pilkannut, äkkikuolemasta Roomassa.

Kauheaa, kauheaa on kohtalo, sanoo Herra!

• Anonyymi00030

Raamatu sanoo, että Jumala antaa jokaiselle tekojensa mukaan. Se on varsin reilua. Jumala ei lupaa ikuista autuutta pilkkaajilleen. Sekin on varsin reilua. Kuka nyt Pyhiin Paikkoihin saatanallisia solvaajia?

Saatanan sanansaattajat saavat mieluisasti jatkaa duuniaan, pomonsa kanssa., ja....

• Anonyymi00031

Sitten. On itku ja hammasten kiristys, sanoo lahjomaton
        Raamatun ennustus.

• Anonyymi00032

"Voi kovertaa kalliota puukollaan"

??????????

Jeesus rakensi kalliolle. Pietari oli Jeesukselle rakas. Pimeys ei ymmärrä!

• Anonyymi00034

Lahko, jonka oppi perustuu vääristelyyn ja valheisiin, julistaa tietenkin sitä ja kun se ei käy siihen mitä Paavali julistaa, niin sitten Paavalia täytyy rienata syyllistyen Pyhän Hengen pilkkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      237
      1511
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      287
      1099
    3. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      94
      844
    4. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      792
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      733
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      653
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      595
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      594
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      555
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      41
      511
    12. 32
      491
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      485
    14. 35
      481
    15. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      32
      454
    16. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      77
      451
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      422
    18. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      417
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      400
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      391
    Aihe