Tuskin odotat 🤔
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Odotan.
- Anonyymi00002
Voisitko tulla vähän vastaan 🤔
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vuosia sit tulin aika paljon vastaan/ eteen. Eikö olisi sun vuoro T?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
En tulen vain mieleen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vuosia sit tulin aika paljon vastaan/ eteen. Eikö olisi sun vuoro T?
Ohi...
- Anonyymi00028
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuinka kauniisti joku pyysi vastaantulemista ja kuinka ylimielisen kieltävän vastauksen ja torjunnan sai joltain.surullista
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuinka kauniisti joku pyysi vastaantulemista ja kuinka ylimielisen kieltävän vastauksen ja torjunnan sai joltain.surullista
Täällä vastailee muut kuin se jolta vastausta pyydetään. Johtuisiko ihan siitä. Väliin huutelijoita riittää täällä. Pitäisi se ymmärtää.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Täällä vastailee muut kuin se jolta vastausta pyydetään. Johtuisiko ihan siitä. Väliin huutelijoita riittää täällä. Pitäisi se ymmärtää.
Ei tätä sivua kukaan jaksa koko ajan päivystää ja arvailla että keneltä kysytään ja kuka vastaa. Onhan tämä nyt ihan sekopäistä meininkiä.
- Anonyymi00005
Odotan ja en. Olishan se kiva mutta ei mun maailma siihen kaadu jos et mua halua
- Anonyymi00006
Haluat, mutta et halua näyttää kuinka paljon. Joo.
- Anonyymi00007
Kyllä odotan...🙏🏻🌛
- Anonyymi00010
Minkälaisen vastauksen?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minkälaisen vastauksen?
Kuvan naamasta ja jotain tekstiä vaikka. Ihan sama mitä lukee...🌛
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuvan naamasta ja jotain tekstiä vaikka. Ihan sama mitä lukee...🌛
Kuvan 😆
- Anonyymi00008
Aina sitä viestiä saa laittaa.
M- Anonyymi00017
Sama. Ja tulla kahville.
M
- Anonyymi00009
Oliko naiselle?
- Anonyymi00011
Oon poistanu koko viesti sovelluksenkin.
- Anonyymi00013
Ai jotain kolmen vuoden jälkeen. Sentään muistan asiat. Senaikaiset tunnukset ja sähköpostit on ollut mennyttä jo pitkän aikaa.
- Anonyymi00014
Itse asiassa kyllä odotan. Naiselta.
- Anonyymi00015
Kellotatuointimieheltä odotan vastausta
- Anonyymi00016
Kenelle?
- Anonyymi00019
Oliko pakko muistuttaa.
- Anonyymi00020
Itse hakeudut palstalle
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Itse hakeudut palstalle
haista kaka
- Anonyymi00021
Aina kannattaa odottaa, turhaa se on vain.
- Anonyymi00023
Jos ei viikon aikana kuulu vastausta, niin sitten loppuu odottaminen.
- Anonyymi00025
Vinkki, lopeta jo nyt.
- Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vinkki, lopeta jo nyt.
Ei liity minuun. En ole koskaan joutunut odottamaan vastausta noin kauaa. Aloittajalle voit toki tuosta marmattaa.
- Anonyymi00026
Mikähän häiriintyneiden trollaajien muka runsas ja informatiivisaineistopetäinen tämä, ketju mikä ei ns lataudu on olevinaan? Jotain elämää suurempaa tod tuuheaa mistä valita mikä kommentti on nyt tällä kertaa ns se kovin? T naiselta
- Anonyymi00027
Joku sanoi lopeta toinen sää itekki oot täällä ja kolmas trolli laittoi nimikirjaimen. Ensiarvoisen tärkeää tietoa kaikki, en muotoillut esim, että yleiselle tai yksityiselle edulle erittäin "tävkeää"
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joku sanoi lopeta toinen sää itekki oot täällä ja kolmas trolli laittoi nimikirjaimen. Ensiarvoisen tärkeää tietoa kaikki, en muotoillut esim, että yleiselle tai yksityiselle edulle erittäin "tävkeää"
Julkisuuslaki torpedoi nämä teidän tunareiden lokit nytten, niitä kun liimailee miten ja minne sattuu niin sehän on oikeastaan vain ikäänkuin semmoinen ehdotus
- Anonyymi00029
En enää odota häneltäkään yhtään mitään. Odotan sitä, että kuolisin pois, kun minulla ei ole mitään arvoa kenellekään.
- Anonyymi00030
Miksi noin ajattelet?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi noin ajattelet?
Miksi patologinen vastenmielinen hyysääjä haluat kuvitella pakkomielteien kohteesi olevan tällä tavalla heikossa hapessa, onko sinulla tavattoman heikko ja mitätön itatunto, että se jotenkin piristää pientä mieltäsi kun lässytät naiselle pienessä päässäsi kun jututat trollaavaa äijää? Tai tasaako se jopa nalkkiin saamisen mahdollisuuksia kun olet selvästi sillai sekava.T naiselta, eli mielisairas trolli, joka pilaa muiden posetiiviset synergiat täällä
- Anonyymi00036
Tietenkin... E
- Anonyymi00037
Saa vieläkin. mUlle laittaa viestiä
- Anonyymi00039
Minä en laita koskaan yhtäkään viestiä koskaan kenellekään!
- Anonyymi00038
WA laulaa liikaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 34504
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384