Tuntuuko siltä että tuli valittua väärä uskonto? Jos niin miksi näin?
Sinua voidaan auttaa. Se vaatii kuitenkin että itse haluat.
Kysymys jollekin JT pampulle
24
109
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Joo. Minä olin aikoinani "JT pamppu."
Pääsin kyllä koko puljusta eroon.- Anonyymi00012
Valehtelet
- Anonyymi00002
JT pampuille lisää kysymyksiä, jos palstalle vaikka joku betelin urkkija sattuisi. Pidätkö uskontoasi oikeana? Jos kyllä, miten perustelet tämän itsellesi? Jos et, miten perustelet tuollaisessa uskonnossa jatkamisen itsellesi?
- Anonyymi00003
Jos aiot päästä ovikelloa soittelevat vartiotornikaupittelijat sisään, tarkista ensin että pöytähopeat ja muu varastamisen arvoinen on poissa näkyvistä
- Anonyymi00004
On hienoa asua talossa missä alaovi on lukossa. Sisään pääsee vain avaimella tai ovikoodilla, joten minun ovikelloa he eivät ole päässeeet soittelemaan yli 10 vuoteen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
On hienoa asua talossa missä alaovi on lukossa. Sisään pääsee vain avaimella tai ovikoodilla, joten minun ovikelloa he eivät ole päässeeet soittelemaan yli 10 vuoteen.
Sama täällä, jo vuosia saanut olla kaupustelijoilta rauhassa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sama täällä, jo vuosia saanut olla kaupustelijoilta rauhassa.
Ovipuhelintakaan ei onneksi ole. Ovipuhelin on siitä huono, että jos joku asukas päästää sisälle, kaupustelijat saattavat ottaa tämän lupana käydä läpi koko talo, mikä ei tosiaankaan ole tarkoitus.
- Anonyymi00013
Urpo
Minä olen Tyrnävän srk johtava vanhin. Minä tykkään kovasti pomputtaa seurakuntalaisia ja laskea Peräilmaa silloin kun huvittaa. Ja juoda viinaa kun sattuu maistumaan, yleensä seitsemän kertaa viikossa. Minusta on myös hyvin hauskaa tarkastaa lahjalaatikon sisältö ja laskea montako nappia on laitettu kolikoiden sijaan. jeesus tai joku muu taivaasta monasti poikkeaa salille, ja pistämme parit oluet tai Kossun tuulensuojaan. Vieras monasti kertoo missä vaiheessa maailmanlopun suunnittelu taivassa on. Viimeksi kuulin, että enkelien pistelakot ovat viivästyttäneet suunnitelmia yhteensä noin tuhannella vuodella. Ihan lokosaa tämä johtavan vanhimman homma oikeastaan on.
- Anonyymi00014
Urpo
Anonyymi00014 kirjoitti:
Urpo
Terve, Urpo. Muistan sinut hyvin Urpo, Olit aina somasti pölläkässä kokouksissa. Ja huutelit takarivistä: maailmanloppu tulee, mutta sitä ennen pääsee miljoona kuutiometriä Peräilmaa.
- Anonyymi00007
Erään sortin pikku-pamppu evp.
Ex vanhin. Ex MTS. Ex tienraivaaja. Ex rakennusbetiläinen (solne).
Paskan möivät. No kohta 15 poissa. VMP.- Anonyymi00008
Kova ansioluettelo järjestön sisällä.
Kun asiasta on sinulla ihan ensi käden tietoa, minkä verran Solnessa vedettiin viinaa? - Anonyymi00009
Vodkaa vedettiin kuin pesusienet.
Huom. En ole tuo edellinen. - Anonyymi00015
Väärät lääkkeet
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kova ansioluettelo järjestön sisällä.
Kun asiasta on sinulla ihan ensi käden tietoa, minkä verran Solnessa vedettiin viinaa?Soopaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vodkaa vedettiin kuin pesusienet.
Huom. En ole tuo edellinen.Soopaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Soopaa
Eikö mielestäsi tuo ole kova ansioluettelo JT-standardilla? Mietipä.
- Anonyymi00010
UM käännös on parasta lukemista!
- Anonyymi00011
Aku Ankka sopisi sinulle paremmin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aku Ankka sopisi sinulle paremmin.
Etkö osaa lukea?
UM käännös on parasta lukemista! - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
UM käännös on parasta lukemista!Osaan lukea. Ehkä sinun kannattaisi katsella kuvia?
- Anonyymi00021
UM:stä on myös otettu korjattuja painoksia, muutoksin.
Miksi tuo kiinnostaa ?
Että "mitähän ne nyt ovat keksineet"
Mutta muutoksiahan niissä.
Eikös joskus määrätty ennen v. 1985 painetut vartiotorniseuran painotuotteet hävitettäviksi ?
Ja vartiotornikaupustelijat sanoivat "mitsäs sitä nyt vanhoja lukemaan, kun on ajankohtaisia painoksia, ethän sinäkään viimeviikkoista sanomalehteä lue.
Niin, mutta toisaalta se tuotanto sanotaan Raamatun selitykseksi.
Nyt on kaiketi määrätty hävitettäväksi jo menneen vuosikymmenen lehdykät ?- Anonyymi00022UUSI
Eihän raamatustakaan sanota:"miksi lukea tuhansia vuosia vanhoja kirjoituksia?"
Korkeintaan ateistit sellaista sanovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251768Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651335- 1191128
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105984Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet372947Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827- 120775
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 61695
- 103676
- 13644
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307635Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 42563
- 53555
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv88518- 65511
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73501- 40500